Gift ved første blik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2013

Kløver

o1Mutte skriver:

Synes næsten at jer der synes det er usmageligt el. lignede burde se bare det ene afsnit

Det er jo mere et eksperiment, end egentlig underholdning. Og synes de virker super proff. og deltagerne går ind i det med liv og sjæl, og ikke kun for sjov.

Måske det er spændende nok, men i min verden kunne det samme gøres på en anden måde, hvor det er samme koncept. Men nej synes ikke man i dag bør gøre grin med ægteskabet og synes i forvejen folk tager for let på ægteskabet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Loa skriver:

Hvorfor?

Jeg synes bare, at når man vælger, at blive gift er det meget seriøst og ikke bare for sjov. Som sagt har jeg ikke set programmet.

Anmeld

9. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
o1Mutte skriver:

Nu ville jeg ikke bruge ordet usmageligt.. MEn jeg synes det lød meget underligt, inden jeg så afsnittene.. Og nu synes jeg det er et fedt eksperiment og glæder mig til at se hvordan det går parrene

Jeg synes ikke, at man skal gøre grin med et giftemål. For mig er det seriøst, at blive gift og ikke bare for sjov.

Anmeld

9. september 2013

MMOGM

Ej hvor er de søde alle sammen 

Synes sgu det er sejt gået 

Anmeld

9. september 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg synes på ingen måde, at det er for at gøre grin med ægteskab, men de netop tager det seriøs.. Det er et eksperiment, hvor man genindføre gamle traditioner, fordi vores måde at leve og finde kærligheden på, tydeligvis ikke virker for en stor del af befolkningen dagen Idag...

der er en præst, to psykologer oG En antropolog med, som har sat parrene sammen og de virker som personer der absolut ikke gør grin med tingene og som finder dette eksperiment interessant og om man kan finde en ny måde, hvorpå folk kan finde kærligheden.... Hvor man gør lidt med dating siderne, da folk jo ikke finder kærligheden på disse sider...

det er en dokumentar og har ikke noget med reality tv at gøre...

Anmeld

9. september 2013

o1Mutte

MoarHvidovre skriver:

Jeg synes ikke, at man skal gøre grin med et giftemål. For mig er det seriøst, at blive gift og ikke bare for sjov.

Igen -synes du burde se det De tager det netop seriøst

Anmeld

9. september 2013

o1Mutte

Maja84 skriver:

Måske det er spændende nok, men i min verden kunne det samme gøres på en anden måde, hvor det er samme koncept. Men nej synes ikke man i dag bør gøre grin med ægteskabet og synes i forvejen folk tager for let på ægteskabet

De gør jo netop ikke grin med det Har du set det?

Anmeld

10. september 2013

Kløver

o1Mutte skriver:

De gør jo netop ikke grin med det Har du set det?

Nej har ikke set det, men mig bekendt bliver de gift ved første møde, og synes ikke ægteskabet er noget man skal let på, eller indgå sådan et løfte uden at kende den man giver løftet til

Anmeld

10. september 2013

jydeinden

o1Mutte skriver:

Ideen er jo at et hold eksperter finder de (teoretiske) bedste match Og så ''tvinges'' (ej det lyder grimt..det er jo frivilligt) parrene til at leve sammen som ægtefolk i en måned. Og så finder man ud af om kærligheden opstår.. ¨
Den rykker jo lidt ved tanken om den eneste ene. Kan vi selv finde den? Eller skal vi kastes ud i det, før vi finder den? Og når man siger 'ja' til hinanden, så tror jeg man føler en lidt anden forpligtelse til at prøve at få det til at fungere

Bare lidt strøtanker

tanken om den eneste ene ligger ufatteligt fjern for mig.. jeg tror på at vi kan finde mange vi kan leve med og elske.. måske varer det evigt måske gør det ikke.. men jeg tror aldels Ikke på at nogen kan fortælle mig at jeg passer sig med peter ( eks. ) ifølge diverse undersøgelser og jeg kunne da aldrig nogensinde drømme om at overveje at gifte mig med nogen på Det grundlag :-)

Anmeld

10. september 2013

modesty

o1Mutte skriver:

Ideen er jo at et hold eksperter finder de (teoretiske) bedste match Og så ''tvinges'' (ej det lyder grimt..det er jo frivilligt) parrene til at leve sammen som ægtefolk i en måned. Og så finder man ud af om kærligheden opstår.. ¨
Den rykker jo lidt ved tanken om den eneste ene. Kan vi selv finde den? Eller skal vi kastes ud i det, før vi finder den? Og når man siger 'ja' til hinanden, så tror jeg man føler en lidt anden forpligtelse til at prøve at få det til at fungere

Bare lidt strøtanker

En måned er jo ingenting, så parrene vil sandsynligvis stadig være sammen efter den måned. Hvis det havde været et år, havde eksperimentet, og programmet, været meget mere interessant. Jeg synes at det er at tage let på det, når forpligtelsen ikke er længere tid. 

I disse tider, hvor flere og flere bliver skilt, og det bliver nemmere og nemmere at skilles, synes jeg måske at det er et lidt mærkeligt signal at sende at du kan blive gift, bo sammen i en måned, og så bare blive skilt igen hvis man ikke lige matcher. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.