inviter du alle børn, drenge/piger eller et par stykker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
MilleMus1988 skriver:

vi er danske. vi er meget danske danske i vores liv

så det har intet med folk og deres tøj eller belastet familie eller ja , jeg er vokset op med en mor der har passet handicappede og børn med handicap , så det har vi intet imod

men det er børn der kommer med indvandrebagrund vi ikke vil lukke ind

er blevet så forskruet hele mit liv og vokset op med at de ikke er accepterede i vores hjem eller liv

Blot en undren: Når du selv mener, det er forskruet, hvorfor gør du så ikke op med den tankegang i stedet for at føre den videre til dine børn? 

Hvor mange af klassekammeraterne er det, der bliver valgt fra? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2013

SjeBets

MilleMus1988 skriver:

så det har intet med folk og deres tøj eller belastet familie eller ja , jeg er vokset op med en mor der har passet handicappede og børn med handicap , så det har vi intet imod

er blevet så forskruet hele mit liv og vokset op med at de ikke er accepterede i vores hjem eller liv

Jeg respektere din holdning , men jeg er nødt til at spørge om er det alle indvandre eller kun dem hvor man kan se de har anden etnisk baggrund enten via navn eller hudfarve ? 

Spørger kun fordi at jeg kender en del hvor man ikke kan se deres herkomst.

Anmeld

12. september 2013

helle85

MilleMus1988 skriver:

tak det jeg glad for

for herover nettet er det nemt at folk bliver gale og man får en masse igen

men sjovt nok oplever jeg det stik modsat hvis man snakker ansigt til ansigt med mennesker, mange tør bare ikke indrømme det da de er blevet så (mange) omkring os

ja det ved jeg, har set mange gange hvordan der er nogen der bliver svinet til pga at det ikke er samme mening, men mange tør bare ikke at sige deres mening hvis de stå ansigt til ansigt til folk, desværre i stedet ender det bare med at de gå rundt at sladder

Anmeld

12. september 2013

B&J

når jeg kommer der til bliver det hele klassen

Anmeld

12. september 2013

Kløver

JulieE skriver:

I begge mine børns klasser har vi den poltik, at man enten inviterer hele klassen eller ALLE drenge eller ALLE piger (alt efter kønnet på barnet ).

Jeg synes det er sådan det skal være!!!! Alt andet danner bagggrund for klikedannelse og mobning 

Enig, nu har jeg en af hver så stemte bare alle pigerne.
Vi har ikke plads til så mange børn så ville holde for enten pigerne eller drengene alt efter kønnet på barnet

Anmeld

12. september 2013

Moma

Hos os er det alle af et køn. Kunne ikke drømme om kun at invitere et par stykker. Nogle inviterer endda hele klassen. 

Anmeld

12. september 2013

Havre74

helle85 skriver:

jeg er lidt nysgerrig om hvor mange der endeligt kun invitere nogen af eleverne i stedet for at invitere alle piger/drenge eller hele klassen til børnene fødselsdag

jeg er ved at få den opfattelse at der er mange i mine børns klasser der kun invitere dem som forældrene vil have med

Jeg har stemt blankt, da det er forskelligt.

For det meste inviterer vi hele klassen, men sidst min datter holdt fødselsdag, ville hun gerne prøve, at det kun var pigerne, så det gjorde vi.

Os forældre i klassen har besluttet, at enten inviterer man allesammen fra et stamhold, eller også alle drengene eller alle pigerne. HVIS man vil gøre det anderledes, må invitationerne IKKE deles ud på skolen og det synes jeg er fint.

På de skoler mine børn går på, er der stamklasser og andre hold til bl.a dansk og matematik (niveauinddelt), så hvis man skal ha alle børn fra alle stamhold, er det to årgange, da de også er blandet aldersmæssigt. -Det er der sjovt nok ingen, der har gjort endnu.

Anmeld

12. september 2013

Moma

helle85 skriver:

sådan syntes jeg også det skal være

i mine børns klasse er der den regel at hvis invitationerne skal deles ud i klassen så skal det var til alle eller drenge/piger. men hvis de vil holde kun for nogen så må de sende dem eller gøre det på anden vis, da de jo ikke kan bestemme hvad folk gør uden for skolen.

jeg synes også at det er urimligt for de andre børn der ikke kommer med, min dreng har feks aldrig været til fødselsdag (da han ikke leger med de andre børn) han har en diagnose. og hver gang vores datter skal til fødselsdag spørg han hvorfor han aldrig bliver inviteret og det er ret hård at se på, i starten tænkte jeg at det måske bare var fordi drenge ikke holder fødselsdag, men nu er jeg efterhånden sikker på det ikke er sådan det er

nu har han inviteret alle drengene fra hans klasse med til fødselsdag så er lidt spædt på hvor mange der kommer der er sidste svars dato 23/9

Ej hvor synd, at de ikke inviterer ham.

Vores datter har en autismediagnose, og der har vi aftalt med de andre forældre,  vi taler sammen fra gang til gang om vi evt. skal tage med. Eller at vi i hvert fald står klar til at hente, hvis det bliver nødvendigt.

Anmeld

12. september 2013

Kløver

MilleMus1988 skriver:

Jeg er også lidt nysgerrig og vil gerne forstå hvordan man så skiller, er det religion eller hvilke lande de kommer fra, så hvad gør forskellen
Og hvordan ville du reagere hvis dit barn som en af de få ikke blev inviteret med, ville selv blive ked af det hvis min datter ikke blev inviteret med, bare fordi hun er rødhåret

Anmeld

12. september 2013

MorTil4<3

Mor og meget mere skriver:

Blot en undren: Når du selv mener, det er forskruet, hvorfor gør du så ikke op med den tankegang i stedet for at føre den videre til dine børn? 

Hvor mange af klassekammeraterne er det, der bliver valgt fra? 

fordi jeg egentligt et eller andet sted holder ved min mening alligevel

jeg har set så meget og levet steder hvor de havde overtaget 95% og jeg har det virkelig sådan æjj hvor jeg ikke gider glo eller snakke med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.