Isabellas vej til verden :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2013

Nessie

Viventerjer skriver:

Stort tillykke med prinsessen :-)

Tusind tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

Nessie

Babymor2010 skriver:

Jeg har jo slet ikke fået læst din beretning - jeg var jo selv indlagt med lillemanden 

STORT tillykke med hende, hvor er hun lækker! 

Ja, der er jo nok at se til 

Tillykke med ham, håber I har det godt 

Anmeld

29. september 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Det lyder godt nok også voldsomt! Godt det kom styr på det, er alt godt med hende nu? Det vægt ræs er ikke sjovt!

Stakkels Daniel, men det er også svært at skulle være den store lige pludselig! Og så kommer der sådan en lille bandit og snupper mor for en stund! Og heller ikke til at finde ud af at du kommer hjem og skal afsted igen. Det er meget for sådan et lille hoved.

Ja det er vildt at hun er 5 måneder! Hun skal nok komme efter det, det er jeg sikker på, men både Martin og jeg var små og tynde som børn, så det bliver hun nok også

Spændende med 4 års undersøgelse, hvornår skal l afsted til den?

Ja, det var hårdt.
Det værste var næsten alle dem der sagde at det jo er meget normalt at spædbørn taber sig i starten, og at hun nok skulle tage på.
Jamen jeg havde jo for fanden lige sagt at hun havde tabt sig FOR meget og ikke tog på, så er man altså ikke særlig rolig.

Mens jeg lå på sygehuset, sagde Daniel at han var alt for lille til at være stor. Det dækker nok hans følelser meget godt.
Men han er enormt glad for hende, kysser hende og er meget beskyttende overfor hende. Og siger nærmest dagligt, at han godt kan lide at have en baby 

Vi skal til 4-års undersøgelse og 5-ugers undersøgelse i morgen, mandag, så jeg er lidt spændt på hvad der bliver sagt om dem begge 

Anmeld

29. september 2013

Clisolka

Nessie skriver:

Ja, der er jo nok at se til 

Tillykke med ham, håber I har det godt 

Ja der er nok at se til med 2 

Tak - håber også at i har det godt derhjemme 

Anmeld

29. september 2013

Nessie

Babymor2010 skriver:

Ja der er nok at se til med 2 

Tak - håber også at i har det godt derhjemme 

Ja, man når faktisk ikke så frygtelig meget andet end at passe børn og vaske tøj 
Vi har fået en gylper, denne gang, så der er pænt meget vasketøj hele tiden.

Vi har det godt. Vi har endelig i dag fundet en sut Isabella vil tage, så slipper jeg forhåbentlig for at have hende hængende på brystet om natten 

Anmeld

29. september 2013

Clisolka

Nessie skriver:

Ja, man når faktisk ikke så frygtelig meget andet end at passe børn og vaske tøj 
Vi har fået en gylper, denne gang, så der er pænt meget vasketøj hele tiden.

Vi har det godt. Vi har endelig i dag fundet en sut Isabella vil tage, så slipper jeg forhåbentlig for at have hende hængende på brystet om natten 

Haha nej, jeg når stort set heller ikke noget her de første par uger  Det er ikke så meget han gylper 

Uh hvilken sut har i fået hende til at tage? Oliver vil indtil videre kun tage en nuk-sut, men han er ikke storfavorit af sutten - det er kun mors babser der dur 

Anmeld

29. september 2013

Nessie

Babymor2010 skriver:

Haha nej, jeg når stort set heller ikke noget her de første par uger  Det er ikke så meget han gylper 

Uh hvilken sut har i fået hende til at tage? Oliver vil indtil videre kun tage en nuk-sut, men han er ikke storfavorit af sutten - det er kun mors babser der dur 

Sådan er det også her, men jeg har bare ikke ret meget mælk til hende, så det giver for det første ikke rigtig nogen mening at lægge hende til brystet hele tiden, men det bliver også lidt ubehageligt, når hun har tømt det.

Jeg fandt nogle i Fakta, de er billige og minder om min brystvorte  I dag har hun grædt over at jeg tog den fra hende da hun skulle spise,  så med lidt held kan hun sove i sin egen seng, og så bare med sutten i munden 

Anmeld

29. september 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

Ja, det var hårdt.
Det værste var næsten alle dem der sagde at det jo er meget normalt at spædbørn taber sig i starten, og at hun nok skulle tage på.
Jamen jeg havde jo for fanden lige sagt at hun havde tabt sig FOR meget og ikke tog på, så er man altså ikke særlig rolig.

Mens jeg lå på sygehuset, sagde Daniel at han var alt for lille til at være stor. Det dækker nok hans følelser meget godt.
Men han er enormt glad for hende, kysser hende og er meget beskyttende overfor hende. Og siger nærmest dagligt, at han godt kan lide at have en baby 

Vi skal til 4-års undersøgelse og 5-ugers undersøgelse i morgen, mandag, så jeg er lidt spændt på hvad der bliver sagt om dem begge 

Ihh hvor er folk kloge! Selvfølgelig taber babyer sig, men de må jo ikke tabe sig over 10% af fødselsvægten, det skulle man da tro, de fleste vidste... Og de indlægger jer jo ikke for sjov...

Åhh stakkels Daniel, sikke en måde at sige det på! Men når sådan noget sker, er det nok de fleste børn der er for små til at være store! Men hvor er det skønt, at han alligevel er så glad for sin lillesøster, for det kunne jo være gået den modsatte vej, når nu hun tog hans mor fra ham for en stund

Spændende med begge undersøgelser i morgen! Håber det går rigtig godt

Anmeld

30. september 2013

FogL

KÆMPE stort tillykke!!!
Hvor er hun smuk

Anmeld

13. oktober 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Ihh hvor er folk kloge! Selvfølgelig taber babyer sig, men de må jo ikke tabe sig over 10% af fødselsvægten, det skulle man da tro, de fleste vidste... Og de indlægger jer jo ikke for sjov...

Åhh stakkels Daniel, sikke en måde at sige det på! Men når sådan noget sker, er det nok de fleste børn der er for små til at være store! Men hvor er det skønt, at han alligevel er så glad for sin lillesøster, for det kunne jo være gået den modsatte vej, når nu hun tog hans mor fra ham for en stund

Spændende med begge undersøgelser i morgen! Håber det går rigtig godt

Pyha, der har godt nok været meget at se til på det sidste 

Begge børn er fine, Daniel er dog lidt til den tynde side, så lægen vil se ham til kontrolvejning om et par måneder. Alle drengene i min familie er dog nogle tynde starutter,så det bekymrer mig ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.