Anonym skriver:
Altså, de påstår jo at de har ville den dato hele tiden, der er bare ingen der har hørt om det fordi det skulle være en overraskelse.. 
Jeg tror jeg forstår hvorfor hun prøver at negligere jeres bryllup, og tror det er ligegyldigt om det er kirke, rådhus, fælleshus, slot eller hvordan i havde valgt det.
Hun har sikkert ikke set det komme at i ville giftes, når i "kun" har været sammen 2 år, og alle hendes planer og overraskelsen er gået i vasken
Jeg synes det er en kedelig sag som kun vil sætte negative spor på begge jeres dage, og jeg forstår ikke, at i ikke har fundet et kompromis eller fundet en løsning, synes et sted i er lige gode om det og ødelægger det ikke kun for hinanden men også din mands og hendes forældre.
Var datoen så vigtig var jeg blevet gift på dagen, men havde holdt festen weekenden efter
Selvfølgelig er hendes opførsel ikke ok, men forstår hende godt et sted når hun måske ikke kun har ofret og planlagt det længe men også investeret en kvart mil i den store dag. Hun har ikke tacklet det heldigt men omvendt virker det ikke som om du har haft meget forståelse for hendes situation
Synes det er trist at der ikke skal mere til før 2 så tæt i familie med hinanden skal toppes og ikke kan finde en løsning, det handler i længden ko om langt mere end kun den ene dag, det handler også om jeres fremtidige familie forhold
Jeg kan kun gå ud fra hvad du har skrevet, og har endnu ikke set eller fået fornemmelse af at datoen har været længe ventet eller planlagt (kun fra svigerindens side)
Anmeld