Øjenbryn! hvad foregår der? hvorfor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2013

Noneother

HaHaHa. Ja det er bare et super sørgeligt look. Men det er desværre ikke nyt. Tror det at tolv år siden at nogle jeg kendte begyndte på det. I folkeskolen.

Det værste tilfælde jeg kender er dog en bekendts kæreste. Hun er solstraffet på den helt onde klinge, og så ligner det at hun står op om morgenen og tegner sine øjenbryn med hendes ynglings kaffekop som skabelon.

Til stor morskab for mange, men synd. For hun kunne faktisk være køn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

justagirl

LinLin skriver:

Jeg forstår det heller ikke

Tror nok at hende Camilla fra Aalborg har fået tatoveret sine!....

jeg har også altid tegnet mine.. da jeg så syg ud med mine naturlige.. nu har jeg fået dem tattoveret.. men skal have en gang mere.. tror jeg vil have dem bredere.. billede medfølger! men jeg forstår ikke når folk med massere af øjenbryn tegner op med eyliner og barbere dem af når de har!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. september 2013

DianaRJS

Frk. Himmelblå skriver:

barbere sine øjenbryn af og så påmale nye med sort sprittusch?

Eller hvad er det, der foregår blandt unge damer for tiden? (Ja jeg ved det, jeg lyder som en antikvitet, men fatter det virkelig ikke).

Se nu fx en udsendelse som De Unge Mødre på Kanal 4.. - Er der nogen af jer, der - helt seriøst - kan abstrahere fra de kulsorte kålorme, der sidder i panden og på flere af de deraf tilsyneladende kronisk overraskede deltagere?

Jeg spørger bare.. - Af oprigtig nysgerrighed..

Jeg begriber ikke den trend. - Hvem synes, det er pænt og hvorfor? 

Hilsen Den Gamle Tante med øjenbryn af hår.

(Dog endnu ikke grå).

oh damn! jeg vidste jeg blev gammel for hurtigt.. uden egentlig at være det

tror måskejegglemte den del af moden er helt enig i at det virkelig ikke er pænt!

hilsen hende der også har sine behårede øjenbryn endnu

Anmeld

25. september 2013

justagirl

justagirl skriver:

jeg har også altid tegnet mine.. da jeg så syg ud med mine naturlige.. nu har jeg fået dem tattoveret.. men skal have en gang mere.. tror jeg vil have dem bredere.. billede medfølger! men jeg forstår ikke når folk med massere af øjenbryn tegner op med eyliner og barbere dem af når de har!

ps jeg har stadig hår inden under mine tattoverede plukker uden om dem

Anmeld

25. september 2013

Tulipan

Forstår godt hvis man får dem tatoveret hvis man ikke er udstyret med to skovsnegle fra naturens side
Døjer selv med det modsatte problem: at gøre dem mindre
Ved at en af de unge mødre, Melissa, fik sine tatoveret fordi hun havde tabt hårene fuldstendigt på øjenbrynene (kilde ude og hjemme)

Anmeld

25. september 2013

Dorthe1986

Åh ja det er SÅ afskyeligt! Dengang jeg gik i gymnasiet gik der er en helt almindelig køn lyshåret pige. En dag kom hun i skole og havde barberet sine øjenbryn af og tegnet dem op med en sort eyeliner. Det i sig selv så jo ganske unaturligt ud til hendes blonde hår. Men at hun så havde valgt at tegne dem, som var hun en ond tegneseriefigur var så bizart. Det fik det til at ligne at hendes øjne sad alt for tæt på hinanden og ja hun så bare så komisk ud

Anmeld

25. september 2013

baby012

Det værste er, at som regel er de tatoveret på.. (Har et par af mine veninder)

Anmeld

25. september 2013

Kløver

Har ikke set de unge mødre, mé. Er nu mange ting ved de unge jeg ikke forstår, og ja nu lyder jeg som gnavne gamle tante tut, men hvad blev der af naturlig skønhed forstår især ikke kålormene du nævner, eller sådan noget som kunstige øjenvipper, ser frygteligt ud

Anmeld

25. september 2013

Frk.S

Jeg fatter det heller ikke - det ser simpelthen forfærdeligt ud.

Anmeld

25. september 2013

LilleSmølf

Frk. Himmelblå skriver:

barbere sine øjenbryn af og så påmale nye med sort sprittusch?

Eller hvad er det, der foregår blandt unge damer for tiden? (Ja jeg ved det, jeg lyder som en antikvitet, men fatter det virkelig ikke).

Se nu fx en udsendelse som De Unge Mødre på Kanal 4.. - Er der nogen af jer, der - helt seriøst - kan abstrahere fra de kulsorte kålorme, der sidder i panden og på flere af de deraf tilsyneladende kronisk overraskede deltagere?

Jeg spørger bare.. - Af oprigtig nysgerrighed..

Jeg begriber ikke den trend. - Hvem synes, det er pænt og hvorfor? 

Hilsen Den Gamle Tante med øjenbryn af hår.

(Dog endnu ikke grå).

AAH, vi er ikke de eneste der finder det VILDT sært, hurra!

Hver gang vi ser DUM er det som om vi bare MÅ kommentere på det. Der er møgsvært at ignorere det og fokusere på selve programmet

Lod lige min kæreste læse dit indlæg. "Du må gerne hilse og sige, at hun ikke er den eneste, der synes det. Det er nærmest direkte forstyrrende at se på".

Og nej, vi bekymrer os ikke vildt meget over hvad andre gør, hver sin smag (: Men det er fandme hårdt for os herhjemme - der har øjenbryn af menneskehår - at lade være med at kigge på det.

Hilsen den gamle (som fylder hele 21 i december )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.