hjælp til race?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2013

B&J

Anonym skriver:

der var skam sundheds bog og det hele med ..  det var lige drømmehunden og 6500 kr der røg der.. 

tror det skal tjekkes ordenlig næste gang man skal passe på ikke for at banke dig i hovede men det skal man bare... der skulle stå den havde været under røgten osv og tjekkes i hovede og røv så man kan vide den ikke fejler noget...

for vi vil jo kun dyrne det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

det er også sådan en vi begge hælder mest til, men har bare et elelr andet for store hunde... skal lige vænne mig til tanken i hvert fald..... tror det er en ide med at hvis den " går amok" så kan den lave større skade end en lille...... (jeg er engang blevet overfaldet af en amstaff)

Jeg er vokset op med gravhunde og elskede dem, men da manden er jæger, gik jeg med til labrador. Vi har nu for to uger siden fået nr. tre af slagsen, og de er/ har været helt fantastiske, rolige og pålidelige. 

Her er nyeste skud på stammen: 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg er vokset op med gravhunde og elskede dem, men da manden er jæger, gik jeg med til labrador. Vi har nu for to uger siden fået nr. tre af slagsen, og de er/ har været helt fantastiske, rolige og pålidelige. 

Her er nyeste skud på stammen: 

nej hvor kær altså 

jamen jeg er også helt vild med deres udseende, og ikke mindst hvad der bliver skrvet omkring adfærd.. det er bare det der med størrelsen og "kraften" i en større hund, som skræmmer mig... årh.. ville ønske jeg kunne komme over det altså 

mandens ønske hund er en labrador retriever ( han har før haft amstaff og "de der" muskelhunde ) 

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

tror det skal tjekkes ordenlig næste gang man skal passe på ikke for at banke dig i hovede men det skal man bare... der skulle stå den havde været under røgten osv og tjekkes i hovede og røv så man kan vide den ikke fejler noget...

for vi vil jo kun dyrne det godt

vi er meget obs til næste gang

Anmeld

8. september 2013

Camilla <3

Kan kun sige Labrador. 

Det er en fantastisk race. 

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

Camilla <3 skriver:

Kan kun sige Labrador. 

Det er en fantastisk race. 

det er også mandens nr 1. jeg har bare mine forbehold for de lidt større hunde ... det er svært, for en labrador ville passe perfekt ind i vores familie... 

Anmeld

9. september 2013

Camilla <3

Anonym skriver:

det er også mandens nr 1. jeg har bare mine forbehold for de lidt større hunde ... det er svært, for en labrador ville passe perfekt ind i vores familie... 

Hvad er det, der skræmmer dig ved en stor hund? 

Anmeld

9. september 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hej. 

Vi er en familie på 3, far mor og barn på 2 år.

Vi leder efter en hund som passer til vores familie. Vi har haft 2 før. Den ene viste sig at skulle igennem en navlebroks operation, og der valgte vi at sælge hende videre. Så fik vi en lille en på 4 mdr, som havde en grim start på livet, hun var blevet mishandlet rent ud sagt, noget vi kunne se på hendes adfærd, og som dyrelægen bekræftede os i. og efter et ha haft hende i 6 mdr, hvor vi er gået all in, så måtte vi give op. Hun begyndte at være agressiv overfor vores barn når barnet kom løbende i huset osv. 

Så nu søger vi altså en hund efter vores familie. En sofa hygge hund, som kan med små børn. En hund som kan "nøjes" med nogle gode gå ture og leg i haven/med naboens hunde. Og selvfølgelig lidt hvalpetræning.

Hvilken hund vil i anbefale som FAMILIE hund? En hund der kan blive vores bedste ven og vores barn kan blive tæt med? ( med den rette opdragelse selvfølgelig, nu tænker jeg bare på hvilken race der er tættest på "os") 

Jeg er anonym da jeg har en herinde der snager lidt for meget i mit liv pt.

nu er det rigtig svært da alle hunde kan laves til familie hyggehunde....

vi har selv rottweiler, og måske ikke den slags race folk ville vælge med små børn, men det er den bedste familiehund vi nogensinde har haft, den er sød og kærlig, og passer på ungerne, den elsker når de tumler med den, og passer på sammetid på at den ikke kommer til at gøre dem ondt, som vores ældste siger når folk spørger os om den ikke er farlig " nej, det er min bedste ven" men det kræver self, også man gider arbejde med dem, men sådan er det jo med alle hunde

men som sagt kan alle hunde laves til familiehunde, hvis bare man gider så var jer jer, ville jeg selv kigge på hvilken hund jeg godt kunne tænke mig

Anmeld

9. september 2013

Anonym trådstarter

Camilla <3 skriver:

Hvad er det, der skræmmer dig ved en stor hund? 

jamen at hvis de går amok eller lign, så kan de gøre stor skade.. 

Anmeld

9. september 2013

Ma-lu

Mops❤

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.