Kæresten har travlt ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor gammel var jeres da de sov alene i tremmeseng ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.583 visninger
50 svar
7 synes godt om
24. september 2013

AnonymMor

ja på kærestens opfordring opretter jeg lige denne tråd  

Han vil gerne vide hvornår vores datter skal sove i tremmesengen uden liften ? og hvornår hun skal på eget væresel at sove ? 

Vores datter er dog kun lige knap 4 uger og hun ryger ingen steder før hun er min 3 mdr efter min mening  

hun sover pt inde i vores soveværelse i hendes lift i tremmesengen. 

Hvordan har i gjort mht til tilvænning osv ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Benjamins'mor

3/4 mdr uden lift.
4/5 mdr da han kom ind på eget værelse (hans søvn blev forstyrret, han vågnede bare vi gik i seng eller vendte os i sengen)

Anmeld

24. september 2013

Benjamins'mor

Benjamins'mor skriver:

3/4 mdr uden lift.
4/5 mdr da han kom ind på eget værelse (hans søvn blev forstyrret, han vågnede bare vi gik i seng eller vendte os i sengen)

Vi puttede ham bare direkte i sengen en dag i stedet for liften, det reagerede han slet ikke på.
Det samme med at sove på eget værelse, det reagerede han heller ikke på.

Anmeld

24. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

3,5 måned da han kom over i tremmesengen i soveværelset (voksede ganske enkelt ud af lift og vugge). Da han var 6 måneder kom han på eget værelse.

Anmeld

24. september 2013

Maja_4000

Caroline sov i slyngevugge, så hun sov jo som sådan alene .. Men hun kom i tremmesengen med lift i, da hun var cirka 6 måneder og lå så i den en måneds tid og så direkte over i tremmesengen
Det var en HÅRD overgang! Hun var vant til at vuggen gyngede og hoppede hele tiden, så det var slet ikke nemt .. Vi købte BRIO bed rockers, så sengen kunne rokke, det hjalp lidt

Anmeld

24. september 2013

Frejsmor

Nu spørger du jo om to ting i dit indlæg, så jeg vidste ikke helt hvad jeg præcis stemte på.. Men jeg har stemt 3-6mdr. udfra at spørgsmålet handler om at baby sov i tremmeseng uden lift..

Min søn kom først på eget værelse da han var 1 år..

Sundhedsstyrelsen anbefaler forresten at baby sover på samme værelse som forældrene det første halve år mener jeg, for at mindske vuggedød..

Anmeld

24. september 2013

Pinkrose

Rinepigen skriver:

Han vil gerne vide hvornår vores datter skal sove i tremmesengen uden liften ? og hvornår hun skal på eget væresel at sove ? 

Vores datter er dog kun lige knap 4 uger og hun ryger ingen steder før hun er min 3 mdr efter min mening  

Hun var 4 mdr da hun sov kun i tremmeseng , dog med et tæppe i enden af den så den ikke føltes så kæmpe stor . Men hun var blevet for lang til at rigtig sove i liften der .

Og hun var 9 mdr da hun begyndte at sove på sit eget værelse

Anmeld

24. september 2013

MorT3Banditter

Rinepigen skriver:

Min store dreng sov inde hos os de første 6 mdr og kom hurtigt i tremmeseng da han voksede så hurtigt.

Min lille dreng kom allerede ind til sig selv i vuggen efter 3 uger. Vi vækkede hinanden konstant i løbet af natten så han fik en meget bedre søvn da han kom ind til sig selv. Jeg harvde det også rigtigt dårligt med det men ellers fik ingen af os noget søvn

Anmeld

24. september 2013

MomInTheMaking

Rinepigen skriver:

4-5 mdr da hun sov længere stræk alene i tremmesengen. 9-10 mdr før hun blev puttet/sov hele natten i egen seng og 15-16 mdr før hun kom på eget værelse.

Anmeld

24. september 2013

Masig

Rinepigen skriver:

Vores har sovet i tremmesengen uden lift fra dag 1... Vi lagde ammepuden omkring ham så han lå lidt mere "pakket ind", men han ville ikke ligge i liften. Han kom på eget værelse da han var 2 mdr...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.