Hvornår lavede i værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2013

Eliza

Okay, så var du jo rimelig langt henne Jeg kan bare heller ikke se, hvorfor jeg skulle gå og kigge på et værelse i 20 uger endnu..

Vi havde møblerne. De var bare ikke samlet. Vi flyttede lige inden, så der var ik rigtig mulighed inden
Han kom først 10 dage over termin, så jeg havde 7 uger at pudsle rundt i. I øvrigt var jeg glad for at vi ventede... Ellers sku jeg bare støve af på hans ting længere.

Denne gang venter jeg os. Han/hun får bare et hyggehjørne i stuen, og seng inde hos os og bliver pudslet på storebrors budsleplads som bliver på badeværelset.

Et egentlig behov for et værelse, er faktisk først komme. Nu hvor Malthe er 1,5. 

Jeg har 2 store bonus børn.den største er 17 og når han ikke kommer fast hver 2. Weekend længere, flytter vi rundt, så lillebror/søster kan få malthes nuværende værelse. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

asff

Eliza skriver:

Vi havde møblerne. De var bare ikke samlet. Vi flyttede lige inden, så der var ik rigtig mulighed inden
Han kom først 10 dage over termin, så jeg havde 7 uger at pudsle rundt i. I øvrigt var jeg glad for at vi ventede... Ellers sku jeg bare støve af på hans ting længere.

Denne gang venter jeg os. Han/hun får bare et hyggehjørne i stuen, og seng inde hos os og bliver pudslet på storebrors budsleplads som bliver på badeværelset.

Et egentlig behov for et værelse, er faktisk først komme. Nu hvor Malthe er 1,5. 

Jeg har 2 store bonus børn.den største er 17 og når han ikke kommer fast hver 2. Weekend længere, flytter vi rundt, så lillebror/søster kan få malthes nuværende værelse. 

Okay, så hvornår købte i så seng og sådan? 

der er jo nemlig ikke behov for et værelse.. Men nu har vi et til rådighed, så det bruger vi

Anmeld

30. august 2013

Eliza

Altså. Sengen købte jeg brugt på dba. Den var så fed og stort set ik brugt da de var en "bedste forældre" seng.
Købte den da jeg var ca 30 uger henne.
Stod i ikea meget hormonel og ville ha seng NU, men måtte erkende at den ik ku være i min lille bil. Derfor skyndte jeg mig hjem og fandt er alternativ

Pudslebord købte vi omkring u 25. Der var det bord jeg ville ha' på tilbud.
Men i har altså bestemt ikke travlt.

Anmeld

30. august 2013

asff

Eliza skriver:

Altså. Sengen købte jeg brugt på dba. Den var så fed og stort set ik brugt da de var en "bedste forældre" seng.
Købte den da jeg var ca 30 uger henne.
Stod i ikea meget hormonel og ville ha seng NU, men måtte erkende at den ik ku være i min lille bil. Derfor skyndte jeg mig hjem og fandt er alternativ

Pudslebord købte vi omkring u 25. Der var det bord jeg ville ha' på tilbud.
Men i har altså bestemt ikke travlt.

Hehe nej vi har ikke travlt det mener sviger bare..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.