Jeres mening (bryllup på rådhus)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Tror måske det er lidt fordi hun skal dele dagen med hendes 6 år yngre lillebror, og det faktum at vi "kun" har været sammen i 2 år. Hun var heller ikke tilfreds da barn nummer to kom (kun har selv "kun" et) 

synes bare det træls med alle de sidbemærkninger  

Ja det er nok derfor men syntes bare det er latterligt at man vil være bedst og længst fremme med alt og man kan da ikke tillade sig at blive sur over i fik et barn til før hende..

Glem hende og nyd jeres dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Maja88

Anonym skriver:

Tak for svaret, er helt enig  

men måske der er lidt rigtigt i det der med at hun er ked af at skulle dele bryllupsdagen med hendes 6 år yngre lillebror  

Ville nok også selv være ked af at skulle dele dag med min bror..

Anmeld

26. august 2013

Kløver

Anonym skriver:

Det skal lige diges at de har brugt 240.000 på deres have bryllup indtil videre.. 

Det var da vildt

Er i tætte, måske hun har det svært med i skal giftes samme dag

Man skal gøre det ud af det som man ønsker, og jo en desideret vielses cermoni er der jo mere i end man går ind og skriver under på et papir MEN ægteskabet er jo det samme og er festen jo også uanset hvordan man gør det. Der er jo mange måder at indgå ægteskab, kirkelig vielse, vielse i tempel, i haven, ved stranden, i Vegas, uanset hvordan det starter er man jo ikke mere gift og hver sin fest sine fordele og ulemper, men at man ikke må gøre noget ud af det fordi det er på rådhuset synes jeg er pjat. I gør helt som i ønsker

Stort tillykke med dagen, må den blive helt fantastisk for jer

Anmeld

26. august 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg har lige et spørgsmål - skal giftes 7-9-13 på rådhuset, og det glæder jeg mig jo rigtig meget til 

Vil lige høre jeres mening, vi gør noget stort ud af det, både med brudebukket , bryllups kage, og vi skal i kjole og Hvidt, vi har andre i familien som skal giftes i haven den dag, og de har bare SÅ travlt med at vi gør ALT for meget ud af det , det jo ikke et bryllup, men KUN en vielse osv. og man er jo ikke rigtig gift når det er på rådhuset  

det gør mig bare så ked a at høre på for vi har ikke inviteret mange, nej, men der er alligevel 4 retters menu, og så kage osv. 

Hvad mener i? gør vi for meget ud af det ? 

Nej, det er jeres dag.. Jeres valg.. 

Anmeld

26. august 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg har lige et spørgsmål - skal giftes 7-9-13 på rådhuset, og det glæder jeg mig jo rigtig meget til 

Vil lige høre jeres mening, vi gør noget stort ud af det, både med brudebukket , bryllups kage, og vi skal i kjole og Hvidt, vi har andre i familien som skal giftes i haven den dag, og de har bare SÅ travlt med at vi gør ALT for meget ud af det , det jo ikke et bryllup, men KUN en vielse osv. og man er jo ikke rigtig gift når det er på rådhuset  

det gør mig bare så ked a at høre på for vi har ikke inviteret mange, nej, men der er alligevel 4 retters menu, og så kage osv. 

Først - tillykke med det!

Og næst - det er absolut kun jeres beslutning hvad der skal ske på jeres store dag, hvem der skal med, hvilket tøj I skal have på, hvor det skal holdes og hvad der skal spises! Der er ingen der skal komme og fortælle dig at I ikke bliver rigtig gift, fordi det er på rådhus.. Helt ærligt..

Vi har da også plan om, at når vi engang skal giftes, så bliver det på rådhuset, også tager vi kun vores forældre og søskende + kærester med ud og spise bagefter.. Det er i vores øjne ligeså godt et bryllup som kæmpe hvid kjole og flot kirke og menu til 50.000 kroner

Anmeld

26. august 2013

stm2812

Anonym skriver:

det er simpelthen noget fis!! et bryllup på rådhuset er lige så meget værd som et kirkebryllup!

I skal gøre lige som I vil. Det er JERES fest! Utroligt folk kan have så travlt med hvad der er rigtigt og forkert.

Og stort tillykkeHåber I får en skøn dag

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Ja det er nok derfor men syntes bare det er latterligt at man vil være bedst og længst fremme med alt og man kan da ikke tillade sig at blive sur over i fik et barn til før hende..

Glem hende og nyd jeres dag

Tak det er jeg sikker på vi nok skal gøre 

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Ville nok også selv være ked af at skulle dele dag med min bror..

Er da også træt af de skal giftes den dag.. Men sådan er det nu bare  

kan sagtens forstå man vil have den for sig selv.. 

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Det var da vildt

Er i tætte, måske hun har det svært med i skal giftes samme dag

Man skal gøre det ud af det som man ønsker, og jo en desideret vielses cermoni er der jo mere i end man går ind og skriver under på et papir MEN ægteskabet er jo det samme og er festen jo også uanset hvordan man gør det. Der er jo mange måder at indgå ægteskab, kirkelig vielse, vielse i tempel, i haven, ved stranden, i Vegas, uanset hvordan det starter er man jo ikke mere gift og hver sin fest sine fordele og ulemper, men at man ikke må gøre noget ud af det fordi det er på rådhuset synes jeg er pjat. I gør helt som i ønsker

Stort tillykke med dagen, må den blive helt fantastisk for jer

Meget tætte, det er min forlovedes store søster.. 

er også træt af at  de ikke kan deltage k vores bryllup/omvendt .. Men sådan må det åbenbart være :/ 

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Først - tillykke med det!

Og næst - det er absolut kun jeres beslutning hvad der skal ske på jeres store dag, hvem der skal med, hvilket tøj I skal have på, hvor det skal holdes og hvad der skal spises! Der er ingen der skal komme og fortælle dig at I ikke bliver rigtig gift, fordi det er på rådhus.. Helt ærligt..

Vi har da også plan om, at når vi engang skal giftes, så bliver det på rådhuset, også tager vi kun vores forældre og søskende + kærester med ud og spise bagefter.. Det er i vores øjne ligeså godt et bryllup som kæmpe hvid kjole og flot kirke og menu til 50.000 kroner

Lyder som en god plan  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.