Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
modesty skriver: Vi vidste at vi skulle have børn sammen efter et par måneder. Her var det manden der var klar først. Vi gik i gang med PB efter 1 år.
Vi vidste at vi skulle have børn sammen efter et par måneder. Her var det manden der var klar først. Vi gik i gang med PB efter 1 år.
Hold da op, det har jeg ikke hørt om før, men COOL
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chili skriver: Velkommen til Vi havde været sammen i 3 år ca da jeg blev gravid første gang. Den endte desværre i ufrivillig abort.. Blev så gravid 3 måneder efter Held og lykke
Velkommen til Vi havde været sammen i 3 år ca da jeg blev gravid første gang. Den endte desværre i ufrivillig abort.. Blev så gravid 3 måneder efter Held og lykke
Okay. Men dejligt at den var der igen så kort tid efter Tillykke med det!! Og tak skal du have
Rinepigen skriver: Mig og kæresten havde ca været sammen i 1 år og 2 mdr da vi startede pb, samtidig med vi købte hus sammen blev så gravid efter 1,5 års forsøg men mistede halvvejs i graviditeten. nu har vi været sammen i 4 år og har termin om 15 dage med vores datter
Mig og kæresten havde ca været sammen i 1 år og 2 mdr da vi startede pb, samtidig med vi købte hus sammen
blev så gravid efter 1,5 års forsøg men mistede halvvejs i graviditeten.
nu har vi været sammen i 4 år og har termin om 15 dage med vores datter
Okay. Det var da ikke så sjovt :/
Men dejligt at jeres datter er godt på vej nu, TILLYKKE med det
Vi vidste, vi ville have børn sammen efter ca. halvt år og aftalte, at vi ville begynde efter min bachelor.
Vi havde været sammen i 6½ år, da vi begyndte. Og det tog 5 måneder.
Så vi planlagde projektet i gooood tid. )
Sille1989 skriver: Okay. Jeg bestemt også for at det lykkedes snart
Okay. Jeg bestemt også for at det lykkedes snart
Vi kan også for hinanden, at vi snart er heldige
AnnL skriver: Vi kan også for hinanden, at vi snart er heldige
lad os det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128