Mini us skriver:
det er jo din mening og sjovt nok er du den eneste der indtil nu har skrevet at du har opfattet det negativt.
Hvad du synes er negativt står for din regning, det skal ikke trækkes ned over hovedet på mig. Og hvis du føler dig stødt, som du jo tydeligt gør. Så hop da let og elegant henover istedetfor at begynde med negativt og bla bla. Hvis jeg vil være negativ så ville du ikke være i tvivl, og skal på ingen måde forsvare noget til nogen. Så tak fordi du stopper den her.. God aften herfra
Bliver altså nødt til at kommentere.. Jeg er sikker på, du har ret i, at du ikke mente noget negativt, men men men jeg bliver nødt til lige at sige, at Janne altså har ret i, at det er oplagt at tolke dit indlæg negativt via dit ordvalg.
Der er også nogen, der benytter ordet "perker" men samtidig vil påstå, at de ikke "mener noget negativt med det". Det kan godt være, men det ændrer jo ikke på, at ordet generelt associeres negativt. Det kaldes en negativ konnotation.
Men det er meget forskelligt, hvordan vi udtrykker os, og derfor opstår der ofte misfortsåelser, men jeg kan altså godt forstå, at Janne ikke synes, det var et videre sympatisk indlæg (med hendes egne skønne 4 kgs babyer in mente).

Anmeld