Sover I nøgne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2013

Muhmi

Diana2013 skriver:

Men tænker du slet ikke over at der hvor du måske har ja direkte haft tissekonen på dynen sidst måske ender der hvor du ligger med dit hoved bare lige et undrende spørgsmål

Ej, det er da én selv? Jo ville da synes det var underligt at sove med en andens dyne hvor der ikke var skiftet sengetøj, men min egen eller min mands (som sover helt nøgen og sveder ) ser jeg intet problem at ligge med selvom der ikke lige er kommet rent sengetøj på... Er bestemt ikke bakterie, eller lugt forskrækket, kan være det er derfor Men ja, jeg kan godt forstå at andre synes det måske ikke virker så lækkert, men jeg er godt nok ligeglad med det, jeg synes jo ikke jeg er ulækker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

MyLove E

Jeg har stemt en af os. Da det er MEGET forskelligt hvad jeg sover i.
Min mand sover altid nøgen

Anmeld

21. december 2013

Laulund87

lineog4 skriver:

Jeg håber da aldrig det bliver upassende mine børn ser mig uden tøj - jeg er jo "bare" deres mor. Jeg ved der kommer et tidspunkt hvor deres blufærdighed gør jeg måske ikke må se dem og fred være med det. Men jeg ser intet forkert i de ser mig som jeg er skabt styrtende forvildet gennem hjemmet efter hvor jeg nu smed den bluse jeg ville have på 

Men tror det handler om hvad man er vant til - jeg er vokset op i et hjem hvor der ikke var lås på toilet/bad døren og man sagtens kunne være der sammen. Og det er videreført her hjemme og min datter er da snart 11 og går gladeligt i bad med sin lillebror på 3, hun så gerne vi kom og snakkede med hende på toilettet og vi skal helst være på badeværelset når hun er i bad  

Nå men vi er nok egentlig enige, ville bare sige det behøver ikke stoppe. Jeg er 39, min mor 65 og det generer mig stadig ikke at se hende nøgen eller sove i dobbelt seng med hende for siden sags skyld selv om hun ikke har trusser på 

Ja vi er helt enige

Skønt I er så alslappede omkring det, det håber jeg også vi bliver ved med

Anmeld

22. december 2013

Chris86

Muhmi skriver:

Hvorfor upassende?

Fordi det synes jeg det er.. Længere er den ik..

Anmeld

22. december 2013

Muhmi

Chris86 skriver:

Fordi det synes jeg det er.. Længere er den ik..

Men jeg kan ikke forstå hvorfor det skulle være upassende.. Du må vel kunne uddybe hvorfor du finder det upassende?

Anmeld

22. december 2013

Chris86

Muhmi skriver:

Men jeg kan ikke forstå hvorfor det skulle være upassende.. Du må vel kunne uddybe hvorfor du finder det upassende?

Næh ka ik uddybe det...
Jeg finder det også upassende, at gå flere mand på toilet samtidig..
At tisse for åben dør...
You name it...

Anmeld

22. december 2013

Muhmi

Chris86 skriver:

Næh ka ik uddybe det...
Jeg finder det også upassende, at gå flere mand på toilet samtidig..
At tisse for åben dør...
You name it...

Nå.. Ja, så er det jo svært at føre samtale.. Prøvede bare at forstå hvorfor, da jeg slet ikke finder det upassende, netop fordi vi er født nøgne og der i mine øjne ikke er noget upassende ved den nøgne krop

Anmeld

28. december 2013

Havre74

Tvebakken skriver:

Nå, nu er jeg altså nødt til at svare.
Jeg forstår ikke det behov der er, for at sætte tillægsord på det andre gør.
Hvorfor ikke bare svare på spørgsmålet - sover du med eller uden tøj, og så lade det være det?
Der er da ingen grund til at begynde at fortælle hvad du synes om det andre gør?

Når det så er sagt, så giver det mig sådan en lyst til at spørge - hvad pokker gør i så, når i har sex? Kan det godt ske i sengen? Og tager i så tøj på bagefter?

Nu har jeg lige citeret dig, men er møntet på dem, der synes det er så ulækkert at sove nøgen.
Fair nok, at folk har forskellige præferencer, men hvorfor nedgøre andres?

For at svare for mig selv, så sover jeg nogengange med tøj, nogengange uden - og det samme med min mand.
Og nej, jeg tænker ikke over, om jeg lægger hovedet, hvor andre dele af mig har været - som kay så udmærket beskriver, så er de forskellige steder på dynen.
Jeg har i øvrigt intet problem med, at børnene ser os uden tøj på - det er for mig naturligt og ikke noget, jeg tænker over. Tager også stadig tøjet af foran min mor!

Jeg synes da ikke at jeg har nedgjort andre. Jeg har bare skrevet min ærlige mening, og der var en, der var sød at give mig et ærligt svar. Grunden til jeg spurgte var, at det virkelig undrede mig, fordi jeg jo selv er helt modsat, og så er det jo det debatten er god til...at få svar på noget.

Som svar på dit spørgsmål: Min kæreste og jeg er ikke gift, så vi har ikke sex. -Men hvis vi havde, ville jeg ligge et håndklæde/tæppe over lagenet og ja, jeg ville tage tøj på bagefter

Anmeld

28. december 2013

et-ønske

Vi sover begge nøgne året rundt

Anmeld

28. december 2013

Kay

Diana2013 skriver:

Men tænker du slet ikke over at der hvor du måske har ja direkte haft tissekonen på dynen sidst måske ender der hvor du ligger med dit hoved bare lige et undrende spørgsmål

Nu har jeg flere gange tænkt over dit indlæg efterfølgende... bla. Den anden dag da jeg var i bad...

Der stod jeg og tænkte... gad vide om du vasker håndklæder hver gang du har brugt det en enkelt gang?
Altså sådan i forhold til at du ellers recikere at tørre dit ansigt i det du sidst tørrede din "tissekone" i?

Det er ik for at være næsvis eller noget... det var bare noget jeg tænkte over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.