Gift ved første blik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nu har jeg ikke set programmet/erne og min første indskydelse er, at det er usmageligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

Loa

Jeg takker for informationen, sådan noget er lige mig at se!!

Spændende at se hvordan det går dem!

Anmeld

9. september 2013

Loa

MoarHvidovre skriver:

Nu har jeg ikke set programmet/erne og min første indskydelse er, at det er usmageligt!

Hvorfor?

Anmeld

9. september 2013

o1Mutte

Synes næsten at jer der synes det er usmageligt el. lignede burde se bare det ene afsnit

Det er jo mere et eksperiment, end egentlig underholdning. Og synes de virker super proff. og deltagerne går ind i det med liv og sjæl, og ikke kun for sjov.

Anmeld

9. september 2013

asff

o1Mutte skriver:

http://www.dr.dk/tv/se/gift-ved-foerste-blik/gift- ved-foerste-blik-1-8

Jeg har lige sat og set de to første afsnit, og må sige jeg synes det er et fedt eksperiment..

Tak, nu har jeg noget at se Synes det er ret cool, de tør!

Anmeld

9. september 2013

o1Mutte

hekran skriver:

Har ikke set det, men blev en smule rystet, da jeg så reklamen for første gang. Jeg synes det er 'underholdning' der går over mine grænser og tager alt for let på ægteskabet. Er de så gift nu? Gælder ægteskabsløfterne eller er det kun noget de går ind til for sjov? Og hvor længe kan man regne med at det holder, når de ikke kender hinanden og måske ikke tager ægteskabet særlig seriøst?

Jeg forstår ikke helt, men som sagt, hae jeg ikke set det, så det kunne godt være jeg skulle sætte mig og se det  

Umiddelbart får jeg bare fornemmelsen af, at det 'tager pis på' ægteskabet, som for mig er både seriøst og helligt.

Jeg sad med samme tanker. Inden jeg så det Så ja synes du skulle prøve at se afsnittene..

Anmeld

9. september 2013

o1Mutte

MoarHvidovre skriver:

Nu ville jeg ikke bruge ordet usmageligt.. MEn jeg synes det lød meget underligt, inden jeg så afsnittene.. Og nu synes jeg det er et fedt eksperiment og glæder mig til at se hvordan det går parrene

Anmeld

9. september 2013

jydeinden

for mig virker det bare bizart på et eller andet plan. kan ikke se den dybere mening i at skulle giftes før man overhovedet kender hinanden.. jeg kan fint se at rent reklame mæssigt/seer mæsigt er det sikkert et godt påfund, men derudover naghh.. og nej har ingen lyst til at se den slags programmer da jeg yderst sjældent generelt ser reality programmer

Anmeld

9. september 2013

o1Mutte

jydeinden skriver:

for mig virker det bare bizart på et eller andet plan. kan ikke se den dybere mening i at skulle giftes før man overhovedet kender hinanden.. jeg kan fint se at rent reklame mæssigt/seer mæsigt er det sikkert et godt påfund, men derudover naghh.. og nej har ingen lyst til at se den slags programmer da jeg yderst sjældent generelt ser reality programmer

Ideen er jo at et hold eksperter finder de (teoretiske) bedste match Og så ''tvinges'' (ej det lyder grimt..det er jo frivilligt) parrene til at leve sammen som ægtefolk i en måned. Og så finder man ud af om kærligheden opstår.. ¨
Den rykker jo lidt ved tanken om den eneste ene. Kan vi selv finde den? Eller skal vi kastes ud i det, før vi finder den? Og når man siger 'ja' til hinanden, så tror jeg man føler en lidt anden forpligtelse til at prøve at få det til at fungere

Bare lidt strøtanker

Anmeld

9. september 2013

janne1986

Mathias Villads skriver:

Har også nu fået set begge afsnit og må indrømme, at jeg synes det lyder som et godt eksperiment.. og det virker meget professionelt og ikke som underholding.. På mig virker det som at parrene tager det alvorligt...

Bliver spændende, at følge dem de næste 4 uger...

Hvad dag og klok kommer det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.