mega baby..?? 2. JM. besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2013

Trekløver(:

Mini us skriver:

Så jeg mere rolig

Det kan du roligt være de er stadig små og nuttede.        

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

Mini us

Mor og meget mere skriver:

Jeg bruger str. 36 - har været en superføder og bl.a. bragt en dreng på 4800 g til verden uden den store ståhej. 

Men sjov teori med fødderne 

Hold da op u rock

Anmeld

22. august 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Mini us skriver:

Var til andet jm besøg idag hvor jeg er 27+4.. da hun havde mærket mig sagde hun at hun ville skønne baby til at være 1300 g.. hun sagde at hun ikk ville være overrasket over hvis jeg fik en 4 kg baby.. shit tænkte jeg :/ selvom hun sagde det var godt at baby havde lidt sul på kroppen, så tænker jeg bare at jeg får en mega baby :/:/ nogen der har oplevet noget lignende. .?? 

Det er blevet ret normal med baby på omkr de 4 kg og derover.
I marts for 4 år siden fødte jeg, PÅ terminsdato en pige på 3950 gr. Så havde jeg gået over tid var hun da bestemt smuttet over de 4 kg.
Man siger ofte at de næste børn man får vejer mere end den første, så jeg kan godt se frem til en stor nr 2, når det nu engang sker :-)

Anmeld

22. august 2013

Benjamins'mor

Jeg var til 2. jm besøg 29+1 og hun blev skønnet til 1800 g. Min jm sagde ikke noget om vægt ved fødsel?

Anmeld

22. august 2013

Mini us

LouiseVous skriver:

Det er blevet ret normal med baby på omkr de 4 kg og derover.
I marts for 4 år siden fødte jeg, PÅ terminsdato en pige på 3950 gr. Så havde jeg gået over tid var hun da bestemt smuttet over de 4 kg.
Man siger ofte at de næste børn man får vejer mere end den første, så jeg kan godt se frem til en stor nr 2, når det nu engang sker :-)

Hehe bare de er sunde og raske tænker jeg så f... Da vægten  Tænkte bare jeg får en baby der starter i str. 62 

Anmeld

22. august 2013

Mini us

Benjamins'mor skriver:

Jeg var til 2. jm besøg 29+1 og hun blev skønnet til 1800 g. Min jm sagde ikke noget om vægt ved fødsel?

hmm.. ? 

Anmeld

22. august 2013

MikeyMike & Mor

Min søn vejede præcis 4 kilo.

Han var stadig lille og nuttet, men tungere at få op på sig end forventet 

Anmeld

22. august 2013

Mini us

MikeyMike & Mor skriver:

Min søn vejede præcis 4 kilo.

Han var stadig lille og nuttet, men tungere at få op på sig end forventet 

Hehe hvor sødt

Anmeld

22. august 2013

BigHope13

Det tror jeg ikke du skal tage så nært, det er blot et forsigtigt skøn de laver der.
Jeg var til jordemoder sidste uge 28+4hvor hun skønnede bette til mellem 1300-1500 g hvor gennemsnittet var 1200. Og hun sagde bare at han nok var igang med et vægstspring, nogle vokser i perioder og andre vokser jævnt gennem graviditeten.

Haha sko str har jeg nu aldrig hørt om. hurra for mig bigfoot med str 42

Anmeld

22. august 2013

modesty

Mini us skriver:

Var til andet jm besøg idag hvor jeg er 27+4.. da hun havde mærket mig sagde hun at hun ville skønne baby til at være 1300 g.. hun sagde at hun ikk ville være overrasket over hvis jeg fik en 4 kg baby.. shit tænkte jeg :/ selvom hun sagde det var godt at baby havde lidt sul på kroppen, så tænker jeg bare at jeg får en mega baby :/:/ nogen der har oplevet noget lignende. .?? 

4 kg er meget normalt, men jeg tror at det er for tidligt at sige, og de dér JM skøn kan også være en del ved siden af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.