gravid.. og har lige fået af vide at.. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2013

Marcus´s mor

Tal med din fagforening, de kan hjælpe dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

CroQuis

Carina:-) skriver:

Så er det en meget lille arbejdsplads du er på

For normalt kan man kun få refunderet fra 2 fraværsdag-

Det er kun hvis firmaets overskud er så lille at det vil påvirke det meget ved sygdom at man får refunderet fra 1 dag

+ at du kun får dagpengesats ved sygdom .

Der er det normale (eller de fleste får) mindst grundlønnen ved sygdom sådan at det kun er f.eks tillæg og bonus man mister.

Ja det er skam også en lille arbejdsplads 

Anmeld

29. august 2013

Capri Sonne

Marcus´s mor skriver:

Det er ikke rigtigt, man må ikke fyre en gravid, uanset hvad...

Igen, det er ikke rigtigt. Årsagen til fyringen må bare ikke have med graviditeten at gøre. Man har altså ikke helle fordi man er gravid.

Anmeld

29. august 2013

NovemberBaby2013

Hvorfor har hun slettet sig?

Anmeld

29. august 2013

ESV

Marcus´s mor skriver:

Det er ikke rigtigt, man må ikke fyre en gravid, uanset hvad...

Selvfølgelig må man det, det må bare ikke være pga graviditeten og det da kan være rigtig svært at bevise det ikke er derfor er gravide ofte fredet. Men TS er jo ikke blevet fyret hun er bare ikke blevet forlænget. Så der er ikke rigtig noget at komme efter

Anmeld

29. august 2013

justagirl

Jeg er udemærket klar over, hvordan tingene i landet er...

det behøver i ikke fortælle mig 100 tusinde gange...

jeg skrev debaten, fordi jeg er pisse ked af jeg kommer til at få lavere inkomst nu...

og den måde hun sagde det til mig på.. jeg skrev debaten fordi jeg ville ud med det, var fusteret og ked af det..

men hold da op det kan bringes langt op..

JEG ER GODT KLAR OVER HVORDAN TINGENE HÆNGER SAMMEN.

har intet nævn i min debat om jeg ingenting vidste? derfor kan jeg ikke se hver og en skal skrive det. hmm.. nu ikke særlig rart når man er langt nede lige pt.

men forsat god aften..

og så lukker vi den her.. synes den er kommet alt for langt ud.

Anmeld

29. august 2013

MortilElias2010

justagirl skriver:

jeg skrev debaten, fordi jeg er pisse ked af jeg kommer til at få lavere inkomst nu...

og den måde hun sagde det til mig på.. jeg skrev debaten fordi jeg ville ud med det, var fusteret og ked af det..

har intet nævn i min debat om jeg ingenting vidste? derfor kan jeg ikke se hver og en skal skrive det. hmm.. nu ikke særlig rart når man er langt nede lige pt.

men forsat god aften..

Genkender følelsen af at gulvtæppet bliver revet væk under ens fødder  Det er bare ikke rart uanset hvordan man vender og drejer den! Kæmpe Fra mig! 

Anmeld

30. august 2013

Bettina90

justagirl skriver:

men forsat god aften..

til dig.

Anmeld

31. august 2013

FrkZier

Bettina90 skriver:

Jeg mener, at man bør have lidt situationsfornemmelse. 

jeg valgte at skrive til TS som jeg gjorde - da jeg tænkte, det måske kunne hjælpe hende lidt at se det fra en anden vinkel end 'jeg har ikke fået den forlængelse jeg blev lovet'. fordi JO det er sguda pisse ærgerligt, men der er jo ikke noget at gøre ved det - sådan er det, måske det så ville mildne situationen hvis man fik afvide at det altså ikke er fordi hun er et dårligt menneske eller dårlig ansat, men udelukkende af økonomiske årsager.

men er da ked af at TS har slettet sig.

Anmeld

31. august 2013

l.kjoeller

Camille Mørch Andersen skriver:

Min arbejdsplads ikke vil have mig længere efter d 15/9.. så nu sidder jeg tilbage med mistet lyst til at tage der ned imorgen .. da jeg blev lovet forlængelse af varikant..

blev ved med at foreslå at jeg så ville ringe ned til de 2 andre stedder i høng.. men så siger hun '' det behøver du ikke for det går igennem mig, og jeg styre det'' ..

alle er vilde med mig der nede selv borgerne.. giver mig selv 100 procent og har fået afvide at selvom jeg kun har været der i 3 uger føler de bare jeg er blevet en af de fast ansatte..

men efter hun fik afvide jeg var gravid.. var den forlængelse hun lovede ikke på tale længere..

føler mig trådt på.. sidder nu tilbage med en tanke af ligyldighed.. tristhed og har lyst til at skrige..

hvad skal jeg gøre.. vi flytter til høng inden baby kommer og ville helst have noget i byen.. og var blevet lovet det.. men nu er alt taget fra mig

Det er nok desværre at forvente når ikke du har været der længere.  Du kan prøve fagforening men tvivler desværre på de kan gøre noget her. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.