Mom skriver:
Men jeg vil bare mene at det er bedre at tage børnehaven med på råd - og så den vej rundt UPPR...
På den måde, kan man jo finde ud af hvorfor barnet evt. mistrives. Det kan næppe hvis barnet alene skal konsultere end børnepsykolog - efter min mening er det vigtig, at finde ud hvorfor barnet reagere som det gør, og det skal jo helst ske i samarbejde med forældrene og børnehaven.
Vi ved reelt ikke om problemet med katten har eksiteret i 1,5 år, eller om det er nyligt opstået - eller har jeg misset noget?

Som jeg læste ts første indlæg, har det stået på 1,5 år, hvor det er blevet tiltagende værre.
Jeg mener bestemt også at børnehaven skal indblandes.
Og jeg mener at man skal kigge på, om det i virkeligheden er forældrene, der har brug for hjælp til at samarbejde, for det lyder ikke til de samarbejder, når de ikke har spurgt moderen selvom det har stået på i så lang tid.
Jeg mener aldrig det er børnene det er galt med, jeg mener det er forældrene. Men via børnene kan man finde frem til, HVAD der er galt. Derfor skal der også hjælp til eks. i form af psykolog.
Anmeld