Anonym skriver:
Jeg har lige et spørgsmål - skal giftes 7-9-13 på rådhuset, og det glæder jeg mig jo rigtig meget til 
Vil lige høre jeres mening, vi gør noget stort ud af det, både med brudebukket , bryllups kage, og vi skal i kjole og Hvidt, vi har andre i familien som skal giftes i haven den dag, og de har bare SÅ travlt med at vi gør ALT for meget ud af det , det jo ikke et bryllup, men KUN en vielse osv. og man er jo ikke rigtig gift når det er på rådhuset
det gør mig bare så ked a at høre på
for vi har ikke inviteret mange, nej, men der er alligevel 4 retters menu, og så kage osv.
Hvad mener i? gør vi for meget ud af det ?
Først - tillykke med det!

Og næst - det er absolut kun
jeres beslutning hvad der skal ske på jeres store dag, hvem der skal med, hvilket tøj I skal have på, hvor det skal holdes og hvad der skal spises! Der er ingen der skal komme og fortælle dig at I ikke bliver rigtig gift, fordi det er på rådhus.. Helt ærligt..
Vi har da også plan om, at når vi engang skal giftes, så bliver det på rådhuset, også tager vi kun vores forældre og søskende + kærester med ud og spise bagefter.. Det er i vores øjne ligeså godt et bryllup som kæmpe hvid kjole og flot kirke og menu til 50.000 kroner
Anmeld