Øjenbryn! hvad foregår der? hvorfor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg forstår det lige som lidt som trenden hvor man barberer sine øjenbryn væk for at tatovere nogen nye

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så en pige for ik så længe siden, havde tegnet dem halvvejs ned af kinden også! Tror seriøst at hendes øjenbryn var ca 10 cm lange ( begge to )

Fik helt lyst til at stikke tommelfingeren i munden, også gå hen og begynde at viske dem ud. Ku slet ik holde op med at kigge på hende vh stine

Anmeld

26. september 2013

C-Dog

Det er gyseligt... Monobryn er faktisk pænere, hvis jeg nu skulle vælge :-P

Anmeld

26. september 2013

Mini us

justagirl skriver:

jeg har også altid tegnet mine.. da jeg så syg ud med mine naturlige.. nu har jeg fået dem tattoveret.. men skal have en gang mere.. tror jeg vil have dem bredere.. billede medfølger! men jeg forstår ikke når folk med massere af øjenbryn tegner op med eyliner og barbere dem af når de har!

De er godt nok flot lavet

Anmeld

26. september 2013

...,

Jeg synes det kan se super fedt ud hvis folk gør det ordenligt
-lige så vel som det kan se mega grimt ud med folk der ikke kan finde ud af at rette deres bryn ordenligt, men ødelægger hele deres ansigt med en forkert form, eller har bryn der ikke bliver ordnet

Heldigvis har vi alle forskellige smage og gudskelov for det
-synes simpelthen det er så usmageligt at folk herinde ofte ska få sagt noget grimt om andre, stort skulderklap til dem, så fik selvtilliden måske et lille boost

Anmeld

26. september 2013

justagirl

mor:) skriver:

Jeg forstår det lige som lidt som trenden hvor man barberer sine øjenbryn væk for at tatovere nogen nye

Vil så lige sige

de fleste piger vælger at få dem tattoveret, da de ikke selv har nogle fra naturens side af, enten utrolige lyse eller som mine ikke sad lige højt.. og ikke samme hårvekst.. og de barbere dem ikke af, men plukker dem til .. og så tattoveret så der kommer farve i dem

da man ikke må barbere når de er tatoveret da man kan under alle omstændigheder, om de tattoveret eller ej, kan man riskikere at få skægstuppe i ansigtet ved øjenbrynene! .

men dem som får dem tattoveret når de har store flotte øjenbryn og vælger at plukke alle dine egne væk.. forstår jeg simpelthen ikke..

god torsdag til dig

Anmeld

26. september 2013

Helloo

Haha ka huske da jeg var omkring 15. Der barberede jeg mine af, og tegnede. Synes jeg såå såååå godt ud. 

De var selvfølgelig super skæve og grimme 

Anmeld

26. september 2013

gædde/gitte

Frk. Himmelblå skriver:

barbere sine øjenbryn af og så påmale nye med sort sprittusch?

Eller hvad er det, der foregår blandt unge damer for tiden? (Ja jeg ved det, jeg lyder som en antikvitet, men fatter det virkelig ikke).

Se nu fx en udsendelse som De Unge Mødre på Kanal 4.. - Er der nogen af jer, der - helt seriøst - kan abstrahere fra de kulsorte kålorme, der sidder i panden og på flere af de deraf tilsyneladende kronisk overraskede deltagere?

Jeg spørger bare.. - Af oprigtig nysgerrighed..

Jeg begriber ikke den trend. - Hvem synes, det er pænt og hvorfor? 

Hilsen Den Gamle Tante med øjenbryn af hår.

(Dog endnu ikke grå).

nej det fatter jeg heller ikke!!

skal være ærlig at sige at jeg virkelig ikke kan holde øjnkontakt med en tøs, når de ser sådan ud....

Jeg hører intet... står bare og tænker "...vildt så lige de er...bruger hun mon en skabelon ??... hun kunne blive en udemærket bygningsmaler..."

Det er tit det er samme type, som har 5 kilo kunstigt hår i nakken, akrylnegle og 4 silikonepuder i bhen.... hvordan fanden får de en kæreste?? det er sgu da falsk varedeklation

kunne godt tænke mig at se den når de stiger nøgne og hårløse ud af badet - må simpelthen se herre morsomt ud!

Anmeld

26. september 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Hold da helt ferie, hvor er mange af jer lede og direkte nedladende.

Anmeld

26. september 2013

L&V

Jeg syntes nu godt det kan være pænt men syntes bare der er 3 fejl mange begår

1: Farven er alt for mørk i forhold til deres hår (af en eller anden grund ska det altid være sort)

2: Den får fuld skrue op mod panden så de ser super overrasket ud hele tiden

3: De er alt for tynde

Jeg syntes man ska gå efter så naturligt et look som muligt og hvis man gør det så er det rigtig pænt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.