Jeres mening (bryllup på rådhus)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Det tror jeg også  

og ja, det er en meget fin beskrivelse af dem, verdenen skulle da også gå i stå da deres datter kom  

de skal ikke engang giftes i en kirke, men i deres have... De gør også SINDSYGT meget ud af det! 240.000 brugt indtil videre .. Men det må man jo gerne der kommer ko en rigtig præst og vier dem .. 

kender selv et par stykker af den støbning.. ikke just min kop the

og jamen jeg har den holdning at det er vanvid at bruge så mange penge på et bryllup, men det er bestemt ikke alle der er enige, og sådan er vi jo alle så forskellige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

De kommer ikke under nogen omstændigheder  

de skal jo selv giftes den dag . Så ved ikke hvad de har så uendeligt travlt med, de kommer jo ikke engang.. men hun er bestemt heller ikke tilfreds med at vi bliver gift før dem kl 10 og de kl 17.. Og hele familien kommer jo hjem til os først.. Måske det er det der trykker dem.. 

Hun så bare fuldstændig åndsvagt på mig da hun hørte min kjole var kommet, sådan, "ej, i skal jo ikke giftes, i skal bare vies, så har man da ikke kjole på..  Øv en træls kommentar 

Hun er da bare pisse jalux over du skal giftes først og så føler hun jo nok hun skal dele sin bryllupsdag med dig derfor hun kommer med alle de latterlige kommentare hun ville jo nok fortrække at familien skulle varte hende op og ikke sørger for dig.

Så ved du hvad nyd din bryllupsdag og glem hende

Anmeld

26. august 2013

Mumto3

Hun er bare ked sf at jeres bryllup tager noget fra deres. Jo mer I gør ud af jeres jo "mindre" bliver deres. Brullup ER en stor dag, og jeg kan godt forstå at man ikke har lyst til at dele den med nogle. Men derfor kan hun ikke tillade sig at komme med den slags kommentarer alligevel!

Anmeld

26. august 2013

Maja88

Jeg synes i skal hokde det præcis som i vil og ikke en anelse anderledes..

Det eneste jeg ville være ked af at jeg vidste min familie skulle gå til den og den tid fordi de skulle videre til noget andet, selvom det var min bryllupsdag... forstårdu hvad jeg mener 

Anmeld

26. august 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Jeg har lige et spørgsmål - skal giftes 7-9-13 på rådhuset, og det glæder jeg mig jo rigtig meget til 

Vil lige høre jeres mening, vi gør noget stort ud af det, både med brudebukket , bryllups kage, og vi skal i kjole og Hvidt, vi har andre i familien som skal giftes i haven den dag, og de har bare SÅ travlt med at vi gør ALT for meget ud af det , det jo ikke et bryllup, men KUN en vielse osv. og man er jo ikke rigtig gift når det er på rådhuset  

det gør mig bare så ked a at høre på for vi har ikke inviteret mange, nej, men der er alligevel 4 retters menu, og så kage osv. 

Hvad mener i? gør vi for meget ud af det ? 

Man må da fuldstændig selv om, om man vil bruge 240 kr på sit kirkebryllup eller 240.000 på sin rådhusvielse.

Der er ingen regler. Det handler om at få en god dag.

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Jeg synes i skal hokde det præcis som i vil og ikke en anelse anderledes..

Det eneste jeg ville være ked af at jeg vidste min familie skulle gå til den og den tid fordi de skulle videre til noget andet, selvom det var min bryllupsdag... forstårdu hvad jeg mener 

Jeg er også træt af at de tre der skal videre skal det, men så har vi heldigvis stadig mange tilbage  

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Man må da fuldstændig selv om, om man vil bruge 240 kr på sit kirkebryllup eller 240.000 på sin rådhusvielse.

Der er ingen regler. Det handler om at få en god dag.

Tak for svaret, er helt enig  

men måske der er lidt rigtigt i det der med at hun er ked af at skulle dele bryllupsdagen med hendes 6 år yngre lillebror  

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Hun er bare ked sf at jeres bryllup tager noget fra deres. Jo mer I gør ud af jeres jo "mindre" bliver deres. Brullup ER en stor dag, og jeg kan godt forstå at man ikke har lyst til at dele den med nogle. Men derfor kan hun ikke tillade sig at komme med den slags kommentarer alligevel!

Tror måske du har ret  

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Hun er da bare pisse jalux over du skal giftes først og så føler hun jo nok hun skal dele sin bryllupsdag med dig derfor hun kommer med alle de latterlige kommentare hun ville jo nok fortrække at familien skulle varte hende op og ikke sørger for dig.

Så ved du hvad nyd din bryllupsdag og glem hende

Tror måske det er lidt fordi hun skal dele dagen med hendes 6 år yngre lillebror, og det faktum at vi "kun" har været sammen i 2 år. Hun var heller ikke tilfreds da barn nummer to kom (kun har selv "kun" et) 

synes bare det træls med alle de sidbemærkninger  

Anmeld

26. august 2013

Faith

Min mand og jeg blev viet på rådhuset.

Vi havde også gjort rigtig meget ud af det. Jeg var i hvid brudekjole, mit hår var blevet sat og makeuppen lagt hos en frisør. Jeg havde brudebuket og smykker på for en mindre formue

Vi holdt festen på et ret fint hotel, med 3 retters menu med alt hvad dertil hører.

Der var taler, brudevals osv osv.

Det var en dejlig dag/aften som jeg aldrig vil glemme! MEN jeg ville ønske vi var blevet gift i kirken, netop fordi vi havde gjort så meget ud af det. Og så er en vielse på rådhuset bare så hamrende upersonligt og samlebåndsagtigt. Det tog 10 min fra vi kom til vi gik, og der stod flere par i kø udenfor og ventede på at det blev deres tur til at blive viet

Men det er jeres bryllup og i skal gøre fuldstændig som i selv ønsker! Det er jeres store dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.