Hvornår lavede i værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.013 visninger
43 svar
10 synes godt om
30. august 2013

asff

Jeg tænkte på hvornår i begyndte at gøre klar? Altså sætte vugge/seng op, putte ting i komoder, og ordne pusleplads? Og hvornår i fik købt de større ting, som barnevogn, autostol osv? 

Her har vi da købt lidt tøj.. Men værelset er stadig fyldt med mit tøj, og ting som bare står.. Har en svigermor, som mener, vi skal i gang NU! Men det synes jeg måske er lidt tidligt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

Eliza

Da jeg var ca 35 uger henne og nussede og flyttede om helt til han kom

Anmeld

30. august 2013

CroQuis

asff skriver:

Jeg tænkte på hvornår i begyndte at gøre klar? Altså sætte vugge/seng op, putte ting i komoder, og ordne pusleplads? Og hvornår i fik købt de større ting, som barnevogn, autostol osv? 

Her har vi da købt lidt tøj.. Men værelset er stadig fyldt med mit tøj, og ting som bare står.. Har en svigermor, som mener, vi skal i gang NU! Men det synes jeg måske er lidt tidligt.. 

Jeg er i uge 20

Og vi har altså vi har kun købt tøj indtil videre - ca 3 bæreposer fulde 

Så har min moster en barnevogn, klapvogn, autostol og tremmeseng stående som vi kan få, når vi har lyst til at hente det. 

Mht børneværelset, er vi ved at renovere 1. sal med nyt gulv, da det virkelig trænkte, og i den forbindelse sætter vi en skillevæg op i det ene store rum, som så skal blive til børneværelse, når baby skal til at sove for sig selv (h*n skal ligge på vores værelse i starten)..

Så som du nok kan regne ud, går der nok et par mdr endnu, før vi har skabe, skænke, tøj, legetøj og seng på plads 

Anmeld

30. august 2013

asff

Eliza skriver:

Da jeg var ca 35 uger henne og nussede og flyttede om helt til han kom

Okay, så var du jo rimelig langt henne Jeg kan bare heller ikke se, hvorfor jeg skulle gå og kigge på et værelse i 20 uger endnu..

Anmeld

30. august 2013

asff

CroQuis skriver:

Jeg er i uge 20

Og vi har altså vi har kun købt tøj indtil videre - ca 3 bæreposer fulde 

Så har min moster en barnevogn, klapvogn, autostol og tremmeseng stående som vi kan få, når vi har lyst til at hente det. 

Mht børneværelset, er vi ved at renovere 1. sal med nyt gulv, da det virkelig trænkte, og i den forbindelse sætter vi en skillevæg op i det ene store rum, som så skal blive til børneværelse, når baby skal til at sove for sig selv (h*n skal ligge på vores værelse i starten)..

Så som du nok kan regne ud, går der nok et par mdr endnu, før vi har skabe, skænke, tøj, legetøj og seng på plads 

Ja, det er sådan jeg tænker, at vi også gør Okay 3 bæreposer! - det har vi så sleeeeeeet ikke

Anmeld

30. august 2013

Clisolka

asff skriver:

Jeg gik så småt i gang da jeg gik på barsel fra arbejdet  Barnevognen var hjemme ca. 6 uger før termin 

Denne gang har jeg alt fra første gang, så jeg har taget det stille og roligt de sidste par uger 

Anmeld

30. august 2013

Frejsmor

Altså barnevogn kan der være noget leveringstid på, så den bestilte vi ca. 2,5 mdr. før termin mener jeg.. Autostolen var noget af det sidste vi købte og den tror jeg ikke vi hentede før et par dage inden termin..

De andre større ting fik vi købt lidt hen ad vejen, men ikke før omkring uge 30 mener jeg.. I har god tid, så ingen stress, køb tingene når I finder det I gerne vil have og til den pris I gerne vil give.. Og så be svigermor om at slappe lidt af..

Anmeld

30. august 2013

Mn101186

Jeg er i uge 16 og vi har snart alt klar. Vi mangler bare nogle få ting som vi igår i gave. Men da vi skal flytte til november, bliver det først derefter jeg går igang men fik min sygemelding idag så tror ikke jeg vil kunne vente til jeg går på barsel

tænker du skal gå igang når du selv føler for det og går og nusse med det hele 

Anmeld

30. august 2013

DianaRJS

asff skriver:

her har vi ikke gået igang før de næsten er født

det første ½ år bruger de jo ikke værelset alligevel

pusleplads gjorde vi klar i uge 36

Anmeld

30. august 2013

BigHope13

asff skriver:

Her får han ikke et helt værelse fra start men han får et hjørne af vores gæsteværelse/kontor med en puslekommode og et højskab til tøj. puslebordet har jeg købt brugt for 200 kr og højskabet havde jeg i forvejen. begge møbler har jeg sat i stand, malet her mellem uge 25-28.
Nu står de på værelset. i morgen rammer jeg uge 31 og begynder nok så småt at vaske tøj og sætte lidt på plads indenfor de næste par uger
alt er købt hjem men er ikke pakket ud.
barnevognen er bestilt og kommer højst sandsynlig hjem engang i oktober. har termin 2 november.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.