Bettina90 skriver:
Wow. Er godt nok lidt forundret over folk herinde
Om TS burde have forventet en fyring eller ej, så burde man kunne sætte sig ind i at være gravid og miste sit job?
Og hvordan kan I egentlig forsvare at man fyrer en gravid kvinde? Hvis kvinder vil have børn, er de nu engang nødt til at blive gravide!
Kan godt se, at det ikke er optimalt for arbejdsgiver rent økonomisk - men come on?! Synes det er så lavt det der.
til TS, som har slettet sig selv? 
Jeg kan sagtens sætte mig ind i at det må være super hårdt og ubehageligt. Man er jo følsom som gravid.
Synes nu også at jeg faktisk prøvede at undskylde for min evt. hårde tone - jeg har ikke ment noget ondt med mine indlæg, og ikke være interesseret i at være efter TS.
Det gør mig ked af det at hun har slettet sin profil, og håber da ikke det er pga. mig. 
Jeg er bare en tand mere kynisk/pessimistisk, og jeg har da også sendt et kram og forsøgt at sige tingene på en pæn måde, selvom jeg har haft en anden mening/vinkel på situationen.
Mht. hvorvidt det er okay at fyre en gravid, kan vi godt blive enige om at det er noget pjat - men når nu samfundet er indrettet som det er, så kan jeg godt finde logikken i det. Dermed ikke sigt at jeg synes det er den rigtige måde samfundet er skruet sammen på 
Anmeld