FrkZier skriver:
jeg er en af dem der tegner mine øjenbryn på HVER morgen - jeg barbere ikke de 4 hår af jeg har, jeg tegner bare ovenpå.
JEG er ikke så heldig at være udstyret med øjenbryn fra naturens side, jeg har seriøst mega få hår der sidder i hver deres retning og så er de KRIDHVIDE
Du kan jo se her hvordan de ser ud - synes nu ikke selv jeg ser unaturligt overrasket eller skeptisk ud 

PS. drømmer om at få dem tatoveret så jeg ikke skal bruge tid på det hver dag 
Dine ser virkelig naturlige ud, og jeg ville ud fra dit billede aldrig have gættet, at du havde tegnet dem op! Men der er jo også himmelvid forskel på dine, og så dem, der er tegnet op med kul sort

Jeg forstår heller ikke, hvorfor man ikke vælger at tegne dem i en farve, der passer til ens ansigt og hårfarve, hvis man er uddannet i permanent make-up, så må man vel også vide, at det er langt de færreste det klæder med helt sorte øjnbryn, da det jo ikke er den naturlige farve, især ikke for sådan nogle blege nogle som de fleste af os er

Jeg undres også tit over dem med overraskede øjnbryn i helt sorte, og må da indrømme at jeg har undret mig sammen med indtil flere veninder, men hver sin smag, jeg synes bare det ser mærkeligt ud
Anmeld