Gift ved første blik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2013

modesty

Mathias Villads skriver:

Jeg synes på ingen måde, at det er for at gøre grin med ægteskab, men de netop tager det seriøs.. Det er et eksperiment, hvor man genindføre gamle traditioner, fordi vores måde at leve og finde kærligheden på, tydeligvis ikke virker for en stor del af befolkningen dagen Idag...

der er en præst, to psykologer oG En antropolog med, som har sat parrene sammen og de virker som personer der absolut ikke gør grin med tingene og som finder dette eksperiment interessant og om man kan finde en ny måde, hvorpå folk kan finde kærligheden.... Hvor man gør lidt med dating siderne, da folk jo ikke finder kærligheden på disse sider...

det er en dokumentar og har ikke noget med reality tv at gøre...

Der er da en del der finder kærligheden på datingsider. 

Og det er jo netop ikke at genindføre gamle traditioner, da man bare kan skride efter en måned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2013

Caroline Hansen

o1Mutte skriver:

http://www.dr.dk/tv/se/gift-ved-foerste-blik/gift- ved-foerste-blik-1-8

Jeg har lige sat og set de to første afsnit, og må sige jeg synes det er et fedt eksperiment..

JEG SØGER EN CASE!

Jeg kunne ikke undgå at se, at du synes programmet 'Gift ved første blik' er fedt. Derfor vil jeg høre, om en af jer herinde, har mulighed for at medvirke i et TV indslag, som vi skal lave her på journaliststudiet i Odense. Det bliver ikke bragt nogle steder, og det eneste jeg vil høre, det er, hvorfor i synes at programmet er fedt, osv.

I kan bare sende en besked, hvis i er friske.

Mvh. Caroline

Anmeld

12. september 2013

Loa

modesty skriver:

Der er da en del der finder kærligheden på datingsider. 

Og det er jo netop ikke at genindføre gamle traditioner, da man bare kan skride efter en måned.

Men på datingsider sorterer folk hurtigt hinanden fra pga udseende eller andre overfladiske ting. Her er der da virkelig en mulighed for at blive matched sammen pga dybere ting der passer sammen.
Jeg synes det er et super coolt eksperiment og her i 3 afsnit kan man da allerede se en form for kemi mellem i hvert fald to af parrene....

Anmeld

12. september 2013

StudPsyk

Loa skriver:

Men på datingsider sorterer folk hurtigt hinanden fra pga udseende eller andre overfladiske ting. Her er der da virkelig en mulighed for at blive matched sammen pga dybere ting der passer sammen.
Jeg synes det er et super coolt eksperiment og her i 3 afsnit kan man da allerede se en form for kemi mellem i hvert fald to af parrene....

Jeg var også MEGET skeptisk, men synes faktisk det er sindssygt interessant, også ud fra et rent fagligt perspektiv med det grundlag de matcher dem på

Anmeld

12. september 2013

Loa

Janne T. skriver:

Jeg var også MEGET skeptisk, men synes faktisk det er sindssygt interessant, også ud fra et rent fagligt perspektiv med det grundlag de matcher dem på

Lige præcis.

Synes det er super spændende at følge dem, og jeg tror faktisk at i hvert fald et af parrene ender sammen

Anmeld

12. september 2013

o1Mutte

Psssssst nu er 3. afsnit inde

Anmeld

12. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Caroline Hansen skriver:

JEG SØGER EN CASE!

Jeg kunne ikke undgå at se, at du synes programmet 'Gift ved første blik' er fedt. Derfor vil jeg høre, om en af jer herinde, har mulighed for at medvirke i et TV indslag, som vi skal lave her på journaliststudiet i Odense. Det bliver ikke bragt nogle steder, og det eneste jeg vil høre, det er, hvorfor i synes at programmet er fedt, osv.

I kan bare sende en besked, hvis i er friske.

Mvh. Caroline

desværre, jeg kommer fra sjælland, så det er alt for langt at tage for mig :-)

Anmeld

12. september 2013

MortilElias2010

o1Mutte skriver:

http://www.dr.dk/tv/se/gift-ved-foerste-blik/gift- ved-foerste-blik-1-8

Jeg har lige sat og set de to første afsnit, og må sige jeg synes det er et fedt eksperiment..

Det er da spændende!  Jeg vil helt sikkert se de afsnit der er ude nu men først når Elias er kommet i seng. Han har krudt i røven for ikke at mærke trætheden, så vil glæde mig til han er puttet og bare sidde og hygge med computeren i aften 

Anmeld

12. september 2013

modesty

Jeg har slet ikke noget imod konceptet med at folk bliver parret af andre, det synes jeg er helt fint.

Jeg kan bare ikke forstå hvorfor man skal have den ekstra gimmick med at de skal blive gift. Det synes jeg er unødvendigt og udelukkende for at få en sensations-effekt.

Anmeld

12. september 2013

A&F

Har lige set de 3 klip og hold da fast, fik sku helt sommerfugle i maven på deres vegne. Det er jo meget anderledes end man er vant til, og kan godt se fordele og ulemper ved arrangerede ægteskaber. Men tager hatten af for deltagerne .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.