Hvor længe inden PB?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2013

MariaKyedDK

Sille1989 skriver:

Hej med jer.

Er ny på baby.dk, så det kan sagtens ske at der før har været en tråd med samme eller lignende emne. 

Men jeg er nysgerrig efter at vide hvor længe I havde været sammen med jeres mænd/kærester inden I begyndte på PB? 

vi havde været sammen i 1 måned....  

og idag 7 år senere er vi stadig sammen og venter barn nummer 2 om 6 dage  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2013

Sabone

Vi havde kun været sammen i 9 måneder, da jeg blev gravid

Det var helt planlagt og vi glæder os meget til vores guldklump kommer til verden i starten af november

Anmeld

15. august 2013

S.Maria

Omkring 6 år

Anmeld

15. august 2013

Sille1989

NEj....om ikke andet har vi erfaret at det kan la sig gøre ad den naturlige vej og blevet bekræftet i at det er det vi virkelig gerne vil...

Og er sikker på at det nok skal komme ;-)

HOV.. kom til at sende til den forkerte hehe. men ja, det er godt at det er lykkedes naturligt, ikke alle par er jo ligeså heldige. Men selvfølgelig bliver det også jeres tur 

Anmeld

15. august 2013

BigHope13

Sille1989 skriver:

Hej med jer.

Er ny på baby.dk, så det kan sagtens ske at der før har været en tråd med samme eller lignende emne. 

Men jeg er nysgerrig efter at vide hvor længe I havde været sammen med jeres mænd/kærester inden I begyndte på PB? 

Vi havde været sammen 4 år da vi besluttede at vi ville have vores egen baby
det tog dog længere tid end vi havde regnet med og vi måtte i behandling. om en mdr har vi været sammen i 7 år, og er endelig gravid 28+5

Anmeld

15. august 2013

Mother-love

Vi havde været sammen i 1,5 år da vi gik igang. Og stod med 2 streger efter 3. Forsøg

Anmeld

15. august 2013

mommy1991

Hej med jer.

Vi havde kun været sammen i 3 måneder da vi startede PB Og fejrede vores årsdag da vores søn var 10 dage gammel 

Anmeld

15. august 2013

Camille Mørch Andersen

2 år og 10 måneder så stod jeg med en positiv test!

Anmeld

15. august 2013

Camille Mørch Andersen

Camille Mørch Andersen skriver:

2 år og 10 måneder så stod jeg med en positiv test!

vi har 3 års dag idag

Anmeld

15. august 2013

gonefishing

Sille1989 skriver:

Hej med jer.

Min mand kom efter 4 måneder og ville pb. Han fik mig overtalt efter 6-7måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.