Hvornår lavede i værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2013

asff

Havanagila skriver:

Det gjorde vi først da Isabella var 4 mdr. Fordi vi først der flyttede i en 3er. Men uanset så havde hun ikke brug for et værelse før hun var 6 mdr. For hun kom først på eget værelse der

Det er jo rigtigt.. Men hvad med alle de andre ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2013

CroQuis

asff skriver:

Uh så I ved ikke, om det er en frk, eller hr? Spændende. Problemet med mig er nok, jeg ikke aner, hvad dælen man skal bruge af forskellige ting.. Jeg får hele tiden at vide ''køb nu ikke for meget i de små størrelser'' - så er på helt bar bund 

Hihi nej, det gemmer vi til fødslen som overraskelse 

Jeg synes også det er svært, og har også rådført mig med en veninde der er mor - og hun sagde "nu har du nok"...  men har ladet mig fortælle at de vokser rimelig hurtigt ud af str 56, så køber ikke mere der er så småt. Og tror de fleste i familien kommer med en lille tøjgave til den lille, som vi så også får glæde af...  Om ikke andet, må vi tage ud og babyshoppe lidt..  

Anmeld

30. august 2013

BigHope13

asff skriver:

Jd

Det er jo altid lækkert at spare penge ja, glæder mig også til jeg skal trille rundt med en sprit ny barnevogn

Håber de kommende uger kommer til at suse forbi

Ja det ser jeg virkelig også frem til. kan næsten ikke vente til den kommer hjem

jeg synes ihvertfald tiden fra uge 20-30 er fløjet afsted så her håber jeg også de sidste 10 uger suser forbi

Anmeld

30. august 2013

asff

CroQuis skriver:

Hihi nej, det gemmer vi til fødslen som overraskelse 

Jeg synes også det er svært, og har også rådført mig med en veninde der er mor - og hun sagde "nu har du nok"...  men har ladet mig fortælle at de vokser rimelig hurtigt ud af str 56, så køber ikke mere der er så småt. Og tror de fleste i familien kommer med en lille tøjgave til den lille, som vi så også får glæde af...  Om ikke andet, må vi tage ud og babyshoppe lidt..  

det er nemlig svært! Er misundelig over, at du har 'nok' Jeg har lige talt - har 3 bodyer i str 50.. Kunne være jeg skulle købe en smule mere

Anmeld

30. august 2013

asff

BigHope13 skriver:

Ja det ser jeg virkelig også frem til. kan næsten ikke vente til den kommer hjem

jeg synes ihvertfald tiden fra uge 20-30 er fløjet afsted så her håber jeg også de sidste 10 uger suser forbi

Årh ja, det er lige før, man kører en tur med vognen inden bebs er født Håber dælme det går stærkt.

Anmeld

30. august 2013

Mother-love

asff skriver:

Det er jo rigtigt.. Men hvad med alle de andre ting?

Da vi boedei en 2er havde vi bryggers hvor puslepladsen var. Davi. Flyttede op i 3eren havde puslepladsen på badeværelset og de ting vi nu havde af legetøj og den slags som hun ikke brugte stod i soveværelset indtil hun fik sit eget værelse. I 2eren stod de lidt rundt omkring

Anmeld

30. august 2013

Benjamins'mor

Da jeg ventede min søn gik vi igang 2-3 mdr før.
Denne gang har jeg kun vasket tøjet og det er det. Er i 35 uge.

Anmeld

30. august 2013

CroQuis

asff skriver:

det er nemlig svært! Er misundelig over, at du har 'nok' Jeg har lige talt - har 3 bodyer i str 50.. Kunne være jeg skulle købe en smule mere

Hihi, jeg ville ønske at jeg ikke havde nok, for falder somme tider over noget jeg gerne vil have, men holder mig tilbage fordi jeg har nok 

Men ja, kunne godt være du skulle købe lidt mere tøj, ellers bliver du hurtigt træt af at vaske en næsten tom maskin 

Anmeld

30. august 2013

asff

CroQuis skriver:

Hihi, jeg ville ønske at jeg ikke havde nok, for falder somme tider over noget jeg gerne vil have, men holder mig tilbage fordi jeg har nok 

Men ja, kunne godt være du skulle købe lidt mere tøj, ellers bliver du hurtigt træt af at vaske en næsten tom maskin 

Yes jeg skal i gang H&M here i come

Anmeld

30. august 2013

BigHope13

asff skriver:

TTih

Årh ja, det er lige før, man kører en tur med vognen inden bebs er født Håber dælme det går stærkt.

Tihi kunne være meget fristende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.