Hvor længe inden PB?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.232 visninger
66 svar
8 synes godt om
14. august 2013

Sille1989

Hej med jer.

Er ny på baby.dk, så det kan sagtens ske at der før har været en tråd med samme eller lignende emne. 

Men jeg er nysgerrig efter at vide hvor længe I havde været sammen med jeres mænd/kærester inden I begyndte på PB? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

grinny

Vi havde været sammen i 1½ år da vi startede, men blev først gravid da vi havde været sammen i ca. 4½ år 

Anmeld

14. august 2013

Rødhætte

Sille1989 skriver:

Hej med jer.

Er ny på baby.dk, så det kan sagtens ske at der før har været en tråd med samme eller lignende emne. 

Men jeg er nysgerrig efter at vide hvor længe I havde været sammen med jeres mænd/kærester inden I begyndte på PB? 

Velkommen til baby.dk

Vi havde været sammen i 10 år inden vi gik igang - det skal dog siges vi var meget unge da vi begyndte at blive kærester

Anmeld

14. august 2013

MMOGM

Sille1989 skriver:

Hej med jer.

Ca 1år og 2mdr 

Anmeld

14. august 2013

Sille1989

Okay. Tillykke med det! 

Havde I begge uddannelse og det hele på plads inden?

Anmeld

14. august 2013

Ka+Ma=Be

Knap 5 år

Og velkommen til 

Anmeld

14. august 2013

Sille1989

Rødhætte skriver:

Velkommen til baby.dk

Vi havde været sammen i 10 år inden vi gik igang - det skal dog siges vi var meget unge da vi begyndte at blive kærester

Hold da helt op, men flot! Og tillykke med det! 

Anmeld

14. august 2013

stjernehimmel

Sille1989 skriver:

Hej med jer.

Hej

Mig og min kæreste har ikke været sammen så længe til forhold til mange andre....

vi har lige haft måneds dag igår... hvor vi havde været sammen 1 år og 3 mdr....

så vi har været sammen ca 13 mdr inden jeg fik fjernet min spiral....

samtidig har vi købt hus...

Og ingen af os er itvivl om at vi høre sammen og inderligt ønsker os et barn sammen

Anmeld

14. august 2013

Sille1989

Ka+Ma=Be skriver:

Knap 5 år

Og velkommen til 

Tak skal du have  Det var også længe  hehe.

Jeg ved nemlig ikke om det er for tidligt at jeg har PB i tankerne...

Anmeld

14. august 2013

Sille1989

stjernehimmel skriver:

Hej

Mig og min kæreste har ikke været sammen så længe til forhold til mange andre....

vi har lige haft måneds dag igår... hvor vi havde været sammen 1 år og 3 mdr....

så vi har været sammen ca 13 mdr inden jeg fik fjernet min spiral....

samtidig har vi købt hus...

Og ingen af os er itvivl om at vi høre sammen og inderligt ønsker os et barn sammen

Okay Tillykke med det hele til jer  og held og lykke med PB 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.