Øjenbryn! hvad foregår der? hvorfor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2013

Muhmi

justagirl skriver:

jeg har også altid tegnet mine.. da jeg så syg ud med mine naturlige.. nu har jeg fået dem tattoveret.. men skal have en gang mere.. tror jeg vil have dem bredere.. billede medfølger! men jeg forstår ikke når folk med massere af øjenbryn tegner op med eyliner og barbere dem af når de har!

Bliver simpelthen lige nødt til at spørge om det her... Håber det er ok

Er du ikke pænt træt af at du har fået tatoveret øjnbryn når nu de ikke sidder lige? Altså forskellen er jo ikke kæmpe stor, men jeg lagde dog alligevel mærke til det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

MorDk

Muhmi skriver:

Er du ikke pænt træt af at du har fået tatoveret øjnbryn når nu de ikke sidder lige? Altså forskellen er jo ikke kæmpe stor, men jeg lagde dog alligevel mærke til det...

Jeg vil så sige at man er jo ikke symetrisk i ansigtet. Mine øjenbryn er heller ikke ens overhovedet. Det er langt de flestes....

Anmeld

27. september 2013

MorDk

justagirl skriver:

jeg har også altid tegnet mine.. da jeg så syg ud med mine naturlige.. nu har jeg fået dem tattoveret.. men skal have en gang mere.. tror jeg vil have dem bredere.. billede medfølger! men jeg forstår ikke når folk med massere af øjenbryn tegner op med eyliner og barbere dem af når de har!

Personligt havde jeg nok valgt at tegne dem op med en øjenbrynsblyant fremfor tattoo for jeg synes det ser meget unaturligt ud. Men man skal jo gøre det man selv synes. Og nogle er jo til det mere "unaturlige" look  

Anmeld

27. september 2013

Muhmi

MorDk skriver:

Jeg vil så sige at man er jo ikke symetrisk i ansigtet. Mine øjenbryn er heller ikke ens overhovedet. Det er langt de flestes....

Nej den er jeg helt med på Men det er nok mere de skarpe kanter i en tatovering der gør at man så lægger endnu mærke til det og derfor burde man (efter min mening) gøre det mere symetrisk

Anmeld

27. september 2013

MorDk

Muhmi skriver:

Nej den er jeg helt med på Men det er nok mere de skarpe kanter i en tatovering der gør at man så lægger endnu mærke til det og derfor burde man (efter min mening) gøre det mere symetrisk

Ja det har du ret i...

Anmeld

27. september 2013

o1Mutte

Sorry men har simpelthen grinet højlydt over denne tråd Jeg er kun 22 men har nøjagtigt de samme tanker Dog må jeg sige... At jeg tegner mine.. Men jeg forsøger at gøre det så naturligt som muligt så det ikke ser falsk ud ( billede af mine falske øjenbryn )
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. september 2013

Havre74

Isabella_mor skriver:

Hvad snakker i om.!!! Det er da virkelig flot jo... 

(Host host)

Tak for grinet, hvor har du fundet de skønne billeder ?

Anmeld

28. september 2013

tarkoflen

FrkZier skriver:

jeg er en af dem der tegner mine øjenbryn på HVER morgen - jeg barbere ikke de 4 hår af jeg har, jeg tegner bare ovenpå.

JEG er ikke så heldig at være udstyret med øjenbryn fra naturens side, jeg har seriøst mega få hår der sidder i hver deres retning og så er de KRIDHVIDE

Du kan jo se her hvordan de ser ud - synes nu ikke selv jeg ser unaturligt overrasket eller skeptisk ud

PS. drømmer om at få dem tatoveret så jeg ikke skal bruge tid på det hver dag

Dine ser virkelig naturlige ud, og jeg ville ud fra dit billede aldrig have gættet, at du havde tegnet dem op! Men der er jo også himmelvid forskel på dine, og så dem, der er tegnet op med kul sort

Jeg forstår heller ikke, hvorfor man ikke vælger at tegne dem i en farve, der passer til ens ansigt og hårfarve, hvis man er uddannet i permanent make-up, så må man vel også vide, at det er langt de færreste det klæder med helt sorte øjnbryn, da det jo ikke er den naturlige farve, især ikke for sådan nogle blege nogle som de fleste af os er

Jeg undres også tit over dem med overraskede øjnbryn i helt sorte, og må da indrømme at jeg har undret mig sammen med indtil flere veninder, men hver sin smag, jeg synes bare det ser mærkeligt ud

Anmeld

28. september 2013

justagirl

Muhmi skriver:

de sidder skam lige

kommer an på hvordan man lige sidder med hovdet

og nej jeg elsker dem - da jeg bare kan stå op og så er jeg klar

Anmeld

28. september 2013

justagirl

MorDk skriver:

Personligt havde jeg nok valgt at tegne dem op med en øjenbrynsblyant fremfor tattoo for jeg synes det ser meget unaturligt ud. Men man skal jo gøre det man selv synes. Og nogle er jo til det mere "unaturlige" look  

har tegnet dem siden jeg var 14 år gammel. blev træt af det og de forsvinder igen om 5 år såå og der er der altså skorpe på, derfor ser de så voldsomme ud de er slet ikke så mørke og merkante nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.