Før og efter billeder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

saxa

Eva skriver:

Hej søde Marianne..

Jeg har lige en uge endnu med plastre og så skal jeg nok se at få taget nogle afsluttende billeder....glæder mig en hel del til at være helt mobil igen og ikke skulle gå i strækbukser mere...

Knus..

Glæææder mig til at se det helt færdige resultat... Hold da op, troede da alligevel ikke du stadig havde plastre på.. Hvor længe er det ved at være siden du fik operationen nu??

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

¤Lou¤

Hej Eva...

Jeg vil også meget gerne se forandringen... Skal selv til det store vægttab og skal også ende med operation, vil da gerne se dit hvis det er iorden?

Anmeld

23. september 2009

Louise mortil4

¤Lou¤ skriver:

Hej Eva...

Jeg vil også meget gerne se forandringen... Skal selv til det store vægttab og skal også ende med operation, vil da gerne se dit hvis det er iorden?

jeg vil også gerne se

Anmeld

23. september 2009

Honningblomst

saxi skriver:

Glæææder mig til at se det helt færdige resultat... Hold da op, troede da alligevel ikke du stadig havde plastre på.. Hvor længe er det ved at være siden du fik operationen nu??

Kram

Det er bare så lang tid...ikke at plastrerne gør noget, men de her bukser er trælse....det var 12 uger siden i går og jeg skal have bukser og tape på i 3 mdr. Så det er jo ved at være.
Faktisk er det meget rart at have plaster på, føler lidt det beskytter og det er nok også det der er meningen..
Men det er blevet helt fint og naturligt...bedre end jeg havde turde håbe på. Hun er sgu dygtig hende Anna..
Knus til dig...

Anmeld

23. september 2009

Janne80

AnnetteK skriver:

Der er lige noget jeg ikke forstår her *S* hvorfor ikke tabe sig naturligt? Altså med en god gang motion og nye sunde vaner. Jeg forstår ikke at man tør lave et indgreb der kan give komplikationer, når det 'bare' drejer sig om en gang fedt der skal væk. Er fedtet kommet, så skyldes det for meget indenbords og for lidt motion. Ergo, det vil komme igen før eller siden

Du har selvfølgelig ret i, at man kan tabe sig med en god gang motion og sund kost. Dog synes jeg du er lidt hård i din påstand med, at det skyldes for meget indenbords og for lidt motion. Der kan være både fysiske og psykiske faktorer, der spiller ind. Tilmed kan du også have fedtdepoter på din krop, som ikke lige forsvinder ved at tage sig en løbetur.

Jeg overvejer nu stadig - trods min sunde livsstil

Anmeld

23. september 2009

Tina2

Janne80 skriver:

Du har selvfølgelig ret i, at man kan tabe sig med en god gang motion og sund kost. Dog synes jeg du er lidt hård i din påstand med, at det skyldes for meget indenbords og for lidt motion. Der kan være både fysiske og psykiske faktorer, der spiller ind. Tilmed kan du også have fedtdepoter på din krop, som ikke lige forsvinder ved at tage sig en løbetur.

Jeg overvejer nu stadig - trods min sunde livsstil

Præcis:-)
Jeg er ikke overvægtig, har altid været normalvægtig og der er altså nogle ting der er arveligt også.... Jeg fik i 2002 fedtsuget inder- og yderlår, og de fedtdepoter jeg fik fjernet kommer ALDRIG igen:-) Kunne ikke trænes væk....

Tager jeg på så har de samme form som nu, bare tykkere lår og taber jeg mig, så har lårene samme form, bare tyndere......

Så selvom naturligt vægttab osv kan gøre meget, så ER der altså visse ting man ikke kan tabe væk eller træne væk......

Jeg er simpelthen så glad for jeg fik det gjort:-) Fik kun fjernet 1000 ml, så det var ikke alverden, men det gjorde alverden for mig

Anmeld

8. juni 2010

ch-jo

Honningblomst skriver:

til dem der gider at se dem....der er stadig tape på og syninger i maven...og så er hævelsen og det endelige resultat ikke til at se efter fedtsugningen før om 3-6 mdr...så der hvor der er suget ser det ud som før..men pøllen er nu væk.
Men skriv lige til mig og få koden...
Knus Eva...

uha ville også frygtelig godt se dine billeder... har selv rigtig grim mave  :-(

VH christina

Anmeld

8. juni 2010

Anitta J

hej.. jeg kunne også godt tænke mig at se resultatet hvi sdet er ok

Anmeld

8. juni 2010

nilletøz

Hejsa Eva...

Jeg vil da også meget gerne se... Tak

Anmeld

22. juni 2010

Svei

Hmm. det virkede så ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.