Jeg har et ret alvorligt problem der bare skal stoppes NU! Men ved ikke helt hvordan..
Jeg har en kat en virkelig kærlig en af slagsen og man skal virkelig være voldsom ved ham før han kan finde på at bide eller kradse.. Jeg har haft den kat i over 2 år og elsker ham så højt og han er simpelthen så toldmodig med børn så det er jo bare helt fantastisk 
Dog ligger mit problem også i at han er så afslappet fordi mit bonusbarn, er ret voldsom ved ham, h*n kan ikke finde ud af at behandle ham ordentligt, og det har egentlig været et problem fra starten af, (Bonusbarnet har kendt katten i 1½ år) hvor vi har taget ham/hende i at putte katten under vasketøjskurve låg, presset katten ind i hans kradsetønde/ eller kradsetræs hule så han ikke kunne komme ud, osv osv.. Vi har slået hårdt ned på det når vi ser det.. Det har dog ikke været så voldsomt at det var hvergang h*n var på besøg.. Men vi har weekend lige nu hvor jeg har taget ham/hende i at gøre det 5 gange.. Sparket katten ned fra sofaen, slået ham med kattelegetøjet, lukket ham inde i kradsetønden eller slået ham, fordi h*n har været så voldsom ved min kat at den til sidst har været nød til at kradse for at komme væk..
Hvad skal jeg lige gøre?!
Vi prøvede at tage en snak med bonusbarnet, men det var meget svært at få det ind så det blev forstået, for 5 minutter efter var den gal igen.. Og nu må jeg simpelthen tage katten med mig hver gang jeg forlader rummet hvor bonusbarnet er for jeg vil ikke have min kat kommer tilskade.. Og bonusbarnet kan ikke forstå hvorfor det ikke må lege som det vil med katten...
Jeg er virkelig fustreret..
Håber ikke det her var alt for rodet..
Anmeld