inviter du alle børn, drenge/piger eller et par stykker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2013

Pcokate

Jeg invitere kun drengene (reglen i klassen er alle af samme køn eller hele klassen). Da vi har en lille 2v lejlighed er der begrænset plads og vi må ikke dele dagen op i 2 hold 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2013

helle85

Pcokate skriver:

Jeg invitere kun drengene (reglen i klassen er alle af samme køn eller hele klassen). Da vi har en lille 2v lejlighed er der begrænset plads og vi må ikke dele dagen op i 2 hold 

ja det er ikke meget plads hvorfor må i ikke dele dem op i 2 hold???

Anmeld

12. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
MilleMus1988 skriver:

fordi jeg egentligt et eller andet sted holder ved min mening alligevel

jeg har set så meget og levet steder hvor de havde overtaget 95% og jeg har det virkelig sådan æjj hvor jeg ikke gider glo eller snakke med dem

Hvor mange drejer det sig om i dit/dine børns klasser? 

Anmeld

12. september 2013

Pcokate

helle85 skriver:

ja det er ikke meget plads hvorfor må i ikke dele dem op i 2 hold???

Vi var til forældremøde hvor det blev afgjort at det kunne ses som de populære og de mindre populære (det er dog overhovedet ikke meningen Og vi er også meget flexible i hvordan de 2 grupper skulle sammensættes).  Men vi lå jo føje de fælles regler:/ 

Anmeld

12. september 2013

helle85

Pcokate skriver:

Vi var til forældremøde hvor det blev afgjort at det kunne ses som de populære og de mindre populære (det er dog overhovedet ikke meningen Og vi er også meget flexible i hvordan de 2 grupper skulle sammensættes).  Men vi lå jo føje de fælles regler:/ 

ja det er rigtig men bare lidt ærgeligt nå man ikke har så meget plads

Anmeld

12. september 2013

AMM00

MilleMus1988 skriver:

det er fordi de kommer fra hvad de kommer fra

intet i deres kulture eller deres måde at leve på acceptere vi her

vi syntes det er så forskruet at vi bare ryster på hovedet af dem og siger de må passe sig selv, bare VI ikke skal have noget med dem at gøre

Hvis man læser dine i indlæg så tænker man at alle indvandrer ligner hinanden ?? Det er fint du har sin holdning men undrer mig bare sådan..

Anmeld

12. september 2013

Pcokate

helle85 skriver:

ja det er rigtig men bare lidt ærgeligt nå man ikke har så meget plads

Ja det synes vi også. især fordi vi har siden start BH inviteret på denne måde. Og så fordi han er startet i skole er det nu forbi Øv øv ikke alle har råd til 100+ kvadratmeter... Studerende). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.