tarkoflen skriver:
Det lyder godt nok også voldsomt! Godt det kom styr på det, er alt godt med hende nu? Det vægt ræs er ikke sjovt!
Stakkels Daniel, men det er også svært at skulle være den store lige pludselig! Og så kommer der sådan en lille bandit og snupper mor for en stund! Og heller ikke til at finde ud af at du kommer hjem og skal afsted igen. Det er meget for sådan et lille hoved.
Ja det er vildt at hun er 5 måneder! Hun skal nok komme efter det, det er jeg sikker på, men både Martin og jeg var små og tynde som børn, så det bliver hun nok også
Spændende med 4 års undersøgelse, hvornår skal l afsted til den?
Ja, det var hårdt.
Det værste var næsten alle dem der sagde at det jo er meget normalt at spædbørn taber sig i starten, og at hun nok skulle tage på.
Jamen jeg havde jo for fanden lige sagt at hun havde tabt sig FOR meget og ikke tog på, så er man altså ikke særlig rolig.
Mens jeg lå på sygehuset, sagde Daniel at han var alt for lille til at være stor. Det dækker nok hans følelser meget godt.
Men han er enormt glad for hende, kysser hende og er meget beskyttende overfor hende. Og siger nærmest dagligt, at han godt kan lide at have en baby 
Vi skal til 4-års undersøgelse og 5-ugers undersøgelse i morgen, mandag, så jeg er lidt spændt på hvad der bliver sagt om dem begge 
Anmeld