Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
vi brugte mam antikolik i starten og gik over til mam alm sutteflasker.
De kunne overhovedet ikke styre de der avent.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Loa skriver: Sutten/proppen skulle være formet som moderens bryst, så det skulle være genkendeligt for barnet....Hehe nu googlede jeg det lige, tror kun den indeholder 260 ml
Sutten/proppen skulle være formet som moderens bryst, så det skulle være genkendeligt for barnet....Hehe nu googlede jeg det lige, tror kun den indeholder 260 ml
Februar-Baby<3 skriver: Super, så der er faktisk ingen grund til at købe de små flasker, det var jeg nemlig i tvivl om Ja det er smart med mange flasker så de ikke ska gøres rent hele tiden, men er 10 ikke ret mange?
Super, så der er faktisk ingen grund til at købe de små flasker, det var jeg nemlig i tvivl om Ja det er smart med mange flasker så de ikke ska gøres rent hele tiden, men er 10 ikke ret mange?
LuLy skriver: Ikke hvis man har et barn der spiser ofte (som jeg har) 7-8 stykket er måske også rigeligt, det er bare meget rart at have rigeligt
Ikke hvis man har et barn der spiser ofte (som jeg har) 7-8 stykket er måske også rigeligt, det er bare meget rart at have rigeligt
Ja det kan jeg godt se 10 flasker er måske meget passende Ville du købe dem alle fra starten? Tænker mere hvis han nu ikke kan li' lige den flaske
Hmm, nu har jeg aldrig oplevet at mine børn har brokket sig over flaskerne og med begge børn har jeg skiftet mellem avent og mam som ellers har meget forskellige sutter.. Og de har aldrig klaget Og nu hvor du skal give flaske fra start så har han jo ikke et bryst at sammenligne med. Så tror faktisk godt jeg turde købe en del fra start
LuLy skriver: Hmm, nu har jeg aldrig oplevet at mine børn har brokket sig over flaskerne og med begge børn har jeg skiftet mellem avent og mam som ellers har meget forskellige sutter.. Og de har aldrig klaget Og nu hvor du skal give flaske fra start så har han jo ikke et bryst at sammenligne med. Så tror faktisk godt jeg turde købe en del fra start
Vi prøvede alt.. men endte med avent
Februar-Baby<3 skriver: De ser gode ud Hehe synes også det virkede lidt stort Ser ud som om de er gode at holde på?
De ser gode ud Hehe synes også det virkede lidt stort Ser ud som om de er gode at holde på?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128