Jeres mening (bryllup på rådhus)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

lineog4

Der kommer kun til at mangle 3 og de er ko en del af det fra 10-16.. Så det fint med mig 

Der kommer jo til at mangle nogen der er vigtige: din svigerinde og hendes mand og vel sagtens og din kommende mands mor/far eller lignende....

ved godt du/I kom først og ja kan forstå et meget langt stykke hen af vejen. Og ved jeg personlig er konfliktsky, men jeg ville nægte mit bryllup blev farvet af en konflikt....

Men jeg ville altså råde din svigerinde til det samme, mener ikke kirke/have eller rådhus er udslagsgivende. For mig er det udslagsgivende at have en god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hvorfor skulle vi rykke vored bryllup bare fordi at de også pludselig vil have den dag, vi meldte ud først, og nej de havde ikke bestilt hverken mad eller præst på det tidspunkt ... 

Der er kun 3 af gæsterne der tager videre. 

Prøv lige at trække vejret helt roligt.

Jeg skrev bare, at jeg synttes det er brandærgeligt, at søster og bror skal vies samme dag, specielt hvis det giver ballade, hvilket det tydeligvis gør!

Jeg skrev så hvad JEG ville have gjort... Fordi datoen for hvornår jeg blev gift, ikke betyder særlig meget, det der betyder noget, er vel hvem man bliver gift med, hvem man deler dagen med, og hvordan dagen bliver god?

Noglegange betaler det sig altså bare, at være den voksne, take the high road, og smile og være glad.

Nu har din svigerinde jo ikke skrevet herinde, ellers ville jeg råde hende til det samme - flyt dog dagen, og NYD den sammen med hele familien inkl. svigerinde og hendes mand.

Jeg TROR at bror og søster vil ende med at fortyde, at de lod en så glædelig begivenhed, blive til en kamp om hvem der kom først.

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Der kommer jo til at mangle nogen der er vigtige: din svigerinde og hendes mand og vel sagtens og din kommende mands mor/far eller lignende....

ved godt du/I kom først og ja kan forstå et meget langt stykke hen af vejen. Og ved jeg personlig er konfliktsky, men jeg ville nægte mit bryllup blev farvet af en konflikt....

Men jeg ville altså råde din svigerinde til det samme, mener ikke kirke/have eller rådhus er udslagsgivende. For mig er det udslagsgivende at have en god dag

Min mands far, bror og hans kæreste tager videre.. og vi har det meste af dagen med dem. Så nej, tror ikke det kommer til at betyde så meget at de tager videre, hans anden bror, hans kone og deres to børn bliver ved os, sammen med hele min familie.. Så det hår nok  

og er helt sikker på at dagen bliver fantastisk alligevel  

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Prøv lige at trække vejret helt roligt.

Jeg skrev bare, at jeg synttes det er brandærgeligt, at søster og bror skal vies samme dag, specielt hvis det giver ballade, hvilket det tydeligvis gør!

Jeg skrev så hvad JEG ville have gjort... Fordi datoen for hvornår jeg blev gift, ikke betyder særlig meget, det der betyder noget, er vel hvem man bliver gift med, hvem man deler dagen med, og hvordan dagen bliver god?

Noglegange betaler det sig altså bare, at være den voksne, take the high road, og smile og være glad.

Nu har din svigerinde jo ikke skrevet herinde, ellers ville jeg råde hende til det samme - flyt dog dagen, og NYD den sammen med hele familien inkl. svigerinde og hendes mand.

Jeg TROR at bror og søster vil ende med at fortyde, at de lod en så glædelig begivenhed, blive til en kamp om hvem der kom først.

Tror ikke han kommer til at fortryde, hans bror er her trods alt alligevel  

og hele min familie er her også.. 

er sikker på det alligevel bliver en fantastisk dag  

Anmeld

27. august 2013

Kløver

Anonym skriver:

Altså, de påstår jo at de har ville den dato hele tiden, der er bare ingen der har hørt om det fordi det skulle være en overraskelse.. 

Jeg tror jeg forstår hvorfor hun prøver at negligere jeres bryllup, og tror det er ligegyldigt om det er kirke, rådhus, fælleshus, slot eller hvordan i havde valgt det.

Hun har sikkert ikke set det komme at i ville giftes, når i "kun" har været sammen 2 år, og alle hendes planer og overraskelsen er gået i vasken

Jeg synes det er en kedelig sag som kun vil sætte negative spor på begge jeres dage, og jeg forstår ikke, at i ikke har fundet et kompromis eller fundet en løsning, synes et sted i er lige gode om det og ødelægger det ikke kun for hinanden men også din mands og hendes forældre.
Var datoen så vigtig var jeg blevet gift på dagen, men havde holdt festen weekenden efter

Selvfølgelig er hendes opførsel ikke ok, men forstår hende godt et sted når hun måske ikke kun har ofret og planlagt det længe men også investeret en kvart mil i den store dag. Hun har ikke tacklet det heldigt men omvendt virker det ikke som om du har haft meget forståelse for hendes situation

Synes det er trist at der ikke skal mere til før 2 så tæt i familie med hinanden skal toppes og ikke kan finde en løsning, det handler i længden ko om langt mere end kun den ene dag, det handler også om jeres fremtidige familie forhold

Jeg kan kun gå ud fra hvad du har skrevet, og har endnu ikke set eller fået fornemmelse af at datoen har været længe ventet eller planlagt (kun fra svigerindens side)

Anmeld

27. august 2013

Kakao

jeg synes det er synd for dine Svigerforældre at de bliver tvunget til at vælge imellem deres to børn. Eller til at komme til to bryllupper på en dag. Mine svigerforældre ville ikke kunne holde til sådan en lang dag. Jeg ville selv aldrig sætte dem i den situation. Det kan godt være har retten på jeres side.. Men altså.. synes det er synd.

Anmeld

27. august 2013

Kakao

Anonym skriver:

Der kommer kun til at mangle 3 og de er ko en del af det fra 10-16.. Så det fint med mig 

Godt at det er fint for dig.. Men hvad med din mands forældre.. hvordan tror du de har det med det hele?

Anmeld

9. september 2013

Anonym trådstarter

Kakao skriver:

Godt at det er fint for dig.. Men hvad med din mands forældre.. hvordan tror du de har det med det hele?

Min mand havde det helt fint med at hanS far gik til sidst, så det fungerede altså fint selvom 3 af gæsterne tog videre . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.