Sover I nøgne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2013

sommerfuglen82

Jeg sover altid med trusser på, om vinteren også gerne en t-shirt og manden sover altid med boxer

Jeg har aldrig rigtig brudt mig om at sove helt nøgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

SanJose

Har altid trusser på. Hader at sove nøgen, ligeledes gør min kæreste

Anmeld

20. december 2013

Havre74

CamiRon skriver:

Ja afstemningen siger sig selv?

Jeg sover altid i pyjamas, både sommer og vinter, ellers fryser jeg.

Jeg er godt nok overrasket over hvor mange der sover uden tøj. Jeg ville simpelthen ikke sove sammen med en, der sover uden tøj. Jeg synes det er uhygieinisk...

Jer der sover uden tøj. Hvor tit skifter i sengetøj ?

Anmeld

20. december 2013

AnthonsMor

Jeg kunne aldrig i mit liv finde på at sove nøgen

Men jeg vil også gerne have styr på både bryster og deller imens jeg sover, også synes jeg heller ikke, at det er rart at sove uden trusser..

Så jeg er totalt påklædt nærmest når jeg sover

Anmeld

20. december 2013

Diana2013

Havre74 skriver:

Jeg er godt nok overrasket over hvor mange der sover uden tøj. Jeg ville simpelthen ikke sove sammen med en, der sover uden tøj. Jeg synes det er uhygieinisk...

Tænker det samme, jeg ligger med dynen mellem benene og hvis jeg ikke havde trusser på jaa hvor kommer det kvindelige udflåd så lige hen ;/ adddr

Anmeld

21. december 2013

Havre74

Diana2013 skriver:

Tænker det samme, jeg ligger med dynen mellem benene og hvis jeg ikke havde trusser på jaa hvor kommer det kvindelige udflåd så lige hen ;/ adddr

Præcis. Og hvad med manden? Hans lem ligger da direkte og gnubber på sengetøjet. For slet ikke at tale om kvinden, når hun har menstruation.

Nogle her i tråden virker næsten undskyldende for at de har trusser m.v på. Hvorfor?

Anmeld

21. december 2013

Kamulla

Har stemt blankt... Er single.. Men sover ikke nøgen nej... Bryder mig ikke om det :-)

Anmeld

21. december 2013

Kay

vi sover oftest nøgne begge to...  

Anmeld

21. december 2013

Kay

Havre74 skriver:

1 gang om ugen og dynen bliver vasket en gang om måneden der er 1 ting der er bedre end at sove nøgen... og det er at sove nøgen i helt rent sengetøj  

Anmeld

21. december 2013

Havre74

Kay skriver:

1 gang om ugen og dynen bliver vasket en gang om måneden der er 1 ting der er bedre end at sove nøgen... og det er at sove nøgen i helt rent sengetøj  

Super med et ærligt svar. Tak for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.