Twixic skriver:
Nu er min søn lige startet i 0.kl, men der har vi forældre aftalt at man enten inviteret henholdsvis alle drengene eller pigerne fra begge 0.kl ( 2 små klasser af 15 elever) og/ eller alle børn..
Synes det forkasteligt at udelukke nogen fra børn fra ens barns klasse, det jo synd for de unger der sidder tilbage..
sådan syntes jeg også det skal være
i mine børns klasse er der den regel at hvis invitationerne skal deles ud i klassen så skal det var til alle eller drenge/piger. men hvis de vil holde kun for nogen så må de sende dem eller gøre det på anden vis, da de jo ikke kan bestemme hvad folk gør uden for skolen.
jeg synes også at det er urimligt for de andre børn der ikke kommer med, min dreng har feks aldrig været til fødselsdag (da han ikke leger med de andre børn) han har en diagnose. og hver gang vores datter skal til fødselsdag spørg han hvorfor han aldrig bliver inviteret og det er ret hård at se på, i starten tænkte jeg at det måske bare var fordi drenge ikke holder fødselsdag, men nu er jeg efterhånden sikker på det ikke er sådan det er

nu har han inviteret alle drengene fra hans klasse med til fødselsdag så er lidt spædt på hvor mange der kommer der er sidste svars dato 23/9
Anmeld