Anonym skriver:
Altså, de påstår jo at de har ville den dato hele tiden, der er bare ingen der har hørt om det fordi det skulle være en overraskelse.. 
Det er brandærgeligt, at hele familien skal "straffes" fordi bror og søster ikke kan finde ud af, hvem der skal giftes den dag, og hvem der må rykke dagen.. Jeg tænker på deres forældre som må gå fra det ene bryllup for at deltage i det andet - ergo er der ingen af parterne som må føle sig specielle den dag, da de jo skal dele den med den anden.
Dog vil jeg sige (og er selv gift på rådhus), at hvis en af mine søskende skulle have meldt samme dato ud som os, og deres bryllup skulle være større, ville jeg have rykket mit rådhus bryllup til en anden dag - på den måde ville jeg få min specielle dag uden at dele opmærksomheden. Og det er immervæk kun en dato (men jeg er heller ikke overtroisk), og det er nok nemmere at finde en anden dag ved borgmesteren, end at finde og bestille al det de har valgt til deres havebryllup.
Nogle gange vinder man i verden altså intet ved at være stædig, men vinder så meget mere, ved at være den voksne.
Anmeld