Øjenbryn! hvad foregår der? hvorfor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2013

FrkZier

tarkoflen skriver:

Dine ser virkelig naturlige ud, og jeg ville ud fra dit billede aldrig have gættet, at du havde tegnet dem op! Men der er jo også himmelvid forskel på dine, og så dem, der er tegnet op med kul sort

Jeg forstår heller ikke, hvorfor man ikke vælger at tegne dem i en farve, der passer til ens ansigt og hårfarve, hvis man er uddannet i permanent make-up, så må man vel også vide, at det er langt de færreste det klæder med helt sorte øjnbryn, da det jo ikke er den naturlige farve, især ikke for sådan nogle blege nogle som de fleste af os er

Jeg undres også tit over dem med overraskede øjnbryn i helt sorte, og må da indrømme at jeg har undret mig sammen med indtil flere veninder, men hver sin smag, jeg synes bare det ser mærkeligt ud

tak, det er jeg glad for du synes - prøver også ret ihærdigt ikke at få det der overraskede look

Jeg forstår heller ikke man vælger at tegne dem i sort, der er jo næsten ingen det klæder med sorte øjenbryn medmindre man er mørkglædet men det er langt fra alle dem der gør det jo

jeg BEGRIBER ikke at man kan kigge sig i spejlet hver morgen med katastrofe 1 og 2 i ansigtet og synes det ser pænt ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

tarkoflen

FrkZier skriver:

tak, det er jeg glad for du synes - prøver også ret ihærdigt ikke at få det der overraskede look

Jeg forstår heller ikke man vælger at tegne dem i sort, der er jo næsten ingen det klæder med sorte øjenbryn medmindre man er mørkglædet men det er langt fra alle dem der gør det jo

jeg BEGRIBER ikke at man kan kigge sig i spejlet hver morgen med katastrofe 1 og 2 i ansigtet og synes det ser pænt ud!

Det viser jo bare, at man godt kan gøre det pænt

Jeg glemmer aldrig da en af mine veninder havde lokket hendes helt lysblonde kæreste til at få farvet bryn, han er virkelig lys, og har faktisk ret kraftige bryn, jeg lover dig det lignede han havde fået to skovsnegle placeret i panden de gjorde alt for at få farven til at falde bare en smule, vi snakker acetone, grydesvamp og hvad har vi, men det hjalp lige lidt, skovsneglene blev i panden til de ligesom selv blev lysere

Anmeld

28. september 2013

FrkZier

tarkoflen skriver:

Det viser jo bare, at man godt kan gøre det pænt

Jeg glemmer aldrig da en af mine veninder havde lokket hendes helt lysblonde kæreste til at få farvet bryn, han er virkelig lys, og har faktisk ret kraftige bryn, jeg lover dig det lignede han havde fået to skovsnegle placeret i panden de gjorde alt for at få farven til at falde bare en smule, vi snakker acetone, grydesvamp og hvad har vi, men det hjalp lige lidt, skovsneglene blev i panden til de ligesom selv blev lysere

tak

haha ej hvor kikset - lidt som da min storebror der har KUL sort hår og KUL sorte øjenbryn valgte at afblege sit hår - neeeeeej hvor var det bare grimt

Anmeld

28. september 2013

Faith

Tænker osse at det må være nitten at vågne op efter en bytur med den lækreste fyr i sengen, og så have sort kohl i hele skærmen samt mascara helt ned til hagen, fordi man glemte at vaske det af inden man hoppede under dynen. Er ikke sikker på man får mere bimbam af den fyr

Anmeld

1. oktober 2013

gædde/gitte

jeg tegner også mine bryn op - hvis jeg skal i byen

og jeg syntes de fleste gør det flot.

Da jeg var en ung vårhare... 17 tror jeg, tog jeg fejl af kohl pennen og en lipliner, så da jeg stod i byen med en herre lækker fyr og han sagde
".......du er en frækkert....øhm..... men hvorfor er dine øjenbryn lilla??" så er jeg sikker på jeg så overrasket ud hahahahahah

Syntes også det er noget rod når kvinder vælger at læsse 3 liter mascara på OG maxe det op med det største sæt kundstige vipper fra matas .... de kan næsten ikke se ud af glukkerne og ligner nogen der kan tippe forover hvornår det skulle være

make up er til at understrege skønhed -ikke dække til...

og det har ikke noget at gøre med at være nedladende - syntes at det er nedladende af deres veninder at de ikke lige puffer til dem med et godt råd. Det kan godt være vi andre tøser kigger og fniser af ekstremerne - men fyrene de triller rundt af grin og kommer med modbydelige tilråb...

Jeg havde slet ikke scoret min mand hvis jeg havde set sådan ud...han kan slet ikke li piger med makeup ´- negle- påsat hår osv.......... Lucky me. så kan jeg nøjes med at være sexet i hans øjne, uden kæmpe forarbejde.

Anmeld

1. oktober 2013

C-Dog

Min mand brokker sig også en del over det, de øjenbryn ødelægger åbenbart alt ved en flot pige... Han er sgu så sart Den gamle ged :-P godt man er udstyret med to velvoksne skumbananer der kun skal hjælpes lidt på vej med en pincet ind i mellem :-)

Anmeld

1. oktober 2013

MorDk

Jeg tegner mine op men på en naturlig måde... jeg gør det for at fremhæve dem lidt nu hvor jeg har farvet mit hår mørkere

Anmeld

1. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

Jeg har mine egne øjenbryn, men de dog meget lyse, så engang i mellem kan de sgu godt få lidt farve.. Men aldrig overdrevet, synes jeg selv. Vedhæfter et billede så kan i selv bedømme.. Alt med måde!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. oktober 2013

l.kjoeller

Frk. Himmelblå skriver:

barbere sine øjenbryn af og så påmale nye med sort sprittusch?

Eller hvad er det, der foregår blandt unge damer for tiden? (Ja jeg ved det, jeg lyder som en antikvitet, men fatter det virkelig ikke).

Se nu fx en udsendelse som De Unge Mødre på Kanal 4.. - Er der nogen af jer, der - helt seriøst - kan abstrahere fra de kulsorte kålorme, der sidder i panden og på flere af de deraf tilsyneladende kronisk overraskede deltagere?

Jeg spørger bare.. - Af oprigtig nysgerrighed..

Jeg begriber ikke den trend. - Hvem synes, det er pænt og hvorfor? 

Hilsen Den Gamle Tante med øjenbryn af hår.

(Dog endnu ikke grå).

hahaha. jeg har tænkt nøjagtig det samme 

Anmeld

1. oktober 2013

Anonym101

Frk. Himmelblå skriver:

barbere sine øjenbryn af og så påmale nye med sort sprittusch?

Eller hvad er det, der foregår blandt unge damer for tiden? (Ja jeg ved det, jeg lyder som en antikvitet, men fatter det virkelig ikke).

Se nu fx en udsendelse som De Unge Mødre på Kanal 4.. - Er der nogen af jer, der - helt seriøst - kan abstrahere fra de kulsorte kålorme, der sidder i panden og på flere af de deraf tilsyneladende kronisk overraskede deltagere?

Jeg spørger bare.. - Af oprigtig nysgerrighed..

Jeg begriber ikke den trend. - Hvem synes, det er pænt og hvorfor? 

Hilsen Den Gamle Tante med øjenbryn af hår.

(Dog endnu ikke grå).

Enig.
Amen altså, der sidder jo to sorte skovsnegle i panden på dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.