Til jer med flaskebarn/børn:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.371 visninger
47 svar
15 synes godt om
26. september 2013

...,

Da jeg ikke regner med at komme til at amme har jeg lige et par spørsmål som jeg håber i vil svare på

Hvilke sutteflasker har i bedst erfaring med til nyfødte? Har i købt i glas eller plastik? Og hvor mange ml skal flaskerne ku indeholde?

Jeg har kigget lidt på dem fra naturebaby "born free", det er jo en jungle med alle de forskellige slags man kan finde på nettet..

Hvis i ellers har nogen gode tips til at have et flaskebarn, så kom gerne med erfaringer

Kærligst Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Bonete

Her brugte jeg avent flasker til at starte med, men han slugte så meget luft at han gik ondt i maven ..

så købte jeg et par stykker af de anti kolik flasker fra mam og så nogen af de almindelige fra mam, og dem suger han ikke luft af, så det var en helt anden og glad dreng vi fik da han ikke slugte alt det luft :-)! - men det er en jungle ..

Anmeld

26. september 2013

...,

Vidste slet ikke der var noget der hed anti kolik flasker hvor mange ml. Kan der være i dem du købte fra mam?

Anmeld

26. september 2013

Mettefpigen

Jeg købte avent og de var fine :-) jeg havde både store og små, de spiser ikk så meget når de er små så da er de små flasker perfekte :-)

Anmeld

26. september 2013

Hullabullabulla

Vi brugte NUK de første uger og skiftede derefter til mam..

Vi har været mega glade for mam

Til Info kan de købes mange steder, Kvickly , rema, Bilka , apoteket

Anmeld

26. september 2013

Bonete

Jo, der kan du skrue bunden af hvor der er lugthuller også  sidder der sådan en hvid gummi ring som regulere luftkrykket i flasken så de små ikke sluger alt det luft, men det gør han heller ikke af de almindelige mam flasker :-)! Tror det har noget med selve sutten og gøre, hvor godt de kan få fat i den også :-)! 

Der er kan være 270 ml, men man kan købe de anti kolik flasler i et nummer mindre og de almindelige mam i et nummer større, mener det er 330 ml der kan være deri :-)! 

Anmeld

26. september 2013

MorTilEn2013Dreng

Februar-Baby<3 skriver:

Da jeg ikke regner med at komme til at amme har jeg lige et par spørsmål som jeg håber i vil svare på

Hvilke sutteflasker har i bedst erfaring med til nyfødte? Har i købt i glas eller plastik? Og hvor mange ml skal flaskerne ku indeholde?

Jeg har kigget lidt på dem fra naturebaby "born free", det er jo en jungle med alle de forskellige slags man kan finde på nettet..

Hvis i ellers har nogen gode tips til at have et flaskebarn, så kom gerne med erfaringer

Kærligst Malene

Jeg bruger mam anti kolik flaskerne og dem synes jeg er skide gode.

Anmeld

26. september 2013

lycly

Jeg bruger avent og de mam flasker der ikke kan skrues af i bunden. De kan finde på pludselig at være utætte - ikke fedt i pusletasken
Er så glad for avent flaskerne. Jeg købte fra start de store flasker til 260 ml, for de små bruger man ikke ret længe

Du bør have ca 10 flasker, så skal du kun rense 1 gang i døgnet

Anmeld

26. september 2013

Bonete

lufthuller* ;-)

AnikaW skriver:

Jo, der kan du skrue bunden af hvor der er lugthuller også  sidder der sådan en hvid gummi ring som regulere luftkrykket i flasken så de små ikke sluger alt det luft, men det gør han heller ikke af de almindelige mam flasker :-)! Tror det har noget med selve sutten og gøre, hvor godt de kan få fat i den også :-)! 

Der er kan være 270 ml, men man kan købe de anti kolik flasler i et nummer mindre og de almindelige mam i et nummer større, mener det er 330 ml der kan være deri :-)! 

Anmeld

26. september 2013

...,

LuLy skriver:

Jeg bruger avent og de mam flasker der ikke kan skrues af i bunden. De kan finde på pludselig at være utætte - ikke fedt i pusletasken
Er så glad for avent flaskerne. Jeg købte fra start de store flasker til 260 ml, for de små bruger man ikke ret længe

Du bør have ca 10 flasker, så skal du kun rense 1 gang i døgnet

Super, så der er faktisk ingen grund til at købe de små flasker, det var jeg nemlig i tvivl om

Ja det er smart med mange flasker så de ikke ska gøres rent hele tiden, men er 10 ikke ret mange?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.