hjælp til race?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2013

Anonym trådstarter

asff skriver:

Labrador

det er også sådan en vi begge hælder mest til, men har bare et elelr andet for store hunde... skal lige vænne mig til tanken i hvert fald..... tror det er en ide med at hvis den " går amok" så kan den lave større skade end en lille...... (jeg er engang blevet overfaldet af en amstaff)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

SHERO

Altså nu er det godt nok en stor eller gigant race, men vil anbefale en Newfoundland, mastiff eller en leonberger.. meget store hunde med klæber tæt på ingen opdragelse, rolige, kræver kun lidt motion.. bliver ofte brugt til terapi hunde. Virkelig virkelig Børne venlige og bare fantastiske... kræver ikke voldsomt med plads da de ikke er aå aktive... men er selvfølgelig en håndfuld i størrelse :-D

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

det er også sådan en vi begge hælder mest til, men har bare et elelr andet for store hunde... skal lige vænne mig til tanken i hvert fald..... tror det er en ide med at hvis den " går amok" så kan den lave større skade end en lille...... (jeg er engang blevet overfaldet af en amstaff)

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

Tullen85 skriver:

Altså nu er det godt nok en stor eller gigant race, men vil anbefale en Newfoundland, mastiff eller en leonberger.. meget store hunde med klæber tæt på ingen opdragelse, rolige, kræver kun lidt motion.. bliver ofte brugt til terapi hunde. Virkelig virkelig Børne venlige og bare fantastiske... kræver ikke voldsomt med plads da de ikke er aå aktive... men er selvfølgelig en håndfuld i størrelse :-D

uha de er store  men jeg vil da lige læse lidt om dem 

Anmeld

8. september 2013

B&J

Anonym skriver:

Vi opdagede dens brok ved 1. dyrelæge besøg. INTET VAR BLEVET NÆVNT, fra opdrætteres side, ej heller noteret fra opdrætters egen dyrelæge, og da vi konfronterede hende, var hun meget arogant. så vi valgte at sælge hende. 

vi skal ikke have en hund der er over 1 år. i og med vi har et lille barn. det tør jeg ikke.... det skal være en hvalp som vi kan "præge" og opdrage efter vores familie.

okay.... vi fik vores pige da hun var 3år og hun er jo vidunderlig og vores dreng elsker hende og hun er så meget MOR for børn og hun elsker alle hunde og andre mennesker hun er fantastisk kunne slet ikke forstille mig en familie uden hende

jaa okay troede det var en i havde et stykke tid... men det er hvis i køber en med papir og sundhedstjek osv. jamen så undgår i alt det der, der kan opstå....

håber i finder den rette hund

Anmeld

8. september 2013

SHERO

Anonym skriver:

uha de er store  men jeg vil da lige læse lidt om dem 

De er rigtig store.. og både Newfoundland og matiffer savler så man skal ikke være sart.. men de er virkelig enestående... vokset op med newfer og selv om de er store findes der ikke mere rolige hunde. Når vi mødte fremmede små hunde lagde de sig ned for at hilse, elskede alle børn, aldrig hoppede op.. bare helt igennem fantastiske :-D har fransk bulldog nu, de har også charme men er svæææære at opdrage..

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

okay.... vi fik vores pige da hun var 3år og hun er jo vidunderlig og vores dreng elsker hende og hun er så meget MOR for børn og hun elsker alle hunde og andre mennesker hun er fantastisk kunne slet ikke forstille mig en familie uden hende

jaa okay troede det var en i havde et stykke tid... men det er hvis i køber en med papir og sundhedstjek osv. jamen så undgår i alt det der, der kan opstå....

håber i finder den rette hund

der var skam sundheds bog og det hele med ..  det var lige drømmehunden og 6500 kr der røg der.. 

Anmeld

8. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

hvad med en formel1 labrador (tror jeg nok de hedder) de er lidt mindre end alm labrador men har samme sind. I hvert fald dem jeg kender. Og så er de oveni købet såå nuttede. Især i brun. åååårh 

Anmeld

8. september 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

hvad med en formel1 labrador (tror jeg nok de hedder) de er lidt mindre end alm labrador men har samme sind. I hvert fald dem jeg kender. Og så er de oveni købet såå nuttede. Især i brun. åååårh 

hvis det bliver en lab, så bliver det nok en golden.. jeg synes de er SÅ smukke! formel 1, er de ikke specielt "udhviklet" til jagt? 

Anmeld

8. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

hvis det bliver en lab, så bliver det nok en golden.. jeg synes de er SÅ smukke! formel 1, er de ikke specielt "udhviklet" til jagt? 

Pas, jeg ved ikk så meget om det men dem jeg kender er bare vildt gode familiehunde, og så synes jeg størrelsen er ret perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.