Er det okay at true med smæk i numsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det okay at true med smæk i numsen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

16.967 visninger
44 svar
75 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. september 2013

Anonym trådstarter

Hej piger! Blev inspireret af en anden tråd.

Synes i at det er okay at true et barn med smæk, eller er det totalt no go? Stem og uddyb gerne. Anonyme svar tilladt og HUSK AT HOLDE EN SOBER TONE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Synes i at det er okay at true et barn med smæk, eller er det totalt no go? Stem og uddyb gerne. Anonyme svar tilladt og HUSK AT HOLDE EN SOBER TONE!

NEJ... 

Anmeld

29. september 2013

Laulund87

Nej selvfølgelig er det ikke det!

Er det "bare" en trussel eller ville det blive gjort? Uanset er det forkert!

Anmeld

29. september 2013

B&J

Nej det er slet ikke okay, en trusel er jo slet ikke okay barnet vil jo gøre det samme når han bliver ælder så bare på en anden måde...

og barnet skal da ikke frygte far eller mor vil slå

Anmeld

29. september 2013

Ellie79

Anonym skriver:

NEJ.. og egentlig synes jeg at man som voksen fejler dybt, som rollemodel for ens barn, hvis man ser det som en udvej at true sit barn med bank... Hvad så hvis barnet ikke hører efter er næste skridt så at udfører handlingen ???

Stakkels børn der må vokse op med sådanne trusler

Anmeld

29. september 2013

Carina:-)

Nej.

Og uanset om man fører det ud i livet eller ej-så er en ting sikkert.

Barnet mister 100% respekten for forældrene.

Og kom til at tænke på hvad man ville synes om hvis ens partner truede en med tæsk hvis man ikke gjorde som h*n synes?

Det lyder helt grotesk,lige så grotesk som at man som den voksne står og og truer et lille barn med smæk fordi man ikke selv har evnerne til at formulere sig ....

Anmeld

29. september 2013

ESV

Anonym skriver:

Uanset alder, køn og omstændigheder er det ALDRIG ok at true med fysisk afstraffelse!

Anmeld

29. september 2013

twinny

ESV skriver:

Uanset alder, køn og omstændigheder er det ALDRIG ok at true med fysisk afstraffelse!

NEJ, NEJ OG ATTER NEJ. 

Anmeld

29. september 2013

lycly

Nej slet ikke, men jeg mener generelt at når man truer med noget så skal man også kunne gøre det. Altså hvis man truer med stuearrest fx så skal man også stå ved det.

Og da man ikke må/skal slå børn så synes jeg at det er meget forkert at true med det - for det er jo (forhåbentligt da!) tomme trusler. Og så kan man lige så godt lade være med at true overhovedet.

Anmeld

29. september 2013

Krussedulle

Nej, selvfølgelig ikke!!!

Jeg kan godt finde på at sige "nå, skal du ha smæk" med blink i øjet, mede en sjov stemme og under leg.. lige som når man siger "nå, nu kommer jeg og fanger dig"..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.