jeg kan ikke lade være med at tænke at der er så mange mennesker der gennemgår tvagsægteskaber osv, og der er mange der siger at kærligheden kommer med tiden, Det tror jeg også vil ske i dette eksperiment, for hvertfald minimum et af parrene.
selvfølgelig har den kulturelle del masser at skulle have sagt, fordi at kulturen tit gør at folk ubevidst lever efter den kultur.
og den danske kultur er jo bare ikke at folk skal giftes før de kender hinanden, fordi at vi jo som minimum skal have kendt hinanden i et godt stykke tid før vi gifter os med hinanden, hvis vi overhovedet bliver gift. Derfor tror jeg også at DEN DEL af vores kultur vil modarbejde disse par, da de jo selv kommer fra en kultur hvor man ikke bliver tvangsgift med hinanden..
men det kan jo også ske at det rent faktisk går ind og hjælper disse par til at finde den eneste ene..
men vi kan jo ikke alle bare gifte os med den første og den bedste, i dette tilfælde er der jo eksperter med indeover, som er menneskekendere på kryds og på tværs som har sat disse mennesker sammen i form af hvem der har den samme inteligens, mentalitet og værdier som de kan hjælpe hinanden til at blive bedre til nogle ting..
men jeg tror det bliver spændende, og jeg håber selvfølgelig på en rigtig kærlighedshistorie... 
Anmeld