Tvebakken skriver:
Nå, nu er jeg altså nødt til at svare.
Jeg forstår ikke det behov der er, for at sætte tillægsord på det andre gør.
Hvorfor ikke bare svare på spørgsmålet - sover du med eller uden tøj, og så lade det være det?
Der er da ingen grund til at begynde at fortælle hvad du synes om det andre gør?
Når det så er sagt, så giver det mig sådan en lyst til at spørge - hvad pokker gør i så, når i har sex? Kan det godt ske i sengen? Og tager i så tøj på bagefter?
Nu har jeg lige citeret dig, men er møntet på dem, der synes det er så ulækkert at sove nøgen.
Fair nok, at folk har forskellige præferencer, men hvorfor nedgøre andres?
For at svare for mig selv, så sover jeg nogengange med tøj, nogengange uden - og det samme med min mand.
Og nej, jeg tænker ikke over, om jeg lægger hovedet, hvor andre dele af mig har været - som kay så udmærket beskriver, så er de forskellige steder på dynen.
Jeg har i øvrigt intet problem med, at børnene ser os uden tøj på - det er for mig naturligt og ikke noget, jeg tænker over. Tager også stadig tøjet af foran min mor!
Jeg synes da ikke at jeg har nedgjort andre. Jeg har bare skrevet min ærlige mening, og der var en, der var sød at give mig et ærligt svar. Grunden til jeg spurgte var, at det virkelig undrede mig, fordi jeg jo selv er helt modsat, og så er det jo det debatten er god til...at få svar på noget.
Som svar på dit spørgsmål: Min kæreste og jeg er ikke gift, så vi har ikke sex. -Men hvis vi havde, ville jeg ligge et håndklæde/tæppe over lagenet og ja, jeg ville tage tøj på bagefter
Anmeld