Kæresten har travlt ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2013

miig1989

Rinepigen skriver:

ja på kærestens opfordring opretter jeg lige denne tråd  

Han vil gerne vide hvornår vores datter skal sove i tremmesengen uden liften ? og hvornår hun skal på eget væresel at sove ? 

Vores datter er dog kun lige knap 4 uger og hun ryger ingen steder før hun er min 3 mdr efter min mening  

hun sover pt inde i vores soveværelse i hendes lift i tremmesengen. 

Hvordan har i gjort mht til tilvænning osv ?  

Hun sov i vuggen til hun var ca 9 uger, så kom hun over i tremmesengen .. Ingen tilvænning, hun ville en dag ikke ligge i vuggen, så prøvede vi tremmesengen, så faldt hun i søvn efter 2 min ..
Hun er snart 14 uger .. Tremmesengen er i vores soveværelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

MorDk

Sov i vuggen indtil 5 mdr. hvorefter hun kom ind på eget værelse i tremmeseng.

Anmeld

24. september 2013

Lukas&Liam<3

Lukas var 3 måneder da han kom i tremmeseng på eget værelse, det har aldrig været et problem er glad for vores beslutning. Vi skulle være så forsigtige hver gang vi skulle i seng. Vi kunne ikke ligge og snakke og putte, heller ej sex. Og da han var begyndt at få flaske der var det lige så nemt at gå ind på hans værelse når man alligevel skulle op. Og kæresten blev mere frisk fordi ham ikke bliver vækket af Lukas der skriger når han vågner og vil ha mad.

Anmeld

24. september 2013

camilla10

Her havde vi en babyseng uden side, der stod op af min. Det betød, at vi ikke som sådan har haft barn i sengen, men jeg kunne bare række ud efter ham, når han skulle ammes oa. Da han var 6 mdr blev babysengen udskiftet med tremmeseng, som vi senere tog den ene side af og her sover han stadig lige ved siden af mig (Han er 2 et halvt).

Jeg er klar over, at det er meget almindeligt, at børnene kommer på eget værelse meget tidligere. Men jeg kan ikke lade være med at tænke, hvor mange af de børn, der ender i dobbeltsengen i løbet af natten?

Anmeld

24. september 2013

Kay

havde vi haft muligheden var hun kommet på eget værelse da hun var 8-9 måneder... men vi har bare ikke et værelse til hende 

hun kom ud af liften da hun fyldte 4 måneder... der voksede hun nemlig ud af den

Anmeld

24. september 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Har stemt 12+ :-)

Isabell sov i dobbeltsengen til hun var knap 3 år. Hun hoppede i en halvhøj seng.

Elina bliver 1 år torsdag og hun sover i dobbeltsengen :-) har ikke lige planlagt nogen tremmeseng pt. Vi har dog en til hende :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

24. september 2013

modesty

Han vil gerne vide hvornår vores datter skal sove i tremmesengen uden liften ? og hvornår hun skal på eget væresel at sove ? 

Vores datter er dog kun lige knap 4 uger og hun ryger ingen steder før hun er min 3 mdr efter min mening  

Jeg kunne simpelthen ikke lukke et øje hvis jeg sov i rum med min søn, da han larmede meget når han sov. Så efter 6 uger uden søvn, kom han på "eget" værelse - MEN far fulgte med. Det var ikke med min gode vilje at vi ikke skulle sove sammen, men jeg kunne simpelthen ikke fungere længere uden søvn. Men jeg ville IKKE have at min søn skulle sove alene før han var tidligst 4 mdr., så far sov med ham indtil da.

Han sov i liften til han voksede ud af den - mener at det var cirka 3 mdr.

Da han gik igennem perioden med seperationsangst omkring de 9-10 mdr. sov han i dobbeltsengen med mig, da det var hans behov (og på dette tidspunkt larmede han ikke længere i søvne ;-)

Hvis det bare er fordi man vil have sin hyggetid tilbage at man vil have baby på eget værelse, så synes jeg at I som absolut minimum skal vente til de 4 mdr. og gerne længere endnu.

Anmeld

24. september 2013

Chris86

Vores på knap 4mdr har sovet i tremmeseng omkring to mdr gætter jeg på, maks...
Vores den store gik der meget længere tid og først omkring to år kom hun på eget værelse (før havde vi ikke et)...

Anmeld

24. september 2013

Tulle28

Min ældste var 8 mdr og den yngste på 12,5 mdr sover stadig i smørhullet

Anmeld

24. september 2013

mommy1991

Rinepigen skriver:

Leander har sovet i sin tremmeseng, der står helt op af vores seng, fra dag 1 af.. Har dog en lang pølsepude og en sengerand som gør sengen mindre  

Tror ikke han kommer på eget værelse lige foreløbig.. Man anbefaler vidst også at de sover i samme rum som forældrene i hvertfald et halvt år for at forebygge vuggedød.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.