mega baby..?? 2. JM. besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.552 visninger
56 svar
31 synes godt om
22. august 2013

Mini us

Var til andet jm besøg idag hvor jeg er 27+4.. da hun havde mærket mig sagde hun at hun ville skønne baby til at være 1300 g.. hun sagde at hun ikk ville være overrasket over hvis jeg fik en 4 kg baby.. shit tænkte jeg :/ selvom hun sagde det var godt at baby havde lidt sul på kroppen, så tænker jeg bare at jeg får en mega baby :/:/ nogen der har oplevet noget lignende. .?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

Palaja

Det er da ikke ualmindeligt at en nyfødt vejer over 4 kg?  Jeg kender flere, både drenge og piger. Og min søn vejede 4340 g.

Og babyen er stadig lille og nuttet 

Anmeld

22. august 2013

Mini us

Palaja skriver:

Det er da ikke ualmindeligt at en nyfødt vejer over 4 kg?  Jeg kender flere, både drenge og piger. Og min søn vejede 4340 g.

Og babyen er stadig lille og nuttet 

Puha tænkte bare whaaat. Så spurgte hun mig sgu hva str sko jeg bruger? ? For ifølge hende så føder kvinder med store fødder nemmere..?? 

Anmeld

22. august 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Mini us skriver:

Puha tænkte bare whaaat. Så spurgte hun mig sgu hva str sko jeg bruger? ? For ifølge hende så føder kvinder med store fødder nemmere..?? 

Haha Det må da være en joke!?

Anmeld

22. august 2013

Mum33

Mini us skriver:

Stakkels mig - bruger 36

Anmeld

22. august 2013

Mini us

ES90 skriver:

Haha Det må da være en joke!?

Overvejede også om hun var stiv

Anmeld

22. august 2013

Trekløver(:

Var til andet jm besøg idag hvor jeg er 27+4.. da hun havde mærket mig sagde hun at hun ville skønne baby til at være 1300 g.. hun sagde at hun ikk ville være overrasket over hvis jeg fik en 4 kg baby.. shit tænkte jeg :/ selvom hun sagde det var godt at baby havde lidt sul på kroppen, så tænker jeg bare at jeg får en mega baby :/:/ nogen der har oplevet noget lignende. .?? 

Jeg fødte 39+3 og min datter vejede 3610 gram, så hvis jeg var gået et par dage over tid, så havde min bebs nok også vejet 4kg. Det er slet ikke unormalt

Anmeld

22. august 2013

vitapigen

Min baby blev også skønnet til at være 4 kg ved jordemoder besøgene og hun fik ret det er nu meget alm at føde de størrelser i dagens Danmark

Anmeld

22. august 2013

Mini us

Mor1991 skriver:

Jeg fødte 39+3 og min datter vejede 3610 gram, så hvis jeg var gået et par dage over tid, så havde min bebs nok også vejet 4kg. Det er slet ikke unormalt

Så jeg mere rolig

Anmeld

22. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg bruger str. 36 - har været en superføder og bl.a. bragt en dreng på 4800 g til verden uden den store ståhej. 

Men sjov teori med fødderne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.