Sover I nøgne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2013

Diana2013

Kay skriver:

1 gang om ugen og dynen bliver vasket en gang om måneden der er 1 ting der er bedre end at sove nøgen... og det er at sove nøgen i helt rent sengetøj  

Men tænker du slet ikke over at der hvor du måske har ja direkte haft tissekonen på dynen sidst måske ender der hvor du ligger med dit hoved bare lige et undrende spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

Kay

Havre74 skriver:

Super med et ærligt svar. Tak for det.

det var så lidt  

Anmeld

21. december 2013

Kay

Diana2013 skriver:

Men tænker du slet ikke over at der hvor du måske har ja direkte haft tissekonen på dynen sidst måske ender der hvor du ligger med dit hoved bare lige et undrende spørgsmål

nej... for min tissekone (som du kalder den ) ligger gerne midt på dynen og mit hoved øvers... fødderne nedderst... knapperne nederst... min dyne vender altid samme vej og jeg ligger ikke mit hoved i midten af dynen  

desuden går jeg i bad hver aften  

Anmeld

21. december 2013

lineog4

Jeg er for meget en frossenpind så skal have en bluse på... Og min mand er det samme (påstår det er fordi jeg stjæler hele dynen), men en varm sommer der er jeg nøgen

Anmeld

21. december 2013

lineog4

Laulund87 skriver:

Jeps og det er bare anderledes hjemme hos os..

Ja på et tidspunkt bliver det vel upassende og så stopper man? Kan ikke lige se din pointe..

Jeg håber da aldrig det bliver upassende mine børn ser mig uden tøj - jeg er jo "bare" deres mor. Jeg ved der kommer et tidspunkt hvor deres blufærdighed gør jeg måske ikke må se dem og fred være med det. Men jeg ser intet forkert i de ser mig som jeg er skabt styrtende forvildet gennem hjemmet efter hvor jeg nu smed den bluse jeg ville have på 

Men tror det handler om hvad man er vant til - jeg er vokset op i et hjem hvor der ikke var lås på toilet/bad døren og man sagtens kunne være der sammen. Og det er videreført her hjemme og min datter er da snart 11 og går gladeligt i bad med sin lillebror på 3, hun så gerne vi kom og snakkede med hende på toilettet og vi skal helst være på badeværelset når hun er i bad  

Nå men vi er nok egentlig enige, ville bare sige det behøver ikke stoppe. Jeg er 39, min mor 65 og det generer mig stadig ikke at se hende nøgen eller sove i dobbelt seng med hende for siden sags skyld selv om hun ikke har trusser på 

Anmeld

21. december 2013

Tvebakken

Havre74 skriver:

Jeg sover altid i pyjamas, både sommer og vinter, ellers fryser jeg.

Jeg er godt nok overrasket over hvor mange der sover uden tøj. Jeg ville simpelthen ikke sove sammen med en, der sover uden tøj. Jeg synes det er uhygieinisk...

Jer der sover uden tøj. Hvor tit skifter i sengetøj ?

Nå, nu er jeg altså nødt til at svare.
Jeg forstår ikke det behov der er, for at sætte tillægsord på det andre gør.
Hvorfor ikke bare svare på spørgsmålet - sover du med eller uden tøj, og så lade det være det?
Der er da ingen grund til at begynde at fortælle hvad du synes om det andre gør?

Når det så er sagt, så giver det mig sådan en lyst til at spørge - hvad pokker gør i så, når i har sex? Kan det godt ske i sengen? Og tager i så tøj på bagefter?

Nu har jeg lige citeret dig, men er møntet på dem, der synes det er så ulækkert at sove nøgen.
Fair nok, at folk har forskellige præferencer, men hvorfor nedgøre andres?

For at svare for mig selv, så sover jeg nogengange med tøj, nogengange uden - og det samme med min mand.
Og nej, jeg tænker ikke over, om jeg lægger hovedet, hvor andre dele af mig har været - som kay så udmærket beskriver, så er de forskellige steder på dynen.
Jeg har i øvrigt intet problem med, at børnene ser os uden tøj på - det er for mig naturligt og ikke noget, jeg tænker over. Tager også stadig tøjet af foran min mor!

Anmeld

21. december 2013

Zelinasmor

Sover altid i tøj. Enten t-shirt og trusser men allerhelst både med natbukser og natbluse. Når kæresten og jeg sexer går vi begge ud og skyller os bagefter og så tager jeg nattøj på igen og han tager boxershorts på. Grunden til at jeg sover med tøj er ganske enkelt at jeg ALTID fryser! 

Anmeld

21. december 2013

Muhmi

Jeg sover i trusser, Anders sover helt nøgen  Jeg kan slet ikke lide følelsen af ikke at have trusser på altid... Føler altid jeg bliver så svedig i røven

Anmeld

21. december 2013

Muhmi

Chris86 skriver:

Ikke efter vi har fået børn... Bryder mig absolut ikke im det, når de kan ske at komme ind im natten.. Upassende..

Hvorfor upassende?

Anmeld

21. december 2013

Babiesontheway

CamiRon skriver:

Ja afstemningen siger sig selv?

Jep,  jeg gør, og manden i underbukser.

Hader at sove med tøj på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.