gravid.. og har lige fået af vide at.. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2013

Bettina90

Jupiter skriver:

Mener du så at hvis én har svaret på et indlæg, så skal andre lade vær hvis de er af samme holdning?

Det er jo en debat, og alle har vel ret til at ytre sig.

Hvis ikke TS ønskede flere svar, så er et forum måske et skidt sted at søge 

Jeg mener, at man bør have lidt situationsfornemmelse. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

Carina:-)

Marcus´s mor skriver:

Man kan IKKE blive fyret, når man et gravid..

Jo det kan man godt,ligesom man kan blive fyret under sygdom -Hvis det er en stor belastning for firmaet at beholde personen ,så er det fuldt ud lovligt at fyre personen.

Anmeld

29. august 2013

DianaRJS

Bettina90 skriver:

Wow. Du må jo tro jeg har svært ved at tænke selv, når du skal sammenligne situationen med en indkøbstur i imerco? 

Kan sagtens se grunden til at hun ikke er blevet forlænget, har jeg slet ikke udtalt mig om. Det eneste jeg siger er, at jeg personligt forventede mere empati for folk herinde  Men så ved man da det.

nej tror bare du fik det lagt til at du har for meget empati

men rart at vide du hellere vil leve på et kram end sandheden så ved jeg da det en dag du søger råd

Anmeld

29. august 2013

Bettina90

DianaRJS skriver:

nej tror bare du fik det lagt til at du har for meget empati

men rart at vide du hellere vil leve på et kram end sandheden så ved jeg da det en dag du søger råd

Ja, og jeg ved nu, at når du opretter et indlæg om at BH ser dig som en dårlig mor, bare fordi du er ung mor, så skal jeg bare svare "Hvad havde du forventet? Sådan er samfundet" 

Vil lige understrege, at jeg overhovedet IKKE siger du er en dårlig mor! Har det indtryk at du er en super god mor 

Anmeld

29. august 2013

DianaRJS

Bettina90 skriver:

Ja, og jeg ved nu, at når du opretter et indlæg om at BH ser dig som en dårlig mor, bare fordi du er ung mor, så skal jeg bare svare "Hvad havde du forventet? Sådan er samfundet" 

Vil lige understrege, at jeg overhovedet IKKE siger du er en dårlig mor! Har det indtryk at du er en super god mor 

så tror jeg måske også du skulel læse resten af mine debatter, da der står en opdatering lidt efter hvor det ikke var det de mente, men faktisk det modsatte, men at jeg bare misforstod det

men der havde jeg nu også godt kunne holde til andet end kram for at være ærlig, det er en debat man sætter op, og så kan man ikke forvente at folk kun er positive omkring det

men også lige meget folk har hjerter herinde, nogle mennesker mistolker bare når man skriver sandheden ingen gør det for at såre andre, men for at hjælpe dem

Anmeld

29. august 2013

Jupiter

Bettina90 skriver:

Jeg mener, at man bør have lidt situationsfornemmelse. 

Det vil altid være svært i et skrevent forum.

Og det er jo de præmisser man opretter en profil under.

Anmeld

29. august 2013

Bettina90

så tror jeg måske også du skulel læse resten af mine debatter, da der står en opdatering lidt efter hvor det ikke var det de mente, men faktisk det modsatte, men at jeg bare misforstod det

men der havde jeg nu også godt kunne holde til andet end kram for at være ærlig, det er en debat man sætter op, og så kan man ikke forvente at folk kun er positive omkring det

men også lige meget folk har hjerter herinde, nogle mennesker mistolker bare når man skriver sandheden ingen gør det for at såre andre, men for at hjælpe dem

Ja, er også sikker på at 99,99% har gode intentioner, men mener bare der mangler lidt situationsfornemmelse og empati i denne debat  Ja TS burde havde været forbedret på at hun muligvis ikke blev forlænget, men kan 100% sætte mig ind i hvor ærgerlig og skuffet hun er, når hun nu ikke blev forlænget.

Men er jo lidt irrelevant om du havde misforstået det eller ej  Ved godt at de mente du var en super mor  Var bare et eksempel på hvordan jeg nu skulle svare dig fremover, når nu vi er begyndt at se verden i sort/hvid.

Anmeld

29. august 2013

Tanja1234

Bettina90 skriver:

Ja, i følge regler og love er det en anden snak. Men TS står i en ærgerlig situation, er vi enige? Og så synes jeg at det er mærkeligt at kvinder herinde som har børn, er gravide eller forsøger, bare kan stille sig op og sige "hvad havde du forventet?"

Ja vi kan kun være enige om at TS står i en kedelig situation.

Selvom vi herinde er mødre eller ønsker os børn, så er flere af os også i arbejde. Måske selvstændige eller med ledelsesansvar - og så ved man hvad det koster af ressourcer, både økonomisk og tidsmæssigt, at have ansatte som er gravide, sygemeldte osv.

Sådan er det bare!

Så selvom TS står i en kedelig situation så er det desværre bare sådan tingene er.

Anmeld

29. august 2013

Skouboe

Bettina90 skriver:

Eftersom TS skriver at hun er blevet lovet en forlængelse, så synes jeg nu det nærmest er det samme?

Det er jo altid et definitionsspørgsmål - i min verden er det stadig ikke det samme.

Anmeld

29. august 2013

Marcus´s mor

Det er ikke rigtigt, man må ikke fyre en gravid, uanset hvad...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.