Hvornår lavede i værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2013

BigHope13

BigHope13 skriver:

Her får han ikke et helt værelse fra start men han får et hjørne af vores gæsteværelse/kontor med en puslekommode og et højskab til tøj. puslebordet har jeg købt brugt for 200 kr og højskabet havde jeg i forvejen. begge møbler har jeg sat i stand, malet her mellem uge 25-28.
Nu står de på værelset. i morgen rammer jeg uge 31 og begynder nok så småt at vaske tøj og sætte lidt på plads indenfor de næste par uger
alt er købt hjem men er ikke pakket ud.
barnevognen er bestilt og kommer højst sandsynlig hjem engang i oktober. har termin 2 november.

Og tremmesengen står i soveværelset da han skal sove ved os den første tid, ihvertfald så længe jeg ammer regner jeg med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

AMtrier

asff skriver:

Jeg tænkte på hvornår i begyndte at gøre klar? Altså sætte vugge/seng op, putte ting i komoder, og ordne pusleplads? Og hvornår i fik købt de større ting, som barnevogn, autostol osv? 

Her har vi da købt lidt tøj.. Men værelset er stadig fyldt med mit tøj, og ting som bare står.. Har en svigermor, som mener, vi skal i gang NU! Men det synes jeg måske er lidt tidligt.. 

Jeg er selv 18+ og vi har sat seng op
mest fordi jeg ikke kunne vente
men også fordi min mand ikke kan holde ferie igen før barsel, og værelset er på 1. sal. så det var med at få møbler op, inden jeg bliver alt for tyk og doven hehe

deet er da tidligt i forhold til hvornår det egentlig skal bruges, men det er jo også dejligt at gå og kigge på og glæde sig over

Anmeld

30. august 2013

asff

Babymor2010 skriver:

Jeg gik så småt i gang da jeg gik på barsel fra arbejdet  Barnevognen var hjemme ca. 6 uger før termin 

Denne gang har jeg alt fra første gang, så jeg har taget det stille og roligt de sidste par uger 

Så er det jo nemt denne gang Synes heller ikke det er nødvendigt før 'barselstiden' kommer.

Anmeld

30. august 2013

asff

DianaRJS skriver:

her har vi ikke gået igang før de næsten er født

det første ½ år bruger de jo ikke værelset alligevel

pusleplads gjorde vi klar i uge 36

Nej nej nemlig tænkte også mere sådan tøj, pusleplads osv tak for svar

Anmeld

30. august 2013

asff

BigHope13 skriver:

Her får han ikke et helt værelse fra start men han får et hjørne af vores gæsteværelse/kontor med en puslekommode og et højskab til tøj. puslebordet har jeg købt brugt for 200 kr og højskabet havde jeg i forvejen. begge møbler har jeg sat i stand, malet her mellem uge 25-28.
Nu står de på værelset. i morgen rammer jeg uge 31 og begynder nok så småt at vaske tøj og sætte lidt på plads indenfor de næste par uger
alt er købt hjem men er ikke pakket ud.
barnevognen er bestilt og kommer højst sandsynlig hjem engang i oktober. har termin 2 november.

Okay så har du købt ALT tøj og sådan? Tror jeg er overrasket fordi, jeg forestiller mig at have veer, før jeg går rigtigt i gang  

Anmeld

30. august 2013

NovemberBaby2013

Vi har hele værelset klar stort set. Vi mangler ganske vidst bleer, vådservietter mm. ved puslebordet, men tøjet er sorteret og lagt i kommoden. Dyne osv. er også købt, men ligger dog ikke sengetøj osv. på før omkring uge 38

Anmeld

30. august 2013

asff

AMtrier skriver:

Jeg er selv 18+ og vi har sat seng op
mest fordi jeg ikke kunne vente
men også fordi min mand ikke kan holde ferie igen før barsel, og værelset er på 1. sal. så det var med at få møbler op, inden jeg bliver alt for tyk og doven hehe

deet er da tidligt i forhold til hvornår det egentlig skal bruges, men det er jo også dejligt at gå og kigge på og glæde sig over

Ja det er da dejligt at kigge på. Men jeg ville blive ALT for utålmodig, hvis jeg skulle kigge på det så længe ;D

Anmeld

30. august 2013

asff

DecemberBaby2013 skriver:

Vi har hele værelset klar stort set. Vi mangler ganske vidst bleer, vådservietter mm. ved puslebordet, men tøjet er sorteret og lagt i kommoden. Dyne osv. er også købt, men ligger dog ikke sengetøj osv. på før omkring uge 38

Så i har allerede ALT tøj og sådan? WOW.. Jeg skal da vidst i gang!

Anmeld

30. august 2013

NovemberBaby2013

asff skriver:

Så i har allerede ALT tøj og sådan? WOW.. Jeg skal da vidst i gang!

Ja, vi har alt, men har ikke vasket det osv. .
Vi mangler stadig alle småting til puslekommoden .

Anmeld

30. august 2013

BigHope13

asff skriver:

Okay så har du købt ALT tøj og sådan? Tror jeg er overrasket fordi, jeg forestiller mig at have veer, før jeg går rigtigt i gang  

kan godt forstå det lyder lidt vildt hehe, men det nu heller ikke sådan det helt står til, min kærestes søskende har børn så derfor har vi faktisk fået i hoved og BIB af alt. så vi har flere sække tøj stående fra deres drenge , og så har vi slået til når vi har fundet gode tilbud på autostol, møbler og ligende.
det eneste der er købt af ny er barnevognen

det eneste jeg sådan set mangler er flere stofbleer og ammeindlæg og andre småting, men ellers er det noget jeg tænker kan vente til efter lillemanden er kommet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.