Jeres mening (bryllup på rådhus)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

det er simpelthen noget fis!! et bryllup på rådhuset er lige så meget værd som et kirkebryllup!

I skal gøre lige som I vil. Det er JERES fest! Utroligt folk kan have så travlt med hvad der er rigtigt og forkert.

Og stort tillykkeHåber I får en skøn dag

Tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

hautecouture

Anonym skriver:

Jeg har lige et spørgsmål - skal giftes 7-9-13 på rådhuset, og det glæder jeg mig jo rigtig meget til 

Vil lige høre jeres mening, vi gør noget stort ud af det, både med brudebukket , bryllups kage, og vi skal i kjole og Hvidt, vi har andre i familien som skal giftes i haven den dag, og de har bare SÅ travlt med at vi gør ALT for meget ud af det , det jo ikke et bryllup, men KUN en vielse osv. og man er jo ikke rigtig gift når det er på rådhuset  

det gør mig bare så ked a at høre på for vi har ikke inviteret mange, nej, men der er alligevel 4 retters menu, og så kage osv. 

Hvad mener i? gør vi for meget ud af det ? 

Nej I gør ej - I gør det I føler er rigtigt for jer og sådan skal det være. Skid hul i deres mening.  Hvis man, efter deres mening, ikke bliver rigtigt gift på et rådhus, så bliver man det da heller ikke i en have  Hop op og fald ned på deres dumme kommentarer og hav så et rigtigt dejligt BRYLLUP !! 

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

hautecouture skriver:

Nej I gør ej - I gør det I føler er rigtigt for jer og sådan skal det være. Skid hul i deres mening.  Hvis man, efter deres mening, ikke bliver rigtigt gift på et rådhus, så bliver man det da heller ikke i en have  Hop op og fald ned på deres dumme kommentarer og hav så et rigtigt dejligt BRYLLUP !! 

Hun mener jo det skal være en præst der vier en før man er rigtig gift.. 

og mange tak 

Anmeld

26. august 2013

hautecouture

Anonym skriver:

Hun mener jo det skal være en præst der vier en før man er rigtig gift.. 

og mange tak 

Hvor er det tåbeligt  hun er bare skide sur over, at I skal dele dagen. Lad bare hønserøven være spydig og så bare nyd det 

Anmeld

26. august 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Min tanke i denne debat, er hvem der planlagde bryllup først?

For hvis de kom først med datoen, kan jeg faktisk godt følge hendes spydige bemærkninger lidt, omend de er barnlige, for selvfølgelig er man ligemeget gift uanset hvor og hvordan man bliver det.

Hvis I kom ud med datoen først, kunne de jo bare have valgt en anden!

Anmeld

26. august 2013

Kløver

Anonym skriver:

Meget tætte, det er min forlovedes store søster.. 

er også træt af at  de ikke kan deltage k vores bryllup/omvendt .. Men sådan må det åbenbart være :/ 

Dvs at din mand og hans søster skal giftes samme dag ?

Anmeld

26. august 2013

lineog4

Hvordan har I dog ramt samme dag? Det er næsten for mystisk om I begge sendte invitationer ud samme dag. Jeg tænker hvis min svigerinde (har ikke en men...) sendte en invitation ud til sit bryllup den dag jeg havde planlagt ville jeg sætte jord og himmel i bevægelse for at ændre mine planer og ville egentlig også forvente det den anden vej rundt.

når det er sagt blev jeg gift på rådhuset og blev faktisk overrasket over hvor meget ceremoni der var over det. Troede bare vi skulle ind og skrive under, men der var både tale og vi skulle sige ja og udveksle ringe. Nej der var ingen salmesang men jeg er sikker på mine sommerfugle i maven og min store forelskelse (ja tænk det kan ske efter mange år og 3 børn) var den samme om jeg stod der eller i kirke. For mig var de er valg baseret på tro - jeg tror ikke på Gud som præsenteres i kirken og jeg tror ikke på de riter der følger med kirken, så det ville være disrespekt for de som tror hvis jeg brugte kirken blot fordi det var "pænere".... men jeg føler mig lige så meget gift som hvis det var i en kirke, og jeg er sikker på dagen for mig var lige så stor og skøn

Anmeld

26. august 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Anonym skriver:

Jeg har lige et spørgsmål - skal giftes 7-9-13 på rådhuset, og det glæder jeg mig jo rigtig meget til 

Vil lige høre jeres mening, vi gør noget stort ud af det, både med brudebukket , bryllups kage, og vi skal i kjole og Hvidt, vi har andre i familien som skal giftes i haven den dag, og de har bare SÅ travlt med at vi gør ALT for meget ud af det , det jo ikke et bryllup, men KUN en vielse osv. og man er jo ikke rigtig gift når det er på rådhuset  

det gør mig bare så ked a at høre på for vi har ikke inviteret mange, nej, men der er alligevel 4 retters menu, og så kage osv. 

I skal da gøre lige det som I har lyst til :-) Det er jeres bryllup og den eneste forskel er da om det er en præst eller borgmester :-)

Vi blev viet af borgmesteren dog i det fri, vi holdt også stor fest, da manden har en kæmpe familie :-) Det eneste jeg fortryder den dag i dag er at jeg ikke købte en rigtig brudekjole. Var lidt ude i det samme der, fra familien af.

Så vær du glad for det I har valgt og nyd jeres dag.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

26. august 2013

LinLin

lineog4 skriver:

Hvordan har I dog ramt samme dag? Det er næsten for mystisk om I begge sendte invitationer ud samme dag. Jeg tænker hvis min svigerinde (har ikke en men...) sendte en invitation ud til sit bryllup den dag jeg havde planlagt ville jeg sætte jord og himmel i bevægelse for at ændre mine planer og ville egentlig også forvente det den anden vej rundt.

når det er sagt blev jeg gift på rådhuset og blev faktisk overrasket over hvor meget ceremoni der var over det. Troede bare vi skulle ind og skrive under, men der var både tale og vi skulle sige ja og udveksle ringe. Nej der var ingen salmesang men jeg er sikker på mine sommerfugle i maven og min store forelskelse (ja tænk det kan ske efter mange år og 3 børn) var den samme om jeg stod der eller i kirke. For mig var de er valg baseret på tro - jeg tror ikke på Gud som præsenteres i kirken og jeg tror ikke på de riter der følger med kirken, så det ville være disrespekt for de som tror hvis jeg brugte kirken blot fordi det var "pænere".... men jeg føler mig lige så meget gift som hvis det var i en kirke, og jeg er sikker på dagen for mig var lige så stor og skøn

Tror der er rigtigt mange der gerne vil giftes 7-9-13 l

Anmeld

26. august 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Jeg mener ikke at kristne eller andre religiøse skal have patent på at fejre kærlighed. I skal da fejre jeres dag lige som I har lyst til. Det er jo jeres

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.