Kæresten har travlt ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2013

Mother-love

Jeg tror Isabella var 2,5 mdr da hun kom fra liften over i tremmesengen. Jeg lagde tæpper rundt så den ikke var så stor.
Isabella var 6 mdr da hun kom på eget værelse. Vi havde ikke et værelse til hende før. Så først der fik hun eget værelse at sove på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Frk.S

Da Freja blev 6 mdr blev hun flyttet på eget værelse (dog et værelse som ligger lige i forbindelse med vores). Det reagerede hun slet ikke på... men jeg fik en noget bedre søvn af det.  

Her sov hun stadig i en vugge som hun havde sovet i fra fra helt spæd. Først nogle måneder senere (kan ikke huske lige hvornår) kom hun over i tremmeseng,    hvilket også gik helt fint.

Anmeld

24. september 2013

Maja88

Den store sov ikke i lift men i vugge... men hun kom først for sig selv i tremmen som 11måneder..

En store sover i lift i tremmesengen hos os.. liften indtil den er for lille og ved mig ondtil mindst 10måneder

Anmeld

24. september 2013

De3Guldklumper

Rinepigen skriver:

ja på kærestens opfordring opretter jeg lige denne tråd  

Han vil gerne vide hvornår vores datter skal sove i tremmesengen uden liften ? og hvornår hun skal på eget væresel at sove ? 

Vores datter er dog kun lige knap 4 uger og hun ryger ingen steder før hun er min 3 mdr efter min mening  

hun sover pt inde i vores soveværelse i hendes lift i tremmesengen. 

Hvordan har i gjort mht til tilvænning osv ?  

Ingen af vores har sovet i deres lift da vi har haft vugge.

Vuggen er de kommet ud af omking 6 mdr alderen og de har sovet på eget værelse siden 4 mdr alderen da de der sov igennem og ikke spiste om natten.

Anmeld

24. september 2013

sne190810

8 måneder da hun kom i tremmeseng

Hun er lige blevet 3 år, og sover stadig i sin tremmeseng for forenden af min seng :-) 

Anmeld

24. september 2013

lycly

Begge mine børn kom i tremmeseng da de var ca 4 mdr. Det gav helt sig selv fordi de blev for store til liften

Anmeld

24. september 2013

Michelle88

Min datter sov alene på værelset i sin vugge da hun var 5 uger og kom så over i tremmeseng da hun var 3mdr. pga. myg, da vi havde en himmel over tremmesengen, som kunne holde dem væk..

Anmeld

24. september 2013

baby012

Kom på eget værelse og ud af liften efter 8 ugers undersøgelsen  

(turde jeg kun fordi hun havde hjerTe alarm inde på værelset) 

Anmeld

24. september 2013

Hullabullabulla

Rinepigen skriver:

ja på kærestens opfordring opretter jeg lige denne tråd  

Han vil gerne vide hvornår vores datter skal sove i tremmesengen uden liften ? og hvornår hun skal på eget væresel at sove ? 

Vores datter er dog kun lige knap 4 uger og hun ryger ingen steder før hun er min 3 mdr efter min mening  

hun sover pt inde i vores soveværelse i hendes lift i tremmesengen. 

Hvordan har i gjort mht til tilvænning osv ?  

Han sov i liften ved siden af min seng til han var 3 måneder - så skiftede vi til vuggen (kun sengedelen uden ben) stadig ved siden af min seng, og da han var 4,5 måned gammel røg han på eget værelse i tremmesengen.. Han sov igennem natten uden mad fra han var 3 mdr..

Anmeld

24. september 2013

Dorthe1986

Min søn sov skiftevist sammen med mig og i hans babyseng der stod i soveværelset. Normalt gjorde jeg det at når jeg havde ammet kl 20 så puttede jeg ham i hans tremmeseng på hans eget værelse, fordi det var tættest på stuen. Når han så vågnede mellem 23-24 så ammede jeg og så tog jeg ham så med ind og sove i soveværelset, hvor han så vågnede omkring kl 3 igen for at få mad :-)

En dag havde jeg som altid puttet ham i tremmesengen. Han var 3,5 måned. Da kl var 21.30 tænkte jeg Hey, jeg kan da lige få lidt søvn hvis jeg ligger mig nu. Jeg vågnede så brat kl 6 næste morgen og jeg farede ind til min dreng som sov sødt

Ja det var en lang smørre for at sige at han var 3,5 måned da han sov på eget værelse og sov igennem. Vågnede han om natten tog jeg ham ond til mig :-) det gør jeg sådan set stadigvæk :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.