Hvor længe inden PB?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2013

AnthonsMor

Sille1989 skriver:

Hej med jer.

Er ny på baby.dk, så det kan sagtens ske at der før har været en tråd med samme eller lignende emne. 

Men jeg er nysgerrig efter at vide hvor længe I havde været sammen med jeres mænd/kærester inden I begyndte på PB? 

1 år

Blev gravid efter 6 måneder, så da jeg blev gravid havde vi været sammen i 1½ år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Sille1989

Martsbaby skriver:

1 år

Blev gravid efter 6 måneder, så da jeg blev gravid havde vi været sammen i 1½ år

Tillykke med det  og tak for at du ville dele det

Anmeld

14. august 2013

stjernehimmel

Sille1989 skriver:

Okay. Ja, det er jo ikke altid nemt. Men er helt sikker på det nok skal lykkes 

Vi har været sammen i lige under et år. 

NEj....om ikke andet har vi erfaret at det kan la sig gøre ad den naturlige vej og blevet bekræftet i at det er det vi virkelig gerne vil...

Og er sikker på at det nok skal komme ;-)

Anmeld

14. august 2013

Ka+Ma=Be

Sille1989 skriver:

Ja, det er det jo hehe. 

Tak skal du have, og i lige måde 

Joo tak, skal dog ikke have flere børn liige nu hehe

Anmeld

14. august 2013

LinLin

Sille1989 skriver:

Okay. Som en anden også nævnte er det jo tit kvinden der er klar først

Held og lykke til jer med PB 2 og tillykke med dem i allerede har 

Tak - og velkommen til i øvrigt

Anmeld

14. august 2013

Mum33

Sille1989 skriver:

Hej med jer.

Er ny på baby.dk, så det kan sagtens ske at der før har været en tråd med samme eller lignende emne. 

Men jeg er nysgerrig efter at vide hvor længe I havde været sammen med jeres mænd/kærester inden I begyndte på PB? 

6 år 

Anmeld

14. august 2013

Chili

Sille1989 skriver:

Hej med jer.

Velkommen til
Vi havde været sammen i 3 år ca da jeg blev gravid første gang. Den endte desværre i ufrivillig abort.. Blev så gravid 3 måneder efter
Held og lykke

Anmeld

15. august 2013

AnonymMor

Sille1989 skriver:

Hej med jer.

Mig og kæresten havde ca været sammen i 1 år og 2 mdr da vi startede pb, samtidig med vi købte hus sammen  

blev så gravid efter 1,5 års forsøg men mistede halvvejs i graviditeten.

nu har vi været sammen i 4 år og har termin om 15 dage med vores datter  

Anmeld

15. august 2013

Alberte&Mor <3

Sille1989 skriver:

Hej med jer.

Vi havde været sammen ca 4,5-5 år.. Lak ikk helt huske det vi venter den første nu. 

Anmeld

15. august 2013

MomInTheMaking

Sille1989 skriver:

Hej med jer.

Vi havde været kærester lige knap 2 år da jeg blev gravid. Men havde kendt hinanden i 2 år før vi blev kærester.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.