inviter du alle børn, drenge/piger eller et par stykker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: invitere alle eller kun et par stykker

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.836 visninger
46 svar
33 synes godt om
12. september 2013

helle85

jeg er lidt nysgerrig om hvor mange der endeligt kun invitere nogen af eleverne i stedet for at invitere alle piger/drenge eller hele klassen til børnene fødselsdag

jeg er ved at få den opfattelse at der er mange i mine børns klasser der kun invitere dem som forældrene vil have med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2013

TNBC

helle85 skriver:

jeg er lidt nysgerrig om hvor mange der endeligt kun invitere nogen af eleverne i stedet for at invitere alle piger/drenge eller hele klassen til børnene fødselsdag

jeg er ved at få den opfattelse at der er mange i mine børns klasser der kun invitere dem som forældrene vil have med

Nu har jeg ikke børn, men jeg går ind for at det er enten piger/drenge eller hele klassen, når de små, når de er større(6-7klasse), ændre det sig måske og så kan det jo være de bare vil have nogle venner til en filmaften..

Anmeld

12. september 2013

JulieE

I begge mine børns klasser har vi den poltik, at man enten inviterer hele klassen eller ALLE drenge eller ALLE piger (alt efter kønnet på barnet ).

Jeg synes det er sådan det skal være!!!! Alt andet danner bagggrund for klikedannelse og mobning 

Anmeld

12. september 2013

Sara.

Min datter er lige startet i 0. klasse.

Her snakkede alle forældre til forældremådet om at man invitere enten alle piger/ alle drenge/ hele klassen. Og gaven må koste max 20 kr.

Håber forældrene støtter op om det, andet synes jeg personligt ikke er i orden.

Anmeld

12. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes at det kommer rigtig meget an på hvor mange børn der er i klassen, om man invitere aller, eller feks kun drengene eller pigerne!

Da jeg gik i de små klasser, var alle inviteret. Da jeg så startede i ny skole var vi 28 i klassen, og fra da af var det kun pigerne der blev inviteret.

Tænker at hvis man inviterer til fødselsdag i weekenden, så må man selv bestemme hvem der ska med, om det så er 3 eller 10, er op til den enkelte. Vh stine

Anmeld

12. september 2013

FruK

Det er forskelligt fra år til år. Men enten alle eller alle drenge. Sådan er reglerne i klassen.

Anmeld

12. september 2013

helle85

Yurie skriver:

Nu har jeg ikke børn, men jeg går ind for at det er enten piger/drenge eller hele klassen, når de små, når de er større(6-7klasse), ændre det sig måske og så kan det jo være de bare vil have nogle venner til en filmaften..

det er også den holdning jeg har, her bliver det for min datters vedkommen alle pigerne og for min dreng alle drengen min datter ville godt have hele sin klasse med og det måtte jeg desværre sige nej til da vi ikke har plads og hun har fødselsdag i november så det kan jo ikke holdes ude.

Anmeld

12. september 2013

helle85

JulieE skriver:

I begge mine børns klasser har vi den poltik, at man enten inviterer hele klassen eller ALLE drenge eller ALLE piger (alt efter kønnet på barnet ).

Jeg synes det er sådan det skal være!!!! Alt andet danner bagggrund for klikedannelse og mobning 

sådan syntes jeg også det skal være

i mine børns klasse er der den regel at hvis invitationerne skal deles ud i klassen så skal det var til alle eller drenge/piger. men hvis de vil holde kun for nogen så må de sende dem eller gøre det på anden vis, da de jo ikke kan bestemmehvad folk gør uden for skolen.

Anmeld

12. september 2013

SjeBets

Harikke stemt da enten invitere vi alle i klassen, eller alle drenge eller alle piger, har en af hver køn, og det er forskelligt hvad vi gør, alt efter hvad ungerne har lyst til.

Det med at plukke i en klasse er no go hos os, også dårlig stil imo.

Hvad man gør uden for klassen er jeg lidt ligeglad med.

Vi har den politik i min drengs klasse at enten alle, eller alle drenge eller alle piger, og man må gerne invitere flere enten fra de andre klasser eller fritidsvenner med også

Anmeld

12. september 2013

MorTil4<3

helle85 skriver:

her invitere vi kun nogen børn

og jeg ved at jeg bliver pisse upopulær hvis jeg bringer det på banen hvorfor, så det holder vi for os selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.