Sover I nøgne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2013

CaWi

Laulund87 skriver:

Hold da op.. Så det hedder enten/eller?

Enten må ens børn ikke se en nøgen eller så må de helt til de er 15-18 år Nej min datter behøver ikke se mig nøgen indtil den alder, men det er af hensyn til hende, det vil hun nok ikke synes er så fedt..

Så nej hun behøver ikke glo på mig nøgen resten at livet, men lige NU har jeg absolut intet problem med det.

Jeg siger ikke det er enten eller, men på et eller andet tidspunkt bliver det vel mere eller mindre upassende for alle, jo ældre barnet bliver.
Vores dreng er da også af og til med os i bad, og han ser jo os nøgne hvis vi feks er i svømmehallen.

Men er vi voksne nøgne hjemme hos os, så er det fordi der skal være lagen gymnastik, og intet andet.
Sådan er det bare hos os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2013

Laulund87

CAWI skriver:

Jeg siger ikke det er enten eller, men på et eller andet tidspunkt bliver det vel mere eller mindre upassende for alle, jo ældre barnet bliver.
Vores dreng er da også af og til med os i bad, og han ser jo os nøgne hvis vi feks er i svømmehallen.

Men er vi voksne nøgne hjemme hos os, så er det fordi der skal være lagen gymnastik, og intet andet.
Sådan er det bare hos os.

Jeps og det er bare anderledes hjemme hos os..

Ja på et tidspunkt bliver det vel upassende og så stopper man? Kan ikke lige se din pointe..

Anmeld

8. august 2013

CaWi

Laulund87 skriver:

Jeps og det er bare anderledes hjemme hos os..

Ja på et tidspunkt bliver det vel upassende og så stopper man? Kan ikke lige se din pointe..

Jeg prøver ikke at komme med en decideret pointe.
Prøvede bare at forklare hvorfor JEG føler der er upassende hjemme hos os. Jeg dømmer bestemt ikke jer som sover nøgne. Det skal i jo bare gøre som i har lyst til.
Jeg beholder bare trusserne på.

Anmeld

8. august 2013

Laulund87

CAWI skriver:

Jeg prøver ikke at komme med en decideret pointe.
Prøvede bare at forklare hvorfor JEG føler der er upassende hjemme hos os. Jeg dømmer bestemt ikke jer som sover nøgne. Det skal i jo bare gøre som i har lyst til.
Jeg beholder bare trusserne på.

Det lød ellers dømmende, men fair nok

Anmeld

20. december 2013

jenmick

Ja, jeg sover altid helt nøgen - hader at sove med tøj på - men kæresten sover i boxer og tit også t-shirt .

Anmeld

20. december 2013

Carina:-)

Indimellem.

Men ellers trusser .

Anmeld

20. december 2013

hende-der-du-ved-nok

CamiRon skriver:

Ja afstemningen siger sig selv?

jeg sover som regel nøgen... det er mest behageligt, gør det dog ikke hvis jeg sover ude... i øjeblikket sover jeg dog med ammebh, da det er mest behageligt for mine bryster.

Kæresten sover også nøgen for det meste.

Anmeld

20. december 2013

Loan

ja jeg sover næsten altid nøgen med undtagelse af hvis overnattet nogen steder, eller har overnattende gæster.

og det nu mest fordi jeg heller ikke sover med dyne, er alt for varm bare i mig selv til det, så stakkels den person der skulle vade ind i mit soveværelse om natten de vil være sikret mareridt resten af livet som straf hahaha

Anmeld

20. december 2013

MBaby2014

CamiRon skriver:

Ja afstemningen siger sig selv?

Hos os sover vi begge påklædt, der er pokkers koldt i soveværelset så vi har brug for lidt varme (selvom jeg ikke er i tvivl om at manden nyder sommeren med kun en lille trusse på mig).. Og brysterne er under kontrol i en tætsiddende top... Uhh det gør så ondt hvis det ene brust kommer i klemme af en arm eller andet..

Anmeld

20. december 2013

MBaby2014

MBaby2014 skriver:

Hos os sover vi begge påklædt, der er pokkers koldt i soveværelset så vi har brug for lidt varme (selvom jeg ikke er i tvivl om at manden nyder sommeren med kun en lille trusse på mig).. Og brysterne er under kontrol i en tætsiddende top... Uhh det gør så ondt hvis det ene brust kommer i klemme af en arm eller andet..

Brust=Bryst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.