Øjenbryn! hvad foregår der? hvorfor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

Kloster

Nu er det ikke for at være nedladen ell ondskabefuld, men prøv nu lige og vær lidt realistisk om eget udseende...

Naturlige hår-øjenbryn har ikke en bue helt oppe i panden, de er ikke 10 cm lange og starter nærmest 1 cm fra hinanden, de er ikke helt skarpe i kanterne og de er ikke fuldstændig glatte som tegnet.

Fair nok at man får den tattoo, men skal de stadig se malet ud? Kan man ikke få dem mere naturlige ell kan tattovøren ikke det lave det?

Det er bare slet ikke min smag, men min smag behøver heller ikke være flot for andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Frk. Himmelblå skriver:

barbere sine øjenbryn af og så påmale nye med sort sprittusch?

Eller hvad er det, der foregår blandt unge damer for tiden? (Ja jeg ved det, jeg lyder som en antikvitet, men fatter det virkelig ikke).

Se nu fx en udsendelse som De Unge Mødre på Kanal 4.. - Er der nogen af jer, der - helt seriøst - kan abstrahere fra de kulsorte kålorme, der sidder i panden og på flere af de deraf tilsyneladende kronisk overraskede deltagere?

Jeg spørger bare.. - Af oprigtig nysgerrighed..

Jeg begriber ikke den trend. - Hvem synes, det er pænt og hvorfor? 

Hilsen Den Gamle Tante med øjenbryn af hår.

(Dog endnu ikke grå).

Jeg forstår det heller ikke. Mere kunstigt bliver det ikke. 

Anmeld

26. september 2013

Frk. Himmelblå

Hej alle

Mit indlæg var bestemt ikke ment nedladende, men jeg må undres!

Og så skal jeg indrømme, at det med at man kan tatovere øjenbryn på er  helt nyt for mig.. - Jeg troede der var tusch eller eye liner eller sådan noget. - Troede faktisk ikke, man måtte tatovere folk i ansigtet i DK? Der kan man se, hvor meget Tante Tvær her følger med...

Jeg synes personligt, at folk med halve/pjevsede/meget lyse øjenbryn er lige som de skal være alligevel. 9,9 ud af 10 gange passer det jo til personen at se sådan ud. Lyse folk skal jo ikke have kulsort hår, - hverken det ene eller det andet sted.. ;-)

Men har altså virkelig undret mig (og grinet lidt).

Tantekys herfra! 

Anmeld

26. september 2013

BabyMiracle <3

Nu har jeg ikke læst tråden..
Men jeg har fået mine tatoveret fordi de simpelthen var EKSTREMT skæve, og helt lyse ..
Jeg er enormt glad for dem, og ekstremt glad for at jeg fik det gjort, trods smerten ..

Anmeld

26. september 2013

BabyMiracle <3

Frk. Himmelblå skriver:

Hej alle

Mit indlæg var bestemt ikke ment nedladende, men jeg må undres!

Og så skal jeg indrømme, at det med at man kan tatovere øjenbryn på er  helt nyt for mig.. - Jeg troede der var tusch eller eye liner eller sådan noget. - Troede faktisk ikke, man måtte tatovere folk i ansigtet i DK? Der kan man se, hvor meget Tante Tvær her følger med...

Jeg synes personligt, at folk med halve/pjevsede/meget lyse øjenbryn er lige som de skal være alligevel. 9,9 ud af 10 gange passer det jo til personen at se sådan ud. Lyse folk skal jo ikke have kulsort hår, - hverken det ene eller det andet sted.. ;-)

Men har altså virkelig undret mig (og grinet lidt).

Tantekys herfra! 

Du må gerne tatovere i ansigtet .. Du skal bare have en uddannelse indenfor permenet makeup, også bruger man jo heller ikke en alm tatto maskine .
Den stikker ikke så dybt i huden som en almindelig, og derfor holder det også kun 2-5 år

Anmeld

26. september 2013

FrkZier

barbere sine øjenbryn af og så påmale nye med sort sprittusch?

Eller hvad er det, der foregår blandt unge damer for tiden? (Ja jeg ved det, jeg lyder som en antikvitet, men fatter det virkelig ikke).

Se nu fx en udsendelse som De Unge Mødre på Kanal 4.. - Er der nogen af jer, der - helt seriøst - kan abstrahere fra de kulsorte kålorme, der sidder i panden og på flere af de deraf tilsyneladende kronisk overraskede deltagere?

Jeg spørger bare.. - Af oprigtig nysgerrighed..

Jeg begriber ikke den trend. - Hvem synes, det er pænt og hvorfor? 

Hilsen Den Gamle Tante med øjenbryn af hår.

(Dog endnu ikke grå).

jeg er en af dem der tegner mine øjenbryn på HVER morgen - jeg barbere ikke de 4 hår af jeg har, jeg tegner bare ovenpå.

JEG er ikke så heldig at være udstyret med øjenbryn fra naturens side, jeg har seriøst mega få hår der sidder i hver deres retning og så er de KRIDHVIDE

Du kan jo se her hvordan de ser ud - synes nu ikke selv jeg ser unaturligt overrasket eller skeptisk ud

PS. drømmer om at få dem tatoveret så jeg ikke skal bruge tid på det hver dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. september 2013

Isabella_mor

Hvad snakker i om.!!! Det er da virkelig flot jo... 

(Host host)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. september 2013

FrkZier

Isabella_mor skriver:

(Host host)

FEDT - det altid dejligt med inspiration

*griner højlydt*

Anmeld

26. september 2013

MorDk

Isabella_mor skriver:

(Host host)

Ejjj bliver sgu skræmt!

Anmeld

26. september 2013

Isabella_mor

FrkZier skriver:

FEDT - det altid dejligt med inspiration

*griner højlydt*

Overvejer selv at lave nr 5... Så vil jeg altid se evigt overrasket ud. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.