Til jer med flaskebarn/børn:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

Loa

Vi brugte Tommy Tippee, det var simpelthen den eneste flaske hun gad tage

Og tror måske der var en 4-500 ml i sådan en flaske....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

...,

Mettefpigen skriver:

Jeg købte avent og de var fine :-) jeg havde både store og små, de spiser ikk så meget når de er små så da er de små flasker perfekte :-)

De små flasker hvor længe brugte du dem?

Anmeld

26. september 2013

Miin'Baby'Mus

Februar-Baby<3 skriver:

Da jeg ikke regner med at komme til at amme har jeg lige et par spørsmål som jeg håber i vil svare på

Hvilke sutteflasker har i bedst erfaring med til nyfødte? Har i købt i glas eller plastik? Og hvor mange ml skal flaskerne ku indeholde?

Jeg har kigget lidt på dem fra naturebaby "born free", det er jo en jungle med alle de forskellige slags man kan finde på nettet..

Hvis i ellers har nogen gode tips til at have et flaskebarn, så kom gerne med erfaringer

Kærligst Malene

Jeg købte avent, og der er ingenting og klage over  Både store og små flasker, men man løber hurtigt op og skal bruge store flasker, eller det skulle vi i hvert fald da hun voksede godt herhjemme 

Anmeld

26. september 2013

...,

Loa skriver:

Dem har jeg ikke hørt om før det var da en ret stor flaske, hvad der er der specielt ved det mærke?

Anmeld

26. september 2013

...,

Loa skriver:

Dem har jeg ikke hørt om før det var da en ret stor flaske, hvad der er der specielt ved det mærke?

Anmeld

26. september 2013

Bonete

Februar-Baby<3 skriver:

Super, så der er faktisk ingen grund til at købe de små flasker, det var jeg nemlig i tvivl om

Ja det er smart med mange flasker så de ikke ska gøres rent hele tiden, men er 10 ikke ret mange?

Vi har otte flasker her hjemme, 2 anti kolik og 6 alm :-)! - kunne sagtens bruge et par stykker mere eller 4 :-)!

Anmeld

26. september 2013

...,

AnikaW skriver:

Vi har otte flasker her hjemme, 2 anti kolik og 6 alm :-)! - kunne sagtens bruge et par stykker mere eller 4 :-)!

Okay så minimum 10 flasker det er meget ret at vide, havde slet ikke regnet med at man brugte så mange

Anmeld

26. september 2013

L&V

Vi har både avent, mam antikolik, avensts nye anti kolik og nova baby er ja syntes faktisk ik der er nogen forskel overhovedet

Anmeld

26. september 2013

Loa

Februar-Baby<3 skriver:

Sutten/proppen skulle være formet som moderens bryst, så det skulle være genkendeligt for barnet....

Hehe nu googlede jeg det lige, tror kun den indeholder 260 ml

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. september 2013

stjernehimmel

Februar-Baby<3 skriver:

Da jeg ikke regner med at komme til at amme har jeg lige et par spørsmål som jeg håber i vil svare på

Hvilke sutteflasker har i bedst erfaring med til nyfødte? Har i købt i glas eller plastik? Og hvor mange ml skal flaskerne ku indeholde?

Jeg har kigget lidt på dem fra naturebaby "born free", det er jo en jungle med alle de forskellige slags man kan finde på nettet..

Hvis i ellers har nogen gode tips til at have et flaskebarn, så kom gerne med erfaringer

Kærligst Malene

Jeg brugte mam flaskerne, det kan skilles og er super nemme at gøre rene og er ik så grimme til det med at de får luft ind... men det kommer jo os an på hvad den bette vil tag mht selve den de sutter på.. hende af min NÆGTEDE at tag runde osv....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.