ja på kærestens opfordring opretter jeg lige denne tråd
Han vil gerne vide hvornår vores datter skal sove i tremmesengen uden liften ? og hvornår hun skal på eget væresel at sove ?
Vores datter er dog kun lige knap 4 uger og hun ryger ingen steder før hun er min 3 mdr efter min mening
hun sover pt inde i vores soveværelse i hendes lift i tremmesengen.
Hvordan har i gjort mht til tilvænning osv ?
Jeg kunne simpelthen ikke lukke et øje hvis jeg sov i rum med min søn, da han larmede meget når han sov. Så efter 6 uger uden søvn, kom han på "eget" værelse - MEN far fulgte med. Det var ikke med min gode vilje at vi ikke skulle sove sammen, men jeg kunne simpelthen ikke fungere længere uden søvn. Men jeg ville IKKE have at min søn skulle sove alene før han var tidligst 4 mdr., så far sov med ham indtil da.
Han sov i liften til han voksede ud af den - mener at det var cirka 3 mdr.
Da han gik igennem perioden med seperationsangst omkring de 9-10 mdr. sov han i dobbeltsengen med mig, da det var hans behov (og på dette tidspunkt larmede han ikke længere i søvne ;-)
Hvis det bare er fordi man vil have sin hyggetid tilbage at man vil have baby på eget værelse, så synes jeg at I som absolut minimum skal vente til de 4 mdr. og gerne længere endnu.

Anmeld