Tusind tak 
Det går heldigvis godt fremad nu, hvor hun får MME.
Hun havde taget 400 gram på, på en uge, så sundhedsplejersken var rigtig godt tilfreds med hende.
Nu håber jeg så bare at hun ikke tager SÅ meget på hver uge, for så ender det da med at jeg slet ikke kan bære hende 
Meeen, det har da været hårdt, og jeg får da heller ikke lige åbnet min computer så ofte, men det er jo nok meget normalt.
Der er nok at se til med 2 små børn og et søvn underskud 
Hvordan går det med dig?
Ja det er da flot. Nej hvis hun bliver ved med at tage så meget på, har du snart brug for en trækvogn indenfor 
Kan godt forestille mig der er nok at se ti... Lige det ser jeg ikke frem til
Nyder tiden hvor der kun er én 
Og Daniel er stadig en stolt storebror?
Har I mærket nogen påvirkning hos ham?
Her går det godt, har dog en del smerter, og grundet min fødselsdepression første gang, overvejer JM'eren at sygemelde mig snart... Så jeg kan have fokus på hjemmefronten, og få styr på følelserne.
Det var jo ikke helt planlagt med lillesøster, så mit hoved skulle lige indfinde sig på det først, og nu er der bare en masse følelser der skal på plads
Og det mente hun måske jeg skal gå hjemme og gøre. Mere for at forebygge at der ikke opstår det samme med lillesøster.
Men Lukas trives og er begyndt at snakke forståeligt nu. Og den mund kører jo konstant
Han snakker fra han står op til han går i seng
Så man må sige at det hjalp at han fik lagt dræn 
Anmeld